بستن

تجلیل از جوانان برتر در روز جوان

گریشنا: هم‌زمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در جشنواره تجلیل از جوانان برتر شهرستان در سالن آمفی تئاتر درمانگاه محمد رسول‌الله (ص) از دوازده جوان برتر شهر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان، این مراسم پس از تلاوت کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، عسکری‌زاده روانشناس مرکز بهداشت و درمان به تفصیل در خصوص تحکیم بنیاد خانواده سخن گفت و بعد از آن فرودی فرماندار شهرستان ضمن تبریک حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: «جوانان ما همواره پیشتاز در عرصه علم،دانش و معرفت هستند و چنان‌چه تجربه و تدبیر بزرگان و انرژی و پتانسیل جوانان و ورزش نیز درکنار آن قرار گیرد جامعه سعادت‌مند خواهد شد.»  gavan bartar12

مهندس فرودی توجه به نظم و برنامه ریزی در امور را از ضروریات زندگی جوانان برشمرد و بر تعامل و همدلی نسل جوان تأکید نمود. اجرای موسیقی توسط گروه  هنری پارسیان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان از دوازده جوان دختر و پسر برتر شهرستان تجلیل شد.

حامد عبدالهی در عرصه فعالیت‌های اجتماعی؛ حمید یحی‌پور، علمی پژوهشی؛ عارف غلامی، سرباز جوان؛ داریوش رسولی، جوان کشاورز؛ کیوان محسنی، فعال هنری؛ روح‌الله موسوی، قهرمان کونگ‌فو آسیا؛ سید احسان‌نژاد حسینی، طلبه جوان؛ طاهره فروزش، جوان با توانایی خاص؛ فاطمه رهنورد، قهرمان شنای فارس؛ و احمد‌رضا سالاری، حافظ قرآن، دوازده جوان برتری هستند که در این برنامه از آن‌ها تقدیر شد.

این همایش به همت و تلاش مرکز بهداشت ودرمان و اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

مهندس فرودی فرماندار، فرسوده معاونت فرمانداری، دکتر بهمنی رییس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر گلستان رییس بیمارستان امیر المومنین (ع) ، سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی، میرزا اکبری رییس اداره ورزش و جوانان و اسپرجانی بخشدار مرکزی از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

gavanan bartar5

 

8 نظر

  1. برای هر انتخابی معیاری نیاز است. قطعا برای انتخاب این جوانان نیز معیاری وجود داشته است. اما این معیار چیست. متاسفانه اداره ورزش و جوانان در وظایف مربوطه خود تنها تیتر وار وارد عمل میشود چرا که برنامه ها نیازمند برنامه ریزی و بالا بردن سطح کیفیت هستند. مثلا اداره ورزش به مناسب هفته تربیت بدنی یک برگ اچار برنامه خدمت مردم اراءه میکند اما واقعا این برنامه ها با کیفیت مناسب اجرا میشود. این مساله باید به طور جدی پیگیری شود چون در دراز مدت شاهد بروز مشکلاتی خواهیم بود که شاید کمی جبران کردنش سخت باشد. نارضایتی کامل هیات های مختلف ورزشی گواه این مطلب است و مسولین باید بیشتر دغدغه در این زمینه داشته باشند . قطعا تقدیر از این جوانان کار پسندیده ای است اما باید از اداره ورزش و جوانان پرسید معیار این انتخاب چه بوده است.
    ما فعال اجتماعی خواهر زیاد تر از برادران داریم ایا شایسته تقدیر نیستند . برادرانی هستند که دغدغه دین و مذهب دارند ایا اینها قابل تقدیر نیستند. توی این شهر نابغه های علمی ۲۴ ساله داریم که در رشته های هسته ای و فزیک یا در مقطع دکترا در حال تحصیل هستند اینها قابل تقدیر نیستند . در بحث ورزش در رشته های مختلف شایستگی های وجود دارد که متاسفانه به دلیل عدم شفاف سازی اداره ورزش و جوانان دیده نشدند . در مورد فرهنگ در این شهر مجمع القران جوانانی را تربیت کرده که شایسته تقدیر هستند. در بخش های مختلف هستند کسانی که شاید فراموش شدند.
    انصاف این است که ریس اداره ورزش و جوانان امور محوله را شفاف سازی کند تا ناخواسته حق کسی ضایع نشود. و این در شان نظام ما نیست.
    امیدوارم روزی شاهد رشد و توسعه این اداره باشیم. اداره ای که نیازمند توانایی مدیری است که بنواند به جامعه ورزش و جوان این شهر خدمت کند. و بدون بغض و کینه باعث ارتقا و سرو سامان این اداره باشد.
    باشد که فردای روزگار پاسخ گوی عمل خود باشیم و سر افرازانه به ملت نگاه کنیم نه سر افکنده

    سجاد ع

  2. این عزیزان که نوجوان هستند بسیاریشون نه جوان!!!! تازه دم دستی انتخاب شدند درست میگشتن نخبه های بیشتر و واقعا در رده سنی جوان پیدا میکردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top