بستن

منتظران موعود و شاعران پرچمدار در کنار یکدیگر

گریشنا: به مناسبت بیست‌و‍‍پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در آستانه ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، سه‌شنبه بیستم خرداد، دانشکده علوم پزشکی گراش میزبان همزمان شب شعر «پرچمدار» و همایش «منتظران موعود» بود.

این مراسم از ساعت ده شب و با قرائت قرآن و دعای فرج و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ابتدای مراسم معصومه بهمنی، فاطمه فتاحی و علی داوری‌فرد سروده‌هایی را در رثای امام خمینی(ره) خواندند. سپس حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین موسوی، از اساتید مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، به مدت چهل دقیقه سخنانی را در باب مهدویت ایراد کرد. موسوی در سخنان خود با تفسیر آیاتی از سوره بقره ویژگی‌های یاران امام زمان (عج) را برشمرد.

بعد از صحبت‌های حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین موسوی، مجدداً شاعران به شعرخوانی پرداختند. در این بخش، علی سپهر، ریحانه زین‌الدینی، زهرا فتاحی، رامین خسروانیان، درویش پورشمسی و معظم سلمانی شعرهای خود را خواندند. مصطفی کارگر شاعر گراشی که اجرای این برنامه را بر عهده داشت در بین شعرخوانی شاعران شعرهایی از خود و دیگران شاعران مطرح را می‌خواند. کارگر حضور سه شاعر خردسال و نوجوان را از بخش‌های ویژه این مراسم دانست.

در پایان مراسم از شاعران شرکت کننده با دادن لوح یادبود و هدیه نقدی تقدیر شد. جایزه مسابقه دلنوشته نیز به معصومه بهمنی رسید.

شب شعر پرچمدار به همت اداره فرهنگ و اسلامی گراش، خانه فرهنگ و انجمن شاعران و نویسندگان گراش، و همایش منتظران موعود به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و همکاری فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

Parchamdar

3 نظر

  1. اطلاع رسانی ضعیف که نه، اصلا نبوده. وقتی پیش بینی میشه همایشی با استقبال کم مواجه بشه چه لزومی داره تمام همایشها توو سالن علوم پزشکی برگزار بشه که تعداد کم حاضران توو ذوق بزنه؟؟؟؟ فکر کنم چندتا سالن دیگه هم داریماااا!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top