بستن

برگزاری مراسم کلنگ‌زنی مسجد مجموعه ورزشی شهدا

گریشنا:به مناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) کلنگ مسجد مجموعه ورزشی شهداء به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛در خجسته سالروز منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن (عج) مراسم کلنگ‌زنی مسجد مجموعه ورزشی شهداء برگزار شد.

در این مراسم،پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید، اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت حجت بن الحسن (عج) و خیر مقدم و خوش آمد‌گویی به حاضرین در مراسم گفت:« ساخت مسجد در مجموعه ورزشی شهداء،فرصتی است تا ورزشکاران در کنار تقویت جسم و بدن، روح و روان خود را نیز صیقل و جلا بخشند.»

بعد از او مهندس فرودی، فرماندار گراش ضمن تشکر از بانی خیر در جهت ترویج فرهنگ نماز و معنویت اظهار داشت: « نگهداری مسجد از ساخت آن مهم‌تر است و مسئولین امر باید به این مساله توجه داشته باشند.»

در پایان مراسم کلنگ‌زنی مسجد، توسط فرماندار و بانی خیر به زمین زده شد. حاج علی اصغر و حاج علی اکبر محسن زاده با هزینه حدود دو میلیارد و دویست میلیون ریال این بنای مذهبی را احداث خواهند کرد.

varzesh2

28 نظر

  1. یعنی با یه نمازخونه کارشون راه نمی افتاد که این همه هزینه می کنن واسه مسجد
    مسجدی که دو قدم تر ان طرف تر در شهرداری وجود داره

    1. به پیر پیغمبر دیگه بسه این همه مسجد دهن مارو سرویس کردین
      بجاش کولر سالن درست کنیین
      بجاش به چمن ورزشگاه برسین
      بجاش صندلی واسه سکو میذاشتین
      و بجاش های دیگر
      مسولین بخدا بسه این همه مسجد…………..

  2. کاش این مبلغ صرف ترغیب فرهنگی جوانان و ورزشکاران به اقامه ی نماز میشد. صرف ساخت مسجد با وجود انبوه مساجد و حسینیه ها در گراش دردی رو که دوا نمیکنه هیچ بلکه به نظر من اسراف و گناه هم هست. همین هزینه ساخت مسجد رو میشد باتدبیر عاقلانه صرف کاری کرد که علاوه بر ثواب بیشتر گره ای از مشکلات جوانان و ورزشکاران شهرمان هم باز کنه.یه نماز خونه کوچیک هم میتونه واسه ادا فریضه نماز کافی باشه. مسجد شهرداری هم که به ورزشگاه نزدیکه. افسوووووس که این پولها بیراه خرج میشه. کاش صرف تاسیس کارخانه و اشتغال و صنعت گراش میشد. افسوووووووس

  3. همش گیر به مسؤولین ندین اونی که کار خیر می کنه دوست داره کاری بکنه تا ابد بمونه پس چی بهتر از مسجد تا ١٠قرن دیگه هم هستش و اسم اون خیر هم باهاشه و گرنه که مسؤولین به فکر هستند

  4. با سلام خدمت دوستان و ورزشکاران و مسئولین
    با این کار در آینده نه چندان دور ظلم به ورزش گراش شده است.
    با ساختن مسجد در مجموعه ورزشی شهداء گراش سرانه ورزشی شهرستان که به مراتب بالاتر از آمار میانگین کل کشور می باشد کم می شود و در ۱۰ یا ۱۵ سال آینده که سرانه ورزشی شهرستان الان با بی تدبیری مسئولین کم شده است چه کسی جوابگو خواهد بود؟
    با ساختن مسجد در آن قسمت مجموعه می خواهند کاری کنند که به هیچ وجه خیابان شهید محقق که در طرح شورا شهر می باشد بزرگتر نشود. چون یه مکان مذهبی را نمیشه بعداً‌خراب کرد.
    *‌مگر در مجموعه ورزشی شهدا چقدر ورزشکار هنگام اذان و نماز مشغول به فعالیت هستند؟
    فوتبال گراش که بعد از یک سال تعطیلی امسال فقط دو ماه و نیم درگیر مسابقات هستند آن هم بعد از نماز عشا مسابقات برگزار می شود.
    اسکیت هم که قشر خردسال و نونهالان هستند که نماز نمی خوانند و آن هم شب ها هستند.
    سالن پینگ پنگ هستش که اون هم چند تا نونهال و نوجوان هستند عصرها و بزرگسالان هم ساعت ۱۰ بعد از نماز عشا در سالن حضور دارند.
    سالن فوتسال هم هستش از درب بلوار معلم بیشتر رفت و آمدهاشون است که اون هم بزرگسالان ساعت ۹ شب به بعد هستند.
    حیف از ۲۲۰ میلیون تومان پول بی زبون که هیات امناء تربیت بدنی و مسئولین ورزش گراش و دیگر ارگان ها که در عکس حضور دارند میخوان حروم کنند.
    بعدش حاضرم شرط ببندم که بیشتر ورزشگاه های ایران مسجد نداره.فقط یه نمازخونه کوچیک داره و بس

  5. هیات امنا تربیت بدنی لطفا به فکر باشین.
    هیات امنا تربیت بدنی فقط فکر و ذکرشان شده فوتبال و به فکر هیچ ورزشی نمی باشند.
    توی عمر ۳۰ ساله من که همیشه همینا بودن و فقط پول محبی رو تقسیم کنند.کار دیگه ای بلد نیستن.
    یکم به فکر هیئت ها باشین که چه زجرهای میکشین از دست این تربیت بدنی گراش.
    چقدر زورگویی از شخص میرزا اکبری به هیئت ها میشه.
    الان هم همین بی تدبیریتان در ساخت مسجد نشانه بی مسئولیت بودن شما در قبال ورزش می باشد.
    امام جمعه محترم باید در تریبون نمازجمعه داد بزنین که ساخت مسجد مکروه است در گراش و جلو بی تدبیری مسئولین تربیت بدنی گرفته شود در ساخت مسجد

  6. اى کاش در کنار مسجد خوابگاه ورزشکاران هم مىساختن اگه مىساختن خیلى از مشکلات میزبانى حل مى شد بخدا واسه شهرستان گراش خیلى زشته که خوابگاه نداشته باشه

  7. واقعا برای این خیرین باید متاسف شد مطمئن باشید که این آقایون به فکر اسم و رسم هستن آخه اگه واقعا به فکر جوونا بودن به جای ساخت مسجد یه کارخونه می ساختن که چهارتا جوون برن کار کنن اما دریغ… اینا دین رو اشتباه فهمیدن این همه مسجد کوو نماز خون؟! سال به سال مردم دارن از دین زده میشن

  8. بابا برین چهارتا خونه برای جوونا درست کنین تا داماد بشن اینا به خدا ثواب نیست اخه مگه چه قدر نماز خون داریم برین به یتیما کمک کنین که توی این دو رو زمونه بهشون فشار میاد

  9. بجای کار الکی بفکر تهویه سالن وروشنایی ان باشید نه نوری داره نه تهویه ونه سیستم گرمایش وسرمایش بخدا چقدر بی تدبیری چقدر نادونی ببخشید رک میگم وچقدر…….وچقدر……یکم اینده نگر باشید یکم یکم روشن فکر.۶ مسجد نزدیک هم که هرکدوم کمتر از صد متر فاصله دارن ببینید ترخدا مسولین شهر براتون متاسفم..

  10. خیلی جالبه!!
    اینهمه دیدگاه مخالف ساخت مسجد
    معلومه همه شما عضو یک گروه یا یک تیم هستید
    ضمنا همه شما مخالف یک شخص خاصی هستید چون همون شخص بانی این کار خیر شده

  11. والا همش به خاطر اسم و رسم خودشونه ، که پز بدن پیش بقیه ،بگن مسجد حاج فلانی وگرنه یه شهر به این کوچیکی این همه مسجد میخواد چیکار؟! اونم تو ورزشگاه. واقعا که، کاش به جای این همه پول تو جیب ما گراشیا ، یه ذره مخ تو کله مون بود

  12. بازى هاى لیگ فوتبال گراش هر دو سال یکبار(البته اگه دعوا نشه و نیمه تموم باقى نمونه)برگزار میشه و نیاز مبرم به یک تابلوى تعویض دیجیتال داره.لطفاً یه قسمت اندک پول صرف خرید تابلو دیجیتال کنید.

  13. طبق خبری که من دارم خیر مایل بوده فقط مسجد بسازه اونم بیرون از گراش که مسؤولین با تلاش فرد خیر رو مجاب می کنند الأقل تو گراش بسازه پس این همه ندانسته مسؤولین رو مقصر ندانید

  14. با تمام مخالفین ساخت مسجد موافقم آنهم در جایی که ۵۰متر آنورتر در شهرداری مسجد وجود دارد ومی توان اگر نماز گزاری هم بود همگی به انجا بروند وثواب آن نماز هم بیشتر می شود خیرین محترم با ساخت مسجد اضافه اگر چه مرتکب گناه نشده اید اما ثوابی هم نخواهید برد چوم هر کار خیری دعای خیر مردم هم (نه مسوولین ) می بایست بدرقه راه وکار خیرتان باشد که عملا” این چنین نیست پس خواهشا” در تصمیمتان تجدید نظر کنید وکار خیر دیگری انجام دهید ویا در روستایی که مسجد ندارد هرچن خارج از شهرستان واستان مسجد بنا کنید .

  15. اقا یا خانمm.sh.t کاش مسجد درجایی دگر که لازم داشتن ساخته مبشد حتی اگه خارج از گراش باشه….پیشنهاد بنده حقیر این هست که کمیته ای یا اتاق فکری باشه ونیازهای شهر تعریفشه ودر بروشوری یا جلسه ای به خیربن داده شده تا بر اساس نیاز جامعه پول خرجشه نه اسراف و خیرین عزیزهم توجیع باشن که ساختن مسجد در شهر کافیه و مواردی دبگه ای به عزیزان توصیه شود…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

28 نظر
scroll to top