بستن

زیباکلام سخنران جشن حامیان دولت در گراش

گریشنا: صادق زیباکلام در مراسم گرامی‌داشت انتخابات ۹۲ در شهرستان گراش سخنرانی خواهد کرد. این مراسم را ستاد مردمی دکتر روحانی در انتخابات سال گذشته برگزار می‌کند.

به گزارش گریشنا ستاد مردمی حامیان روحانی در گراش یک سال پس از برگزاری انتخابات با برگزاری جشنی سالگرد این مراسم را یادآوری می‌کند. سخنران دعوت شده دکتر صادق زیباکلام عضو هیات دانشگاه تهران است. سخنرانی فرماندار، تقدیر از اعضای ستاد روحانی پس از یک سال و همچنین معرفی فعالیت‌های یک ساله دولت در شهرستان گراش از برنامه‌های دیگر جشن امید است.

جشن امید ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ خردادماه در سالن همایش‌های دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

صادق زیباکلام از فعالین سیاسی پیش از انقلاب است. او پس از گرفتن دکترای شیمی یک بار دیگر به انگلستان بازگشت و از دانشکدهٔ صلح‌شناسی دانشگاه برادفورد انگلستان کارشناسی ارشد و دکترای خود را گرفت. زیباکلام از سال ۱۳۷۱ عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است. او در سال‌های گذشته از حامیان هاشمی رفسنجانی بود که بعد از رد صلاحیت او در انتخابات سال۱۳۹۲ از حسن روحانی حمایت کرد. بعد از انتخابات زیباکلام از حامیان سرسخت دولت است و در شهرستان‌های گوناگون سخنرانی‌های منظمی را در حمایت از دولت انجام می‌دهد. دیدگاه‌های زیباکلام را می‌توانید در وب‌سایت رسمی او بخوانید.(+)

شهر گراش کمتر میزبان سخنرانان سیاسی است. بعد از سخنرانی احمد توکلی در آذرماه ۱۳۹۱(+)، زیباکلام از معدود شخصیت‌های سیاسی غیر دولتی است که برای سخنرانی به گراش می‌آید.

Omid

28 نظر

  1. زیباکلام در چرت و پرت گفتن تکه و کلا زیاد شعر میگه.
    جناب فرماندار هم با سخنرانی در این مراسم اعتبار خودشون رو در بین مردم از دست میدن و محبوبیتی که در این چند وقت در بین اکثر مردم بدست آوردن یک جا دفن میکنن.

  2. اگه مجلس نقد و بیان مشکلات باشه خوبه نه از یکی اسطوره ساختن و دیگری تبدیل کردن به ویرانه . خواهشمندیم مسولین نطارت کنن افراد مناسبتری در دولت تدبیر و امید هستند چرا از اونا دعوت نمیشه.

  3. سلام
    اقای دکتر زیبا کلام از افراد با شخصیت،صاحب اندیشه و صاحب نظر در مسایل سیاسی و اجتماعی هست
    امید که از این فرصت به دست امده بشه بهترین استفاده رو ببریم

  4. داریم کم کم اعتدال و امید رو در جامعه میبینیم
    خدا رو شکر
    جامعه پویا یعنی همین
    همه باید از این ظرفیت که ایجاد شده استفاده کنیم
    دست مسولین درد نکنه

    1. چی بهتر شده؟
      تورم کمتر نشده که هیچ بیشتر شده
      به قبوض برق و آب نگاه کنید
      به گرفتن هزینه برای کارت ها در گرفتن موجودی با مبلغ ۱۲۰ تومن توجه کنید

  5. خیلی جالبه که خیلی از عزیزان عادت دارن قصاص قبل از جنایت بکنن،
    اصلا ما گراشی ها آدمهای جالبی هستیم هیچ کسی رو قبول نداریم مگر نظرش مثل نظر ما باشه،
    بهتر نیست به جای منفی فکر کردن بشینیم حرفها و نظرات ایشون رو بشنویم بعد با تفکر و تعقل نقدش کنیم؟ چرا از کسایی که مثل ما فکر نمیکنن باید بترسیم؟ مگر اینکه عقاید و نظراتمون اونقدر سست و بی بنیان باشه که بترسیم خدشه ایی بهش وارد بشه.

  6. با دیدگاههای زیبا کلام بیشتر آشنا شوید
    حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرآنلاین با انتقاد از اظهارات اخیر صادق زیباکلام مبنی بر به رسمیت شناختن اسرائیل، اظهار داشت: آقای زیباکلام در طی این چند ماه اخیر کنترل فکری خود را از دست داده است. گاهی از رضا شاه تعریف می‌کند، گاهی از اسرئیل تعریف می‌کند و گاهی آمریکا را مورد حمایت قرار می‌دهد و جنایات این کشورها را نادیده می‌گیرد.
    وی تصریح کرد: این قِسم موضع‌گیری‌ها نشان دهنده این است که او دچار یک بهم ریختگی فکری شده است، کسی هم برای حرف‌های او ارزشی قائل نیست.

      1. منتقدین محترم:
        شما کسانی … می خواهید که سوادشان با شما همخوانی داشته باشد. شما افراد باسوادتر و داناتر از خودتان را قبول ندارید چون دیدگاهتان تا نوک بینی تان است. شما کسانی می خواهید که منافعتان تأمین کند بدون اینکه بپرسند آیا شما الفبای کار بلد هستید یا خیر؟
        ادعاهایتان بیشتر از درکتان است. بروید بنشینید همفکران شما چه بر سر اقتصاد کشور آورده اند؟!! چون تابحال رانت های بی حساب و کتاب به شماها می داده اند.

        والسلام//

  7. مشت محکم دکتر زیباکلام بر دهان افرادی که جهت ایجاد مزاحمت و تشویش در جشن پیروزی دکتر روحانی شرکت کرده بودن واقعا ستودنیه.
    از سخنان ایشون نهایت استفاده رو بردیم.

    سلام بر روحانی

  8. دو سه نفری که امروز میخواستند همایش را برهم بزنند اصلا در حد دکتر زیبا کلام نبودند.اصلا سوالهایشان هم بی ربط بود.بعد از یکسال دوباره از انتخاب دکتر روحانی خیلی خوشحالم.

  9. واقعا” مراسم خوبی بود. فقط فکر کنم اجازه نداده بودن واسه این مراسم زیاد تبلیغ بشه اونم همه میدونن چه کسایی هستند که اجازه نمیدن.
    دوستان خوشم اومد که سوالی که پرسیده بودم که نظر اقای دکتر زیبا کلام در مورد حصر خانگی رهبران جنبش سبز چیه؟
    که اقای دکتر هم به زیبایی جواب دادن و باعث عصبانیت اون عده ناچیز شد.
    در ضمن جا داره از زحمات تک تک دوستان عزیزی که این مراسم رو برگزار کردن تشکر و قدر دانی کنم.

  10. لطفا اگه عکس یا مطلبی در مورد جشن دارین در سایت گریشنا بزارین تا کسانی که سعادت حضور در جشن رو نداشتن ، ببینن

  11. اقا با خانم نیکو کشوری که سازمان ملل برسمیت شناحته عرف ایجاد میکنه ماهم برسمیت بشنایبم رضا شاه کارهای خوب هم کرده با آمریکا هم میخاهیم بجنگبم که نمیشه دنیا رابطه هست دوره قبل چقدر از حماس حمایت شد حال ببینیت که حامی سرسخت گروه داعش شده چرا کاسه داغتراز اش بشیم اینهمه هزینه به ملت وارد شده داره میشه…..

  12. دولت امیدورزان و تدبیرگران در یکسال گذشته فرازها و فرودهای بسیاری داشته و تصمیمات درست و نادرست بسیاری روانه ی خروجی های تصمیم گیری شده است و بسیاری به واکنش – از طیف های مختلف – وا داشته است، اما بر آن باورم که دولت روحانی تاکنون به نسبت خوب پیش آمده است و بسیاری از مسایل من جمله تورم و لجام گسیختگی قیمت ها و ناشایسته سالاری ها و رانت بازی ها و… را تا حدودی کنترل کرده است، بنابراین حمایت از دولت ضروری به نظر می آید، حمایتی دلسوزانه همراه با نقدی مشفقانه، تا دولت از این ” پساسونامی ” سربلند بیرون آید. بر آن باورم که دولت روحانی در ۴ سال دور بعدی ریاست جمهوری نیز بایستی بر سر کار باشد تا آنگاه نوبت به اصلاحگری اصلاح گران رسد

  13. اکنون یکسال از آن لحظه ی تاریخی گذشته است، لحظه ای که همگان فهمیدند ” سونامی احمدی نژاد ” کنترل و مهار شده و دیگر وی به مهره ای سوخته برای نظام تبدیل شده است، لحظه ای که بسیاری به سیاست ورزی هاشمی، تدبیر خاتمی، ایثارگری عارف و بازی ماهرانه ی روحانی و علاوه بر تمامی این ها به حضور گسترده ی مردمان خسته از ۸ سال گذشته آفرین ها گفتند و صف های دیدار مردمی در جلو مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت به مناسبت آغازی دوران جدید را همگان دیدند.

  14. احسنت به دکتر زیبا کلام
    ادم بسیار فهمیده و محترم
    من به شخصه کل حرفای که در مراسم زدن و درست و از رویه فهم و عقل و علم زدن رو قبول دارم
    درضمن واقعا دمش گرم که جواب قاطعی به اون دسته از افرادی که در مراسم بودن و قصد خراب کردن مراسم رو داشتن داد
    افرادی که نه سواد انچنانی دارن نه چیزی از سیاست میدونن
    کسای که فقر و بدبختی مردم واسشون مهم نی

  15. بنام خدا:
    با سلام، پس از آ گاهی از اینکه آقای دکتر زیبا کلام دارن تشریف می آورند گراش برای سخنرانی، این سئوال برایم پیش آمد که چه کسانی او را دعوت کرده اند؟ پس از پرس و جو دریافتم که آقایان مشتاقی و مهندس هرمزی بانیان این دعوتند. در اینجا من بر آن نیستم که عقایدونظرات ایشان را نقد کنم، بلکه در یک جمله اگر بخواهم خلاصه کنم ایشان آدم بحث بر انگیزی هستند و دشمنان گراش و گراشی منتظر ند که آب را گل آلود کرده تا شاید بتوانند ماهی بگیرند. گراش احتیاج به آرامش دارد و بهتر است از کسانی دعوت بعمل آید که بتوانند مشکلی از این شهرستان حل کنند. امروز گراش نیاز به افرادی مثل زیبا کلام ها، سروش ها، رحیم مشایی ها و …..ندارد. برادر عزیزمان آقای مشتاقی با آشنایی که با مسئولین مملکت دارند میتوانند بزرگترین خدمت را به زادگاه خویش انجام دهند. ما همین دعوت را بفال نیک می گیریم و امیدواریم که هرماه آقای مشتاقی یکی از مسئولین مملکت را دعوت کنند و ما هم بنشینیم و بسخنان آنها و برنامه های آنها برای این شهرستان مظلوم گوش دهیم. ما مردم گراش در نیت و خیر خواهی شما برادر عزیز و ارجمند در خدمت رسانی به گراش هیچ شکی نداریم و اتفاقا انتظار ما از شما اینست که وقت بیشتر بگذارید برای زادگاه خویش و فعالیت های اجتماعی خود را دو چندان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

28 نظر
scroll to top