بستن

کنکوری‌ها بخت خود را آزمودند

گریشنا: هم‌زمان باسراسر کشور، کنکور سراسری با حضور ۳۸۱ داوطلب در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه در حسینیه حضرت ابولفضل(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ پنچ‌شنبه پنجم تیر ماه ۱۴ دختر و ۱۵ پسر از ساعت ۸ تا ۱۲:۱۰ دقیقه در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و بعد ازظهر این روز، ۷ دختر و ۴ پسر ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در گروه آزمایشی هنر شرکت کردند.

صبح روز جمعه،۱۱۰ دختر و ۷۰ پسر در گروه آزمایشی علوم تجربی، و عصر ششم تیر ماه، ۲۰ دختر و ۸ پسر در گروه آزمایشی زبان خارجه و همچنین امروز شنبه هفتم تیر ماه ۷۹ دختر و ۴۰ پسر در گروه آزمایشی علوم انسانی برای وارد شدن به دانشگاه با سایر داوطلبین به رقابت پرداختند.

به گزارش حجت عابدی؛معاون فرماندار گراش به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز از حوزه برگزاری آزمون سراسری کنکور ۹۳ بازدید و از نزدیک در جریان برگزاری آزمون کنکور در شهرستان گراش قرار گرفت.

قاسم فرسوده در حاشیه این بازدید گفت:«کنکور آزمونی سرنوشت ساز در زندگی جوانان است که زمینه تحولات علمی و دانشگاهی را در کشور و به تبع آن در شهرستان به وجود می‌آورد که امیدواریم امسال شاهد قبولی بیشتر فرزندان این شهرستان در آزمون سراسری کنکور باشیم.»

او ضمن قدردانی از عوامل انتظامی و اجرایی برگزاری کنکور سراسری در شهرستان، وضعیت حوزه امتحان و نحوه‌ی‌ مراقبت و رسیدگی به داوطلبان را مطلوب عنوان کرد.

مهرداد بدیع‌زادگان و حجت عابدی عکس‌هایی را از برگزاری این آزمون در این سه روز برای گریشنا ارسال کرده‌اند.

konkor3

8 نظر

  1. سلام.ممنون از همه در برگزاری آزمون فقط سیستم خنک کننده راضی کننده نبود.انشااله سال آینده…
    جا داره از پرسنل اورژانس۱۱۵ که درآزمون تا آخرین لحظه آماده مراقبتهای پزشکی از داوطلبان بودند تشکر کنم.به امید موفقیت همه…آمین

  2. چند شب قبل یکی از اعضای خانواده ما دچار تشنج خیلی بدی شده بود با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتم یارو پشت خط سر نیومدن داشت چونه می زد اینها فقط قیافه گرفتن بلدن ، الان می خواهم از اینها شاکی بشم کجا باید مراجعه کنم.

  3. آموزش و پرورش داره به کدوم سمت میره؟!!!
    سر کنکور رشته ریاضی یه نفر هم نبود که بره قرآن بخونه,اکثر داوطلب ها هم یک ساعت بعد از شروع آزمون تخصصی جلسه رو ترک کردن.

  4. سلام!
    کنکور رادریابیم .هنوز هم شایدکسی نیست که این رابفهمد .نمی دانم جواب این همه استعدادهدررفته در شهرگراش راچه کسی می خواهد بدهد .به گفته ی مسوولین آموزش وپرورش کنکورربطی به اونانداره!!!!!!!!!
    مسوولین اداره ی آبفا حتما باید به هوش باشند …
    درددارداین همه بی خیالی درد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top