بستن

کلاس‌های تابستانی در فرهنگ‌سرای آفتاب تابان

گریشنا:با شروع فصل تابستان اولین دوره کلاس‌های آموزشی فرهنگسرای آفتاب تابان شهرداری گراش از ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد.

بر اساس خبر منتشر شده در سایت شهرداری؛خانم خواجه سرپرست این فرهنگ‌سرا در این خصوص می‌گوید: «فرهنگسرا در حال حاضر از IMG_17731-300x199شرایط بسیار خوبی برخوردار است و توانستیم در کنار تجهیزات و امکانات مورد نیاز، با هماهنگی با شهرستان‌های دیگر از اساتید مجرب این شهرستان‌ها نیز در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم.»

خانم خواجه وی معتقد است شهرداری و شورای گراش این فرصت را به وجود آورده‌اند تا با شرایطی متناسب و ایده آل همه بتوانند از این فضا و کلاس‌ها استفاده کنند.

روخوانی قرآن برای کودکان و بزرگسالان،احکام خانواده (بزرگسال)،کاردستی ،طراحی، خوشنویسی خط تحریر، آموزش بازی‌های فکری، موسیقی ارف برای کودکان و نوجوانان،زبان انگلیسی، شطرنج، ژیمناستیک برای کودکان و نوجوانان سفره آرایی، آموزش ژله تزریقی، مجسمه سازی، ماکت سازی، عکاسی، خوشنویسی خط تحریر ، تذهیب، قاب سازی، سفالگری، فرهنگ مصرف، آموزش حنای قیفی، هنرهای دستی گراش برای بزرگسالان،زبان انگلیسی،زبان هندی و نجوم،ایروبیک و شطرنج برای بزرگسالان، کلاس‌های آموزش نمایش و آموزش ساخت دکور و ماکت‌سازی با یونولیت از جمله کلاس‌هایی است که در این فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود.

به ازای ثبت‌نام در ۳ کلاس یکی از کلاس‌ها به صورت رایگان محاسبه می‌شود و از جمله امتیاز‌های دیگر این کلاس‌ها سرویس ایاب و ذهاب رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۲۲۲۸۶۸۷ تماس بگیرید، یا به محل فرهنگ‌سرا در کنار ساختمان شهرداری مراجعه کنید.

 

10 نظر

    1. باسلام
      طاعات همه عزیزان قبول درگاه ایزد یکتا
      واقعاً جا داره از زحمات و تلاشهای سرکارخانم خواجه تشکر کنم. خیلی پیگیر این موضوع بودن. و الانم زحماتشون به بار نشست. (دست مریزاد)
      اگه تو رای آوردن شما (شورای شهر) حق کشی کردن اینجا خودتو نشون دادی. آفرین به پشتکار شما.
      خیلیا میخواستن جور نشه و سنگ مینداختن جلو پای شما. اما به کوری چشم دشمنان اسلام سرپا شد. و میشه نگین شهرستانمون. تا همه انگشت به دهن بمونن.
      امیدوارم هرکسی به نوبه ی خودش جایگاهشو حفظ کنه و بتونن این فرهنگسرا رو خیلی خوب اداره کنن. قضیه یه خونه و چهل رییس نشه انشاله. و امیدوارم که این کلاسها تا حد ممکن پابرجا, پر رونق و استوار باشه. اماکن دیگه یه ماه اولش خوب مردم رو جذب میکنن. یه ماه دیگه بگذره شده متروکه. میگن: استاد نیست. چون حقوق بهش نمیدادن. یا اینکه راضی نبوده. یا ساعتش بدموقن. این ضعف مسوول همون قسمت رو نشون میده. اما خداییش خانم خواجه خیلی زرنگتر از این حرفاست. (ماشالله / دمت گررم) خدا عوض خیر بهت بده) مچی نه چاه و برکه کدن…
      این جور چیزا صالحات و باقیات میمونه. حالا هی برین مسجد بسازین.
      باتشکر از مسوولان دست اندرکار این مجموعه

      1. خدمت سرکارخانم خواجه و شهردار گراش
        با عرض سلام و طاعات و عبادات شما قبول
        درود بر شما نوآوران فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی. خسته نباشید.
        از اینکه شورای محترم و شهرداری گراش و حضرتعالی شده اید بانی و مادر فرهنگ اصیل ایرانی در شهرستان گراش مایه افتخار ما گراشیهاست.

      2. سوال از خانم خواجه!!
        شنیده ها حاکیست که شما دوره ی آموزش مدیریت فرهنگسرا در فرهنگسراهای نیاوران – خاوران و بهمن تهران را گذرانیده اید. آیا صحت دارد؟

        1. سلام
          امیدواریم که خانم خواجه بتواند آن فرهنگی که واعظی بیاید گراش و یک بلندگو بر دوش بگیرد و خانمهای گراشی هم پشت سر ایشان راه بیفتند و هر منزلی که وارد میشوند برای ۱۰ دقیقه روضه خوانی کنند که هدف اصلی خانمها نه برای روضه امام حسین – علیه السلام- است بلکه به هوای خوردن و نوشیدن و هدیه گرفتن می روند اصلاح کنند و فرهنگ اصیل دینی و مذهبی برای روضه خوانی در شهرستان گراس را احیا کنند تا قداست و عظمت مجلس امام حسین – علیه السلام- حفظ شود و مورد بازیچه یک عده افراد سودجو قرار نگیرد.
          باتشکر

  1. با نصب بنر در بیلوبرد شهرداری در سطح شهر علاوه بر جدیدبودن این طرح، انسان را به خود می آورد و با جملات و توصیه های بجا مشخص است که شورای چهارم و شهرداری با فرهنگ نو و متمایز به میدان آمده‌اند.
    درود بر شماها

  2. سلام عرض میکنم خدمت همه شهروندان عزیز و دوست داشتنی ازاینکه با روی باز و استقبال زیبای شما مهربانان مواجه میشم احساس خرسندی میکنم. شما دوستداران فرهنگ بهترین مشوقان بنده در این مسیر هستید. هدف فرهنگسرا بالاتر بردن هرچه بهتر و سریعتر فرهنگ است. این فرهنگ را در قالب بنر، کلاس، ارائه مشاوره، مسابقات، کارگاههای آموزشی، همایش‌ها و… ارائه می نماید. از دوستان علاقمند دعوت میکنیم طرح ها و پیشنهادات و انتقادات خودشون را با شماره تماس ۰۷۸۲۲۲۲۸۶۸۷ بیان کنند. لازمه که خدمت عزیزان عرض کنم بنده در حدود دو سال پیگیر فرهنگسرا بودم و از تعدادی از فرهنگسراهای تهران و شیراز بصورت مأموریتی دوره دیدم و تلاشهای دو ساله در تیرماه ۹۳ با همکاری شورای محترم شهر و شهردار مهربان جناب آقای مهندس قائدی و هیأت امنای زحمتکش به نتجه رسیده است. موسیقی ارف هم شامل بلز و فلوت و کیبرد میباشد. کلاسهای موسیقی کودکان نوعی موسیقی-درمانی ست که با همکاری همون بچه‌ها در نظر داریم گروه ارکستری تشکیل بدیم. بازم اگه سوالی بی‌جواب مونده بنده در خدمت تونم. با سپاس فراوان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top