بستن

کشف ۱۳۰ گرم هروئین از دو خرده‌فروش در ارد

گریشنا: با دستگیری دو توزیع‌کننده مواد مخدر در ارد، ۱۳۰ گرم هروئین به ارزش تقریبی ۶۵ میلیون ریال توسط نیروی انتظامی شهرستان گراش کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده انتظامی شهرستان گراش با اعلام این خبر گفت: «مامور انتظامی پاسگاه ارد در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی، عناصر توزیع‌کننده‌ی مواد مخدر در بخش ارد را مورد شناسایی قرار دادند. با هماهنگی مرجع قضایی، از چند منزل بازدید گردید؛ و در نهایت مقدار ۱۳۰ گرم هروئین از دو نفر متهم به هویت ر. ز. و ح. ع. کشف و ضبط شد. متهمین دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت داده شده‌اند.»

فرمانده انتظامی شهرستان گراش تاکید می‌کند: «بدیهی است اجرای این طرح به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده شهرستان از لوث موادفروشان استمرار خواهد داشت.»

Heroein Arad

3 نظر

    1. آدم خوب و بد بلا استثناء همه جا وجود دارد.این دلیلی نمیشه که ما تمام آن منطقه را مورد عتاب و خطاب قرار بدهیم.ما گراشی ها در کنار تمام مناطق و اهالی آن ، باید دست در دست هم با سعی و تلاش نیروهای امنیتی شهرستانی نمونه و امن و خالی از جرم و جرائم داشته باشیم.ما گراشی ها نه تنها از اینکه ارد از توابع ماست احساس خجالت نمیکنیم ، بلکه به آن میبالیم و افتخار هم میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top