بستن

سایت دانشکده علوم پزشکی گراش مستقل شد

Arm Daneshkadeh Pezeshkiگریشنا: خدمات دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گراش از این به بعد از طریق نشانی gerums.ac.ir در دسترس خواهد بود.

پیش از این سایت دانشکده علوم پزشکی گراش، زیردامنه‌ی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود. روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش از مستقل شدن دامنه سایت خبر داده است. مراحل نصب و راه اندازی سرورها، وب سایت‌ها و سامانه‌های تحت وب این مجموعه توسط کارشناسان فناوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی گراش انجام شده است.

مهندس فاضلی سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشکده اعلام کرد: با توجه به استقلال دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش  دامنه دانشگاهی gerums.ac.ir به عنوان Gerash University of Medical Sciences برای این دانشکده ثبت شد و از این پس کلیه سرویس‌های تحت وب مجموعه علوم پزشکی گراش از آدرس gerums.ac.ir قابل دسترسی است.

مدیر فناوری اطلاعات علوم پزشکی گراش افزود: جهت تسریع در امر پاسخگویی به مشکلات مردمی در حوزه‌ی نظام سلامت و بهداشت شهرستان، درحال راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۴۹۰ و ۱۵۹۰ به صورت مستقل از مرکز استان هستیم که درآینده نزدیک از سطح شهرستان گراش قابل شماره‌گیری و استفاده توسط عموم خواهد بود.

دانشکده علوم پزشکی، دانشکده پرستاری، مرکز تحقیقات دانشکده، مرکز بهداشت شهرستان و بیمارستان آموزشی امیرالمومنین بخش‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش هستند.

Pezeshki gerums

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. با سلام
    با تشکر از ویراستار محترم، لطفا جملات طوری مرتب نمایید که خواننده در نگاه اول متوجه منظور شده و نیازی به تکمیل جملات در ذهن خود نگردد، چرا که بعضی از کلمات از متن اصلی جا افتاده اند.

  2. به سلامتی و میمنت و مبارکی
    منم تبریک میگم
    ولی امیدوارم هر سازمانی وقتی سایتی راه‌اندازی میکنه تمام خدماتش رو حتی الامکان الکترونیکی کنه واز طریق سایت خودش ارایه بده، نه اینکه سایت فقط یه تابلو تبلیغاتی باشه‌.

    و همچنین بنده اعلام میکنم چنانچه مسوولین راه اندازی این سایت مایل باشند، بنده حاضرم پنل اختصاصی «پیامک» که به جرات میتونم بگم یکی از بهترین، کاملترین و جامع‌ترین پنل پیامکی میباشد، تحت پیج ویژه همین سایت، بصورت کاملا رایگان، واسشون راه اندازی کنم…

    به امید موفقیت بیشتر و روزافزون

  3. با تشکر از دلسوزی متخصصین شهر
    تا جایی که در جریان امور هستم رویکرد این مجموعه نسبت به بخش فناوری اطلاعات با حضور افراد دلسوز و مبتکر و آگاه به موارد فنی رویکرد مثبت و بلندپروازانه ای است. البته فکر می کنم موارد بسیار فراتر از پیشنهادهای دوستان است. اما مطمئنا با شناختی که از ایشان دارم پیشنهادات همشهریان عزیز نیز مد نظر قرار خواهد گرفت. البته پنل پیامکی و … از قبل در این مجموعه تعبیه شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top