بستن

مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج) مرکز نمونه در استان

گریشنا:در دومین نشست کمیته امداد امام خمینی(ره) با موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری سطح استان فارس از مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج) گراش به عنوان اولین و برترین مرکز نیکوکاری استان فارس تقدیر شد.

 حاج عبدالکریم جعفری مدیر عامل و سرپرستی این مرکز را برعهده دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حسین انواری در دومین نشست تعامل این نهاد با موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری سطح استان فارس اظهار داشت:«مراکز نیکوکاری به عنوان محفل انس مردمی می‌توانند در محلات با در نظر گرفتن نیازها و اولویت‌های ساکنین آن محل در مسیر توجه به عزت و کرامت انسان‌ها حرکت کنند.

وی افزود:«ضرورت دارد مساجد و مراکز نیکوکاری محله در محلات نسبت به فقیریابی و توجه به احتیاجات مردم توجه ویژه ای داشته باشند.»

 سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد:«تکریم به عنوان یکی از تعالیم دینی دارای اولویت بوده و رشد وتعالی انسان‌ها درآن نهفته است.»

انواری با بیان این که یتیم تکریم می خواهد نه طعام ادامه داد:«باید خلا عاطفی در یتیم پر بشود، یتیم نباید احساس کوچکی،تنهایی و ذلت کند.»

 عضوی شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیت خالص و قلب طاهر را دوشرط ورود به ضیافت الله بیان کرد و گفت:«ماه مبارک رمضان افضل ساعات و ایام سال است و ضروت دارد انسان‌ها برای ورود به این ماه پرفیض و برکت آمادگی روحی و جسمی داشته باشند.»

به گفته انواری رمز موفقیت و کلید پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیوند دل‌های انسان‌ها بوده است که بالاترین نقش را در ارائه خدمات اجتماعی دارد.

در این مراسم مرکز نیکوکاری ولی عصر گراش  به عنوان اولین و برترین مرکز نیکوکاری استان فارس تقدیر شد.

kmeteh

kmeteh22

2 نظر

  1. به نوبه خودم به همه عزیزانی که در این عرصه در شهرستان فعال هستند، تبریک عرض میکنم. خدا قوت به همه خیرین عزیز که بی منت در این زمینه، فعالیت دارند.
    خدا عاقبت به خیرتان کند.

  2. میگم تکلیف این کتابخونه ی ولی عصر رو مشخص کنید یا تابلو شو ازش بکنید یا یه مسؤول درست وحسابی براش پیدا کنید.
    اخه همیشه که تعطیله…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top