بستن

بسیج و دیانت در مسکن مهر سالن ورزشی می‌سازند

گریشنا:امروز بیست‌وسوم تیرماه کلنگ سالن ورزشی صالحین در شهرک پردیس به زمین زده شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛ کلنگ سالن فرهنگی ورزشی صالحین با حضور اصغر فرودی فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان به زمین زده شد. این سالن در بخشی از مجموعه مسکن مهر ساخته خواهد شد.

 ناحیه مقاومت با حمایت مالی حاج غلامحسین دیانت در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون ریال خواهد ساخت.

سرگرد مفتاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن تشکر از مساعدت بانی خیر گفت:« این پروژه دارای کاربرد فرهنگی و ورزشی است.»

به گفته جعفر یوسفی از اعضای شورای اسلامی شهر گراش: «با توجه به نبود مکان مناسب در مسکن مهر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، کاربرد این مجموعه بیشتر برای برنامه‌های فرهنگی مانند برگزاری مراسم حج، عروسی، برنامه های مناسیتی و … است. با این که نام سالن ورزشی را یدک می‌کشداما کاربری چندگانه دارد.»

یوسفی در مورد مجموعه ورزشی محبی که در مجاورت این پروژه قرار دارد گفت: «ناحیه مقاومت برای اتمام پروژه به اداره ورزش جوانان آمادگی خود را اعلام  کرده است و تا جایی که اینجانب می‌دانم فرماندار هم در جریان است. ولی پاسخی از هیت امناء اداره ورزش و جوانان داده نشده است.»

maskan meher2

maskan meher3

33 نظر

  1. از همه عزیزانیکه پیگیر ساخت این سالن چند منظوره در مسکن مهر بودند بخصوص برادر سرگرد مفتاح و بانی خیر جاج غلامحسین دیانت کمال تشکر دارم خداوند انشالله به این بزرگواران سلامتی و هر حاجتی دارند بر آورده نناید

  2. عجب!!!! شما اگه راست میگید سالن ورزشی محبی رو تکمیل کنید. سالن ورزشی صالحین پیشکش! یا کاری نمیکنن یا دوتا دوتا پروژه شروع و ناتموم میذارن. یه کار انجام بدید اونم درست و حسابی!

  3. تازه به این قسمت توجه کنید که رو سیمان کار شده دارن کلنگ زنی میکنن.. حالا چقدر از سیمان قراره خراب بشه (با وضعیت اقتصادی الان مصالح و دستمزد) دیگه بمونه

    1. با سلام
      توعکس هم هیچکدوم از اعضای محترم شورا – شهردار هم نیستن. (البته دلیل بر مخالفت اونا محسوب نمیشه حرف من).
      مگه گراش چندتا ورزشگاه می خواد؟؟ از سر گراش تا ته گراش چهارتا ورزشگاه هست. برید از ورزشکاراش بپرسید ببینم آیا از وضعیت ورزشگاه راضی هستن یا نه؟ ساختنش که کاری نداره!!
      به قول اون بنده خدا… یه کار بکنید اما درست و حسابی بکنید. نیمه و ناقص بدرد نمیخوره.
      بنظر من هر سرمایه گذار و خیر اگه با شهردار – شورای شهر مشاوره کنه و باهم یه فکر نوینی رو داشته باشن خیلی بهتر میشه کار کرد. با اون مبلغ میدونید چه کارهایی باهاش میشه انجام داد؟
      چرا همش کارهای تکراری؟ چرا همش هزینه های اضافه و گزاف…؟؟
      این بهش نمیگن کار خیر. بهش میگن بازی سر سیری.
      برید کارخونه و تولیدی راه بندازین.
      قبلنا گیرمون تو مسجدساختنشون بود. حالا سوژه دیگه هم بهش اضاف شد.

      1. ما میگیم برید تو شهر بگردید ببینم چی کم داره؟ دقیقن اینا میگردن ببینم چه اضافه داریم. میرن دقیقن عین همونو اجرا میکنن.
        مگه چه اشکال داره به جای ورزشگاه, خوابگاه ورزشکاران ساخته بشه؟ بودجه های مربی را اضافه کنن؟ به موسسات نوپا کمک کنن تا جون بگیرن.
        بعد بگید فلان شهر فلان چیز داره ما نداریم و مسوولا تو فکر نیستن. نخیر. اینطوریا هم نیست. یه خورده عقل و بصیرت ما هم کم هست تو اینجور موارد.
        به امید روزهای روشن

  4. به نظر من سپاه و ناحیه گراش کارای فرهنگی زیاد کرده که دیگه بچها دارن از پایگاه زده میشن.یه فکری به حال بسیجتون بکنید که داره از دست میره.
    یه فکری به حال تجهیزات مخابراتی تون مثل بیسیم و شبکه شباب و …بکنید.اینا توی اولیت ان نه کار ورزشی و ….
    در حال حاظر سپاه همش شده صالحین صالحین.

    1. آقا یا خانم دلسوز من نه طرف شما رو میگیرم نه سپاه.
      سپاه اگه کلا نظامی باشه هم به درد نمیخوره.
      اینکه از لحاظ فرهنگی و ورزشی الان دارن کار میکنن خیلی هم خوبه چون تو شهر ما پتانسیل ورزشی خیلی زیاده و شاید چندین برابر جاهای دیگه کشور اما مدیریت خوبی تو ورزش ما نیست و به عبارتی دیگه استعدادیابی برای حضور در رده های بالاتر به خوبی انجام نمیشه.
      تو پایگاه ها هم الان نیروهای زیادی به خاطر ورزش دارن جذب میشن.
      اما از لحاظ فرهنگی هم شما میتونید یه سری به مساجد موقعی که پلو میدن بزنید تا اوج بی فرهنگی رو مشاهده کنید.
      پس در بحث فرهنگی هم تو شهر ما حالا حالاها باید کار بشه و چیزی که شهر ما هنوز خیلی بهش نیاز داره فرهنگه فرهنگ که سپاه تا اینجا به خاطر این عملکردشون کمی محبوبیت در بین مردم به دست آوردن.
      و عامل اصلی اینکه میگین حضور تو پایگاه ها نسبت به قبلا خیلی کم شده به خاطر افراطی بودن سپاه و بسیج تو بعضی موارده

  5. سلام و خسته نباشید به شما بزرگواران شهرستان گراش
    واقعا کار بسیار خوبی هست که این سرور گرامی دارند انجام می‌دهند. اون مناطق دارای هیچ نوع خدمات ورزشی نمی‌باشند خداواند انشاالله به اون بتده خیر عزت بدهد. آمین

  6. سلام گزارشگر محترم کی تا حالا آقای فروذی ((((مهندس)))) شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرکی هرلقب وعنوانی بی مسمی میدین عزیزم دقت کن به هرکه دکتر نیس نگین مهندس!!!!!!! درثانی چرا شما اینقدر اهل افراط هستید برنامه واولویت سرتون نمیشه دو قدمی مسکن مهر سالن ۶۰۰۰نفری محبی نیمه تمامه مگه گراش چند هزار نفر جمعیت داره که ۶۰۰۰ نفرشون ورزشکاروورزش دوست اند فرمانداری که برا شهرستان برنامه داشت تا اینجا ؟؟؟؟ تموم شد برنامه اش؟؟؟؟ بهتره اگه تموم شده دست از سر مابرداره وبره این نماینده جعفرپور ………

  7. دوستان،هر چقد داد و بیداد کنینو دیدگاه بزارین اینا کار خودشونو میکنن.ب نظرات من و شما هیچ اهمیتی نمیدن.ما اینقد ب شورا پیام و دیدگاه دادیم ک مشکل محلمونو حل کنین،تازه خارمون کردن…
    بیخیال…مسیولین خوش باشین ما هم خدامون بزرگه

  8. بیاهید اکه هنر کردین سال محبى تموم کنین که داره همه چیزش منگ میزنه ، اقا اکبرى رییس تربیت بدنى مى اومدین با این مردم خیر خواه صحبت مى کردین که بجاى خرج این پروژه ورزشگاه محبى رو تموم کنه اگه اینقدر به فکرین برین جلو چاهاى غیر مجاز بگیرین که جند سال دیکه بخاطر اب تو سر خودمون نزنیم

  9. کلا تو گراش هر چیزی بسازن یه عده مخالف پیدا می شن که فقط حرف میزنن حاضر نیستن یه نمه قدم بردارن

  10. قبلا تمام خیرین میرفتن به سمت مسجد سازی الان دارن به سمت ساختن ورزشگاه روانه شدن!! اصل کار خیر و هزینه کردن در راه بریات عمومی عملی قابل تقدیر و ستایشه، اما به نظر من مشکل شهر ما عدم یا ضعف شدید مدیریته. چرا نباید ارگانی در شهر ما وجود داشته که با اولویت بندی نیازهای اساسی و زیربنایی گراش سرمایه ی خیرین رو به سمت نیازهای شهر و شهرستان هدایت کنه؟ چند وقت پیش هم کلنگ ساخت مسجد در استادیوم شهدا رو به زمین زدن و سرمایه ی اون به هدر دادن.

  11. ضمن عرض سلام وخسته نباشید.
    اقای دیانت و مسولین از شما کمال تشکر دارم که حداقل به فکر جوان های این شهر هستید.
    برادان وخواهران گراشی که مخالف این پروژه هستید.
    اولا ورزشگاه محبی که شما می فرماید با این مقدار پول نمیشه حتی همون سالن رو تمومش کنن نه اینکه کل ورزشگاه که به دست دولت افتاده اخه مگه نشنیدید که دیگه این ورزشگاه تحویل دولت داده شده وخود دولت بایستی تکمیلش کنه.
    شماها هم بجای اینکه مخالفت کنید بهتره نظر بدید که با این مقدار پول این ساختمان رو به چه چیز های تجهیز کنن.
    یا چه سالن های گراش نداره وبرای چه رشته های اصلا سالن کم داریم ویاشاید بهتره از این پروژه چه جوری استفاده بشه.
    مثلا خود من علاقه شدیدی به کار های کوهستان دارم اخه جزی از رشته های ورزشیه ولی صد بار به این درو اون در زدیم که یه دیواره برای این رشته بسازن ،وبعد یه انسان کار درست ساخت اونم تو ابشار اندیشه اخرشم کردنش سالن بدن سازی میدونی چرا بخاطر اینه نمیشد در امد به اندازه سالن بدن سازی در بیاره حق با ایشونه اخه خرجی کرده که سود بیاره.
    مرحله بعد با هلال احمر و همین اقای فرماندار محترم صحبت کردیم که مقدار بوجهی برای دیواره خود هلال احمر که چند ساله برپا شده بزارن قول هم دادن ولی کو البته خوبه که انشاءالله درست میشه رو یاد گرفتن وگرنه چی داشتن که بگن.
    نا گفته نمونه ما که میخواهیم کار کنیم از همه چیز استفاده میکنیم .ولی اگه دیواره تجهیز بشه که بهتره.لازم به ذکره که این دیواره که من میگم خیلی به درد مردم میخوره اخه یکی از استفاده هاش تربیت نیروی انسانی یا همو نجاتگران کوهستانه همین امسال این نجاتگران چند بار کار امداد کوهستان را با موفقیت انجام دادن حداقل برای قدر دانی از این نجاتگران داوطلب همین پروزه رو تکمیل کنن من به شخصه تا عمر دارم از خیرین سپاس گذارم ومیشه همین دیواره رو تو این پروژه اجرا کنن تا مردم هم ببین وبه این رشته جزاب جزب بشن.
    ممنون از اینکه به حرف این همشهری توجه کردید.

  12. با سلام خدمت همشهریان عزیز:
    با توجه به نبود زمین مناسب در مسکن مهر جهت اجرای برنامه های فرهنگی برآن شدیم که با مشارکت سپاه این موضوع رو در مسکن مهر عملی سازیم. کاربرد این مجموعه بیشتر جهت امورات فرهنگی مثل برگزاری مراسمات حج، عروسی، برنامه های فرهنگی و … می باشد با این که نام سالن ورزشی را یدک میکشد اما موضوع را با بعد های گوناگون ببینید.
    البته قبل از اجرای این موضوع طی طوماری از طرف شهروندان مسکن مهر به شورا اعلام گشته است.
    موضوع سالن محبی سپاه از اداره ورزش و جوانان درخواست اتمام پروژه را داده است تا جایی که اینجانب می دانم فرماندار هم در جریان می باشد. ولی پاسخ مناسب از هیت امناء اداره ورزش و جوانان داده نشده است. ولی همچنان سپاه آمادگی خود را جهت اتمام پروژه محبی اعلام نموده است.با تشکر فراوان از کاربران محترم که نظرات خود را بیان نموده اند.

  13. باید به عرض همه برسونم که ساخت سوله با مخالفت مدیر عامل مسکن مهر در پارکی که اعضای مسکن مهر برای ساخت آن هزینه کرده بودن لغو شد مثل اینکه با همه ارگان ها هماهنگی شده بود جز مالکین! خیلی جالبه

    1. متاسفانه متاسفانه بعد از گذشت ۳۵سال شهر گراش درگیر گروه حرف نشنو مسجدسازها بوده و حالا هم جدیداً ارگانی پیدا شده که جدیداً بعد از ۳۵سال فقط اسم ورزش و ورزشگاه یاد گرفته و خیرین را خام می کنند و به نفع خودش بهره برداری سیاسی می کند.
      جناب! مردم بیدار شده اند.
      مردم، کار – اشتغالزایی – کارآفرینی و تولید و صنعت و تجارت میخواهند.
      آدم گرسنه نه دین دارد نه ایمان.
      جناب! شما خودت هم سیری و هم بی نیازی و هم از طرف مافوقت تأمین هستی.
      لطفاً دست از جان ما بردارید. ما خودمان دنیا دیده هستیم. و دیدگاهمان هم بلند است. لطفاً در کار شهر دخالت نکنید.
      شما کارنامه تان مشخص است.

    2. خیر بزرگوار جناب آقای حاج غلامحسین دیانت
      پیشنهاد:
      اگر حضرتعالی کار خیر شما برای رضای خداست که انشاله هست لطفاً با بزرگان شهر مثل شورای شهر – شهرداری که نماینده مردم هستند و آنها را خودمان انتخاب کرده ایم مشورت کنید یا از مردم نظرسنجی کنید اگر چنین کاری کنید اکثریت مردم به شما مرحبا خواهند گفت.

      1. پیشنهاد:
        آن محل برای آموزشگاه خیاطی مناسب است. با راه اندازی تعاونی خیاطی و ۵۰ دستگاه چرخ خیاطی و گلدوزی و با خرید پارچه می توان تمام مانتوهای مدارس جنوب کشور را تولید کرد و ایجاد شغل و درآمدی برای خانمهای بیکار این منطقه باشد.
        به این کارها می گویند: افتخار ملی – استانی و شهرستانی.

  14. هر کاری واسه شروعش طرح توجیهی میخواد
    پیشنهاد کارگاه خیاطی به عنوان یه پیشنهاد میتونه جالب و در خور توجه باشه، هر چند ممکنه با ارایه طرح توجیهی معادله به هم بخوره

    ولی هر کاری که با ارایه طرح توجیهی انجام بشه میتونه موفق باشه و در جهت پیشرفت اقتصادی شهر موثر باشه

    از همین تریبون استفاده کرده و حالا که بحث پیشرفت اقتصادی شد، مطلبی را گوشزد کنم
    همه ما از وضع بد بازار نالانیم، این وضعیت ریشه‌های مختلفی داره ولی یکی از اساسی‌ترین این ریشه‌ها، ناآگاهی بازاریان نسبت به انجام روش های نوین در بازار است.
    یکی از این مسایل که امروزها به وفور دیده میشه، بحث پرداخت مالیات است که همه یه جورایی میخوان ازش فرار کنن و این کار بسیار اشتباهیه‌.
    یه بازاری نمیدونه تو طول سال چقدر هزینه کرده، چقدر درآمد داشته، چقدر باید مالیات بده
    تازه یکی از اساسی‌ترین مشکلاتشون تو این زمینه حسابرسی آخرسال هست…

    چرا باید هنوز چرتکه‌ای کار کنیم؟

    من به شخصه خیلی راه را رفته‌ام و هنوز هم میرم که این یه مشکل حداقل برطرف بشه

    کلاس رایگان آموزش حسابداری گذاشتیم،
    نرم افزارهای مختلف حسابداری به رایگان درر اختیار همه قرار میدیم
    پشتیبانی نرم افزار میکنیم تا کسی مشکلی واسش پیش نیاد
    سایت رایگان تبلیغات کالا پ خدمات زدیم

    اما آنچنان استقبالی از ملت نمیبینیم!!

    به جرات میگم این همه خدمات رو اگه تو شهر دیگه بخوایین یه جا بگیرین باید یه پول هنگفتی بدین، ولی اینجا همه چی رایگان در اختیارتونه ولی بازم کسی استقبال نمیکنه بعد انتظار پیشرفت و رونق داریم.. با این وضع؟؟؟؟

    لطفا از اینهمه خدمات استفاده کنید تا همه باهم پیشرفت کنیم

  15. توی خبر جناب مفتاح عرض کردن سالنی برای مراسم عروسی و حج و ….
    آخه یکی نیست بگه برادر من اون سالن مجهزی که داشتم کسی نرفت که الان شده نمایشگاه مبل
    در ضمن من خودم از نزدیک ابعاد سالن را نگاه کردم که ۱۵*۴۵ متر هستش که واقعا کوچک هستش و فقط به درد ورزش های رزمی می خوره

    اومدن زمین هیات مسکن مهر را گرفتن و حالا قراره هیات را از انجا بیرون کنند

  16. راستی سپاه این همه بودجه از کجا میاره؟ از این طرف با اقای دیانت همکاری مالی می کنه از طرف دیگه نامه نوشته که ورزشگاه محبی رو بدن تحویل سپاه تا کارش تموم کنه. …

    1. دوست عزیز این پروژه بزرگ که خود ناحیه اینجا تمومش نمی کنه فقط پیگیری میکنه و هماهنگی های لازم رو انجام میده تا تحویل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء داده بشه و زودی خلاصش میکنن.
      قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء پروژه های بزرگی مثل اتوبان شرق به غرب تهران رو ۲ ساله اجرا کرد و در حال حاضر تا جایی که من خبر دارم پروژه مترو تبریز هم داره اجرا میکنه.

  17. قرارگاه خاتم اون وخت بودجه ش از کجا می آد؟! چرا ارتش یا نیروی انتظامی نتونسته همچین قرارگاهی داشته باشه! محمد یه کم فکر کن

    1. لزومی نداره اینقدر شکاکانه قضاوت کنیم.
      سپاه معمولا تو هر زمینه ای که کشور ضعف داشته باشه وارد میشه و تا جایی که میتونه سعی میکنه این ضعف ها رو بر طرف کنه.
      همیشه بهترین استفاده رو از سربازاش میکنه و مهندس های زیادی رو برا خدمت جذب میکنه. خدمت که همش پست دادن نیست اینم خدمته.
      البته ارتش که اصلا وارد این کارا نمیشه و در چارچوب وظایفش نیست و فقط از لحاظ نظامی کار میکنه اما سپاه از لحاظ سازمانی گسترده تره.

  18. محمد توی قانون اساسی بخون اون وقت متوجه میشی که وظایف ارگان های نظامی چیه! نه اینکه داخل سیاست بشن و بودجه هایی که برای سپاه می‌فرستن خیلی بیشتر از ارتش و نیرو انتظامیه این یعنی بی عدالتی در کشوری که ادعای عدالت داره برو ببین حقوق یه گروهبان و مزایای نیرو انتظامی با سپاه چقد فرقه تا بیشتر متوجه بشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

33 نظر
scroll to top