بستن

بهزیستی به روانشناس‌ها مجوز مرکز مشاوره می‌دهد

گریشنا:اداره‌ی بهزیستی شهرستان گراش برای تاسیس مراکز غیر‌دولتی مورد نیاز شهرستان و توابع از دارندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی و مشاوره دعوت به همکاری کرد.

بر اساس اطلاعیه‌ی ارسال شده از اداره‌ی بهزیستی شهرستان گراش؛ ظرفیت استخدام برای تاسیس مرکز مشاوره indexخدمات روان‌شناختی سلامت روان محلی(سطح یک) یک نفر در رشته‌ی کارشناسی روانشناسی و مشاوره(کلیه‌ی گرایش‌ها) است.

دو نفر نیز در مرکز مشاوره خدمات روان‌شناختی سلامت روان محلی(سطح دو) در رشته‌ی کارشناسی ارشد و روانشناسی کلیه گرایش‌ها و مشاوره پذیرفته می‌شوند.

برای مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی(سطح سه) یک نفر با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و مشاوره و برای تاسیس مرکز اقامتی میان مدت سومصرف مواد(تیپ ب) یک نفر در رشته کارشناسی روانشناسی(کلیه گرایش‌ها) استخدام خواهند شد.

در مرکز مشاوره ژنتیک یک نفر پزشک آموزش دیده‌ی ژنتیک، دو نفر در پایگاه سلامت اجتماعی با مدرک کارشناسی روانشناسی(کلیه گرایش‌ها) و در مرکز همیار سلامت نیز دو نفر در رشته‌ی کارشناسی روانشناسی(کلیه گرایش‌ها) پذیرفته می‌شوند.

افرادی که شرایط لازم برای همکاری دارند برای گرفتن اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به اداره‌ی بهزیستی شهرستان مراجعه کنند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. اینا براشون مهم اینه که گراشی نباشه حالا از هر جایی باشه مهم نیست
    گراشی اگر داکتری رو هم داشته باشه جوابشون نه است ولی اگر اردی باشد ومدرکش سیکل حتما استخدامش میکنن
    نمونه اش آقای محمد قیجی از لار بود که سازمان تمام امکاناتشو در اختیار اقا قرار داده
    امار معلولین تحت پوشش سازمان بهزیستی گراش از ارد اینه که اردیها ۳ پپرابر گراشیها تحت پوشش هستند واین فقط بخاطر اینه که رییس سازمان اهل ارده وهر کی تو ارد سرما بخوره می اد گراشو تحت پوشش سازمان قرار می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top