بستن

شنای آخر نوشاد

گریشنا: نوشاد نوشادی جوان سی‌ساله‌ی گراشی، ظهر بیست‌ونهم تیرماه در استخری در صحرای پدرش غرق شد.noshadi

به گفته‌ی زارعی یکی از نزدیکان این مرحوم، او طبق معمول هر روز به همراه پدر و برادرش برای انجام کارهای روزانه‌ و نگهداری از دام‌ها‌ی خود به صحرا که پشت نیروگاه برق قرار دارد می‌رود. بعد از بازگشت پدر و برادرش به شهر، او برای رهایی از گرمای هوا وارد استخر می‌شود؛ و این آخرین سکانس از زندگی او بود.

چند ساعت بعد برادر او با دیدن لباس و موبایل نوشاد روی لبه‌ی استخر به طرف استخر می‌رود و با پیکر بی‌جان او مواجه می‌شود. به علت شرایط بد روحی، تلاش او برای بیرون کشیدن جسد برادرش از استخر بی‌نتیجه می‌ماند و او با تماس با دو نفر از دوستان‌اش از آن‌ها تقاضای کمک می‌کند.

یکی از نیرو‌های اورژانس حاضر در صحنه حادثه می‌گوید: ساعت ۲ با اورژانس تماس گرفته شد. با معایناتی که بر روی جسد انجام شد، تا آن لحظه حدود یک ساعت و نیم از مرگ مرحوم می‌گذشت.

خفگی علت مرگ تشخیص داده شد، اما به گفته‌ی زارعی، آن مرحوم حدود یک سال قبل سکته‌ی قلبی داشته است که اثرات آن هنوز به صورت کامل در او از بین نرفته بود. این عامل باعث شد تا تشخیص علت واقعی این حادثه با تردید همراه باشد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. خدا بیامرزدش انشاالله خداوند صبر عظیم به خانواده شان بدهدواقعا که همه ما از چنین اتفاقاتی که می افته دلتنگ و ناراحت میشویم روحش شاد و فاتحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top