بستن

صدرنشینی هلال‌احمر در هفته‌ی پنجم مسابقات فوتبال جام رمضان

گریشنا: در دور جدید مسابقات فوتبال یادواره‌ی شهید احمد مشتاقی، هلال احمر صدر نشین شد.

به گزارش مجید افشار؛ هفته پنجم مسابقات با وقفه‌ی ده روزه شروع شد و پایان نیم فصل مسابقات با دیدار شاهین و ستاره آبی و با سوت احسان جوکار و کمک‌های مهدی آذرافروز و حمید واحدی و داور چهارمی جواد افشار برگزار شد، کهندلی سرپرست این مسابقه بود.

این بازی با حساب سه بر یک  به سود شاهین به پایان رسید. گل‌های شاهین را، اسماعیل بلبلی از روی نقطه پنالتی، محمدرضا روزیه و حسین افشار وارد دروازه کردند و تک گل ستاره آبی را مصطفی نظری به ثمر رساند.

شاهین هفته ششم به مصاف گراش جوان خواهد رفت و ستاره آبی با پرسپولیس نوین دیدار خواهد کرد.

در بازی دوم هفته دو تیم گراش جوان و شهیدان حسن زاده به مصاف هم رفتند. این بازی به قضاوت عبدالحمید عبدالی و کمک‌های مهدی آذرافروز و حامد بابااحمدی و داور چهارمی عبدالرضا حسین پور و سرپرست مسابقه، اسماعیل بلبلی برگزار شد.
گراش جوان این بازی را سه بر صفر با گل‌های سید مصطفی موسوی، سعید ارژنده و سعید پورشمسی به نفع خود تمام کرد. شهیدان حسن زاده هفته بعد با استقلال و گراش جوان با شاهین دیدار خواهند داشت.
در سومین بازی هفته تیم المپیک و استقلال به رقابت پرداختند و حمید واحدی به عنوان داور و عبدالرضا حسین پور و سعید انصاری به عنوان کمک داور و عبدالحمید عبدالی داور چهارم این رقابت را قضاوت کردند. سرپرستی مسابقه را احمد غلامی برعهده داشت این بازی با تک گل علی ریسی به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال هفته ششم به مصاف شهیدان حسن زاده و المپیک به دیدار هلال احمر خواهند رفت.
و آخرین بازی هفته پنجم را دو تیم هلال احمر و اتحاد انجام دادند. قضاوت این دیدار با مجید افشار بود و مهدی کهندلی و حمید محمودزاده کمک‌داوری و مهدی آذرافروز داور چهارمی و مهندس هادی‌پور سرپرستی این مسابقه را برعهده داشتند.
این دیدار با حساب پنج بر صفر به نفع هلال احمر به پایان رسید، گل‌های هلال احمر را بهروز گنجی(سه گل). سعید بلاغی و مرتضی کمالی  به ثمر رساندند.
هلال احمر با این پیروزی به صدر جدول رفت و جای المپیک را در صدر جدول گرفت. اتحاد هفته ی بعد را استراحت خواهد کرد و هلال احمر به مصاف المپیک می‌رود.

football

 

5 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top