بستن

همکاری نزدیک‌تر فرمانداری و نظام مهندسی

گریشنا: با فعال شدن کمیته فنی شهرستان، همکاری بین مهندسان نظام مهندسی و مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان در زمینه‌ی ساخت‌وسازها و اجرای پروژه‌های عمرانی تسهیل می‌شود.

جلسه کمیته فنی شهرستان گراش با حضور فرماندار، شهردار، روسا و نمایندگان شورا و ادارات و همچنین نمایندگان نظام مهندسی گراش، چهارم مردادماه در ساختمان فرمانداری برگزار شد. اصغر فرودی، فرماندار گراش و رییس کمیته فنی شهرستان، ضمن تشریح وظایف کمیته بر این نکته تاکید کرد که نظارت دقیق و مهندسی بر اجرای پروژه‌های عمرانی باعث اجرای صحیح و سریع ساخت‌وسازها، جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی و افزایش مدت زمان بهره‌برداری از آنها می‌گردد، و این وظیفه همه است که به سهم خود بر اجرای پروژه‌ها نظارت داشته باشند.

بعد از صحبت‌های فرماندار، حاضرین در جلسه نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. چند مصوبه نتیجه این بحث و تبادل نظر بود، از جمله این که در مدت یک ماه آینده، از معادن و کارگاه‌های تولید مصالح ساختمانی سطح شهرستان و همچنین از پروژه‌های عمرانی بازدید به عمل آید؛ تیرچه‌های تولید شده در کارگاه‌های سطح شهرستان دارای تاییدیه مهندس ناظر باشد؛ و فرمانداری نیز برای تهیه تجهیزات فنی مورد نیاز کمیته اقدام کند.

farmandare4

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top