بستن

انفجار در گردنه نارنجی

گریشنا: در دومین عملیات انفجار و بازگشایی مسیر لار – شیراز، بخشی از گردنه نارنجی لار منفجر شد.

شماره ۸۰۶ میلاد لارستان در این خبر اول خود به نقل از مهندس نصر، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان نوشته است این گردنه «که حجم ترافیک بالایی را به خود اختصاص داده است به دلیل بالا بردن سرعت عملیات چهارخطه کردن مسیر» نیاز به انفجار داشته است. با این انفجار، این بخش از مسیر سه ماه زودتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

اما تیتر و عکس اصلی این شماره از میلاد، «تجلیل از اصحاب رسانه لارستان» است. تولید بیش از ۴۰۰هزار تن چغندرقند در استان فارس، راه‌اندازی مرکز اورژانس هوایی استان فارس، افتتاح کارخانه بزرگ داروهای گیاهی در استان فارس در آینده، و فروش بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق وقف جهت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب از خبرهای صفحه دو این شماره‌اند. در صفحه ۳ نیز گفتگو با کنکوری‌های موفق امسال لار کار شده است.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: «بحران کمبود آب در لارستان جدی است.»

دو گزارش از گردهم‌آیی روسا و کارکنان ادارات آموزش و پرورش جنوب استان فارس در لارستان، و همچنین بازدید مهندس میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های فعال راه روستایی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان نیز در صفحه آخر منتشر شده است.

این شماره از میلاد را نیز از سایت میلاد لارستان دریافت کنید.

Milad806

2 نظر

  1. نصف اخبار گریشنا در مورد لار و رسانه های لاریه. به نظر نمیرسه لزومی داشته باشه تا این حد این نوع اخبار پوشش داده بشه.

    1. مرور مطبوعات یکی از بخش‌های ثابت در بسیاری از روزنامه‌ها و سایت‌های خبری است.
      ما سعی می‌کنیم از میان نشریاتی که در سطح منطقه منتشر می‌شوند، اخباری را که مستقیم و غیرمستقیم به گراش مربوط می‌شوند در اختیار خوانندگان قرار دهیم.
      با توجه به رقابت پنهان و آشکار بین گراش و لار اطلاع از اخبار و اطلاع تحولات لار برای ما بسیار ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top