بستن

طبیعت‌گردی و کوه‌پیمایی در گردهمایی هفتگی دوست‌داران طبیعت

دو هفته است که دوست‌داران طبیعت گراش، در قرارهای صبح جمعه‌شان گرد هم می‌آیند تا ضمن طبیعت‌گردی، درباره انجمن در حال تشکیلشان بیشتر صحبت کنند.

123

از جمعه دو هفته قبل جمعی از دوست‌داران طبیعت گراش به سرپرستی احسان نوبهار قرارهای کوه‌پیمایی و طبیعت‌گردی‌شان را با یک‌دیگر هماهنگ می‌کنند. احسان نوبهار می‌گوید:‌ «می‌خواهیم فاصله‌ای که میان طبیعت و مردم به وجود آمده را از ببریم.»

در گردهمایی طبیعت‌گردی اول، تنها ۸ نفر از دوست‌داران طبیعت حضور داشتند اما در هفته دوم حدود ۲۰ نفر از همشهریان طبیعت‌دوست با این تور چندساعته همراه بودند. مقصد تور اول، گره مجید و مقصد تور دوم، بام دکل در کوه‌های گراش بود. زمان هر کدام از تورهای هفتگی حدود ۳ ساعت است.

1234

احسان نوبهار درباره روند ثبت انجمنشان می‌گوید:‌ «امیدواریم هرچه سریع‌تر انجمن دوست‌داران طبیعت را به صورت رسمی به شهر معرفی کنیم. اساسنامه و مدارک مورد نیاز این انجمن مردم‌نهاد در اختیار فرمانداری قرار گرفته است.»

نوبهار به علاقه‌مندان طبیعت‌گردی می‌گوید: «اگر دوست دارید کوه‌پیمایی کنید می‌توانید تا آخر سال جاری در تورهای هفتگی ما شرکت کنید.» این گروه هر صبح جمعه ساعت ۶ ابتدای خیابان درمانگاه جمع می‌شوند و پس از آن به سمت مقصدشان حرکت می‌کنند.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

6 نظر

  1. کار خیلی خوبی هست اگر من هم ایران بودم با شما همراه بودم انشالله این کار راه رو برای حفظ محیط زیست وحیات وحش همراه کنه و مردم درک درستی از حفظ محیط زیست و حیات وحش پیدا کنند
    انشالله موفق و سر بلند باشید
    مجتبی امانی دوست دار محیط زیست و حیات وحش ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top