بستن

بازدید معاون وزیر از راه‌های چک‌چک و مز

مهندس میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهر سازی در بازدید از راه‌های روستایی حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان از جاده‌های چک‌چک و ارد-مز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس میرشفیع معاونت راه روستایی وزارت راه وشهرسازی به همراه دکتر جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و مهندس نصر مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از پروژه‌های فعال راه روستایی حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان بازدید کردند.

این دیدار روز ۱۵ مردادماه انجام شده است و مهندس میر شفیع طی بازدید از این پروژه ها عنوان داشت: خوشبختانه در منطقه لارستان همکاری و مشارکت مردم درجهت احداث راه خوب بوده و در اکثر شهرها و روستاهای منطقه خیرین نقش پررنگی در احداث راه داشته‌اند در حال حاضر چندین پروژه فعال خیرساز در سطح منطقه وجوددارد که با همکاری اداره کل راه وشهرسازی لارستان در حال احداث است.

مهندس میر شفیع افزود: طی بازدیدی که از پروژه های شهر لار- خنج- اوز- گراش – لامرد،بیرم و جویم داشتیم خوشبختانه در اکثر شهرهای حوزه استحفاظی این اداره کل پروژه های خوبی مانند راه روستایی زاهدمحمود که پس از ۳۰ سال در مراحل نهایی است و این در حالی است که در زاهدمحمود طی ۳۰ سال اخیر فقط ۵ کیلومتر راهسازی انجام شده بود ولی در یک سال اخیر ۱۷ کیلومتر راه ساخته شده است.

معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی در ادامه از پروژه محور چک چک گراش و گردنه اوز، کوره و کوره به بیغرد بازدید نمود و درادامه از ورودی کوره- هود- بیدشهر دیدن کرد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری اداره کل راه وشهرسازی لارستان هر چه زودتر ورودی این روستاها نیز آسفالت شود.

مهندس میر شفیع در ادامه ضمن بازدید از محور خنج افزود دراین محور دو پروژه روستایی کورده – بیغرد و گزیوز در حال آسفالت بوده وبا بهره برداری ازاین  دو پروژه تمام راههای روستایی این شهرستان آسفالت است وحدود ۱۵ کیلومتر در محور باغان عملیات راهداری شروع شده است که آینده خوبی در انتظار این شهرستان است ودر ادامه از دوپروژه ارد- مز و خنج – دیشکن بازدید نمود و از نزدیک در جریان احداث این دو پروژه قرارگرفت.

وی در ادامه جهت بازدید از پروژه درحال اجرای بیرم و لامرد نیز افزود: خوشبختانه در حال حاضر پروژه راهداری محوری در منطقه بیرم به اشکنان به طول  ۱۷ کیلومتر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و امیدواریم بتوانیم پس از پایان عملیات راهداری این مسیر را روکش آسفالت کنیم. پروژه زین الدین کمشک نیز یکی از پروژه های خوب شهرستان لامرد است که با بهره برداری از آن دسترسی مرد منطقه به بندرلنگه میسر خواهدشد.

در دیدارهای یک روزه معاون وزیر دو پروژه جاده چک‌چک و جاده ارد-مز در حوزه شهرستان گراش قرار دارد.

در ادامه مهندس نصر عنوان داشت: حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهر سازی لارستان  بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر راه روستایی  دارد و این اداره کل تمام تلاش خودرا خواهدکرد تا تمام راههای روستایی در دست اقدام را به اتمام برساند و با یاری خداوند برای سال۹۳ حدود ۱۱۰  کیلومتر راه روستایی جدید را به بهره برداری خواهیم رساند.

مهندس نصر افزود: در سال گذشته با همکاری پرسنل وتلاش راهداران زحمتکش این اداره کل کاهش چشمگیری در تلفات جاده ای داشته ایم و در کشور مقام نخست کاهش تلات جاده ای را به خود اختصاص داده ایم.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در پایان ابراز امیدواری نمود که درسال ۹۳ شاهد رونق خوبی درحوزه راه روستایی در جنوب استان باشیم.

Rah-Lar

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top