بستن

جشن تولد یک رییس دانشگاه خاکی و گرم

Dr Moqtaderi گریشنا: دکتر قاسمعلی مقتدری مرد گرم‌خوی متولد مردادماه و یکی از چهره‌ های علمی و فرهنگی منطقه، فردا سه‌شنبه ۲۶ مردادماه، شمع‌های کیک تولدش را در برنامه آیین چراغ فوت خواهد کرد. دکتر مقتدری را بسیاری از شاگردان‌اش، چه دانش‌آموزان قدیمی در دبیرستان و چه دانشجویان کنونی در دانشگاه‌های گراش و اوز، به سخت‌کوشی و شاگردنوازی می‌شناسند.

دکتر مقتدری در تابستان گرم سال ۱۳۴۵ در گراش متولد شد و دوره‌ی ابتدایی را در مدرسه‌ی برق روز، دوره‌ی راهنمایی در مدرسه‌ی ابدی و دوره دبیرستان را در رشته‌ی انسانی و در دبیرستان حاجی‌پور سپری کرد. آقایان پرچمی، شهید ناصر سعادت و حسین انصاری از معلم‌های او در دوران تحصیل بودند و محسن‌زاده، اکبری و قاسم مقدسی نیز هم‌شاگردی و دوستان او بودند که در حال حاضر نیز به عنوان فرهنگی مشغول به کار هستند.

مقتدری در سال ۶۴ در رشته‌ی جغرافیا وارد دانشگاه تربیت معلم تهران شد و لیسانس خود را از این دانشگاه گرفت. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۴ نیز در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی ژئومورفولوژی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه تحصیل داد؛ و سال ۷۸ تا ۸۳ نیر در دانشگاه تهران در رشته‌ی جغرافی آب و هوا‌شناسی دکتری خود را گرفت.

او چند ترم نیز در دانشگاه آزاد لار رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی را گذرانده است.

Dr Moqtaderi02

مقتدری از سال ۶۸ وارد آموزش و پرورش شد و به عنوان معلم در دبیرستان‌های اسدی، حاجی‌پور و کوثر تدریس کرد. اما بعد از مدتی برای ادامه تحصیل از آموزش و پرورش استعفا داد و بعد از آن در کسوت استادی به دانشگاه پیام نور اوز رفت و اکنون ده سال است که ریاست این دانشگاه را به عهده دارد. تدریس در دانشکده‌ی آزاد گراش و دانشگاه شیراز از نیز در کارنامه‌ی فعالیت‌های او می‌توان یافت.

او سال ۶۹ با زهرا قربانی ازدواج کرد و ناصر، علی‌رضا و فاضل، ثمره‌ی این ازدواج است.

برنامه آیین چراغ به مناسبت تولد این چهره دانشگاهی با حضور جمعی از آشنایان و دوستان او فرداشب ساعت ۸:۳۰ در موسسه فرهنگی هنری هفت برکه گراش برگزار می‌شود. چنان‌چه مایل به شرکت در این محفل هستید، با شماره تلفن ۲۲۲۹۹۷۰ موسسه هماهنگی فرمایید.

Dr Moqtaderi03

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

16 نظر

  1. سالروز تولد دکتر مقتدرى رو به خانواده محترم و خانم ایشان زهرا قربانى تبریک عرض مى نماییم انشاا در همه کارها موفق باشند ، واقعا مرد خاکى است اون در خانواده اى بزرگ شده که خاکى و بى الایش هستند

  2. دروود و تبریک خدمت استاد فرهیخته و گرام جناب دکتر مقتدری
    واقعا” سرتیتر خاکی ، بهترین انتخاب واسه این متن بود
    ما که تو دانشگاه جز متانت و افتادگی از ایشون چیز دیگه ای ندیدیم .
    یه خاطره از خاکی بودن جناب دکتر براتون بگم :
    یادمه سال ۸۸ و اون اوان شروع تدریسمون تو دانشگاه بود ، بنده وسیله نقلیه نداشتم ولی یادمه جناب دکتر با فروتنی خاص خودشون ، با ماشین میومدن دنبالمون و با هم عازم دانشگاه میشدیم که اون سالها خیلی برام تعجب داشت که رئیس دانشگاهی اینچنین افتاده باشند .
    ایشالا همیشه ایام موفق و سربلند و پیروز باشند .

  3. سلام . منم تولد اقای دکتر مهربان رو هم به خودشون و هم به جامعه دانشگاهی تبریک عرض میکنم و برایشان ارزوی سلامتی همراه با بهترین ها از خداوند متعال خواستارم.
    تواضع و فروتنی دکتر مثال زدنی است. چه در عرصه علم و تربیت و چه در مساءل اجتماعی

  4. باسلام
    من هم به نوبه خودم سالروز تولد دکتر خاکی و مهربان واز همه مهمتر دلسوز تبریک عرض میکنم واقعا من هم تو دوران دبیرستان و هم دانشگاه اوز به عنوان شاگردشان غیر از خوبی هیچ چیز ندیدم.خدا برامون و خانوادش حفظ کنه انشاله و همیشه سربلند وسرافراز باشن برا خودشون و شهرمون.بازم تولد دکتر جان

  5. جناب مقتدری عزیز من نیز به نوبه سالروز تولدتان را تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برایتان طول عمر با عزت خواستارم.

  6. جناب آقای استاد قاسمعلی مقتدری – ریاست محترم دانشگاه پیان نور اوز
    باسلام
    سالروز تولد استاد به نام و فرهیخته به حضرتعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم.
    اگر همه ی استاد دانشگاه های ایران مثل حضرتعالی خاکی و خالص و وظیفه شناس بودند ما هیچ مشکلی در حوزه آموزش نداشتیم.

  7. آقای دکتر مقتدری برای منطقه و گراش افتخار بزرگی است. امید که جوانان تلاش و پشتکار را از ایشان فرا گیرند. آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر برای این استاد محترم را دارم.

  8. من هم به نوبه خودم سالروز تولد استاد اخلاق ومعرفت،خستگی ناپذیر و دلسوز،خاکی و بی آلایش ،و در یک کلام”استاد روشندل” که سالها افتخار شاگردی در محضر ایشان داشته ام را از صمیم قلب تبریک عرض مینمایم انشاله در پناه حق موفق و موید و پیروز باشند/
    (استاد بی مدعا همینه همینه…)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top