بستن

تاثیر امواج ماهواره بر صفحه آمار

گریشنا: نیروی انتظامی شهرستان گراش یک باند تهیه و توزیع تجهیزات گیرنده‌ی امواج ماهواره‌ای را در شهر شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ماموران عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از طریق اقدامات اطلاعاتی، باند تهیه و توزیع تجهیزات گیرنده امواج از ماهواره را شناسایی و متلاشی کرد. بر اساس این گزارش، مامورین عملیاتی پلیس به یک دستگاه خودرو‌ سواری هنگام ورود به شهر مظنون شد که طی عملیات منسجم و هماهنگ خودرو متوقف و در نهایت تعداد ۴۸ عدد ال ان بی و ۲۰ عدد دیش کشف و ضبط و در این رابطه ۴ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش سرهنگ عبدالعظیم انصاری افزود: «در چند عملیات دیگر در سطح شهرستان در ماه‌های گذشته نیز تعداد ۸ نفر متهم دستگیر و از آنان ۱۶۵ عدد انواع تجهیزات دریافت امواج ماهواره کشف شد که با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.»

تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای در گسترش بدحجابی:

mahvareh

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان در یادداشتی در مورد تاثیرات شبکه‌های ماهواره‌ای نوشته است:

کشور‌های غربی با ساخت برنامه‌های ماهواره‌ای می‌خواهند تصویری ساختگی از غرب و مردم آن به خورد جهانیان دهند. برنامه‌سازان بیگانه سعی در القای پوشش و مدل‌هایی دارند که مردم عادی کشور‌های خودشان در کوچه و خیابان هیچ‌گاه از چنین ظواهری استفاده نمی‌کنند و چنین پوشش و آرایش‌هایی تنها مربوط به سالن مد و خوانندگان و هنر‌پیشگان‌شان است.

کشور‌های غربی با ساخت چنین برنامه‌هایی می‌خواهند تصویری ساختگی از غرب و مردم آن به خورد جهانیان دهند تا از این طریق مردم کشور‌های هدف را از مسائل بنیادین و اساسی زندگی دور کنند و به سمت سطحی‌گرایی و مدپرستی سوق دهند.

به لحاظ فنی در ۱۵۹ مدار تلویزیونی در کل جهان، ۲۰۳ ماهواره تلویزیونی فعال است که از این تعداد در ۸۰ مدار قابل دریافت در ایران، یکصد ماهواره تلویزیونی، یعنی نیمی از ماهواره‌های جهان قرار دارد.

این تعداد ماهواره‌ها، امکان تماشای حدود ۱۸۰۰۰ شبکه تلویزیونی را در ایران فراهم می‌آورد. با ریسیور‌ها و دیش‌های معمولی می‌توان تا نزدیک به ۲۰۰۰ کانال ماهواره‌ای را در ایران با کیفیت بالا دریافت کرد. شبکه‌هایی که در اکثر قریب به اتفاق برنامه‌های آن‌ها با سنت و فرهنگ ایرانی و اسلامی درتضادند و اثرات مخرب روحی و روانی برمخاطبان ایرانی می‌گذارند و یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌های غرب در جنگ نرم علیه ارزش‌های اسلامی و ایرانی است.

در بین شبکه‌های ماهواره‌ای که به سهولت در ایران قابل دریافت است، بیش از ۳۸۰ کانال خاص موسیقی وجود دارد که شبانه‌روز در حال پخش موسیقی، کلیپ، رقص، آهنگ‌های درخواستی و کنسرت هستند. عموم این برنامه‌ها آکنده از حرکات ضد‌اخلاقی و اروتیک است.

در حالی که علاوه بر این شبکه‌های اختصاصی موزیکال، حدود ۱۲۰۰ شبکه هم در خلال برنامه‌های خود کلیپ‍‌‌ها و شو‌های موزیکال پخش می‌کنند.

در حوزه کودک و نوجوان بیش از ۲۵۰ کانال ماهواره‌ای قابل دریافت در ایران است ضمن آن که بخش مهمی از برنامه‌های کانال‌های عمومی نیز به پخش برنامه‌های کودک و نوجوان اختصاص دارد. این شبکه‌ها علاوه بر پخش کارتون‌هایی که عموما در تضاد با مبانی اخلاقی ماست، اقدام به فرهنگ‌سازی ارزش‌های لیبرالی و اومانیستی غرب در ذهنیت اطفال ایرانی می‌کند و آنان را شیفته زندگی آمریکایی و غربی کند.

در حوزه مصرف‌زدگی و فرهنگ‌سازی پوشش و مد، حدود ۸۰ شبکه وجود داشته که اختصاص به نمایش مد و لباس، لباس‌هایی که رسما تبلیغ فرهنگ عریانی است.

مجموعه مطالب گفته شده می‌بایست زنگ خطر را برای خانواده‌های ایرانی به صدا درآورد و آنان را متوجه این نکته مهم و اساسی کند که این ارمغان شوم غرب تنها یک چیز را نشانه گرفته است و آن سعادت دنیا و آخرت آنان و نسل جوان آنان است.

10 نظر

  1. شهرداری اشغال جمع میکنه و صداوسیما اشغال پخش میکنه…
    بابا شما نمیخواین که مردم بدون تو کشورشون چه خبره….
    واسه همین میخواین که مردم شبکه های ماهواره ای نگاه نکنن.

  2. با این که از صدا وسیما راضی نیستم ولی یه سر سوزن هم به ماهواره علاقه مند نیستم.
    چون ارزش های والای انسانی رو تبدیل به پستی های حیوانی میکنه.
    چند سال پبش خریدیم بعد از یه ماه جمعش کردیم رفت.
    واینو هم باید گفت کار صدا سیما هم به جایی کشیده که از سریال های ماهواره ای تقلید میکنه.
    به عنوان مثال فیلم ۷سنگ که ۹۹درصدش از اون فیلما تقلید شده بود.
    ولی با این حال جوانانی مثل من و امثال من هنوز سر درگمیم و نمیدونیم اوقات فراغت مون رو چجوری و با چی بگذرونیم.

  3. متاسفم واسه شما مسئولین
    مسئولین توجه کنید که هیچگاه جلو پیشرفت تکنولوژی رو نمیتونید بگیرید. و اگه در مقطعی از زمان چنین کاری کنید، بعدها مضحکه خاص و عام خواهید شد.
    کم چشماتون و باز کنید ببینید دنیا چه خبره. همش شعار میدین و شعار و شعار و شعار. بسه این همه شعار.
    داشتن ریسیور و ماهواره جرمه؟ اگه جرمه اولا بفرمایید چرا برنامه های صدا و سیمای ایران ۹۹٪ کمیتی تقلید از ماهواره‌هاست؟ ۱٪ کیفیت نداشته‌اش همون تولیدات داخلی مون حساب میشه. و بعدم چطور داشتن ماهواره و رسیور برای خود شماها و امثال شماها و صدا و سیما و هر کی که به قول خودتون سرش به تنش بارزه جرم نیست ولی برای ملت عادی جرمه؟
    بی‌اجازه وارد حریم خصوصی خانواده شدن و دخالت در اموال شخصی اموال جرم نیست؟
    فقط بلدید شعار بدید؟ فقط بلدید بگید ما خوب ملت بد؟
    این مواردی که بالا ذکر کردید و آمار دادید اینها از کجا اومده؟ به قول شما داشتن ماهواره که جرم است…این عدد و ارقام و آمار از کجا اومده؟؟؟ جواب بدید لطفا
    چرا از وجود شبکه‌های بسیار عالی و آموزنده‌ای که بین کانالهای ماهواره‌ای هست حرفی نمیزنید؟ مگر دیدن ماهواره جرم نبود؟ پس چرا مسئولین خود نگاه میکنند و همانها را با سانسور زمانی و سانسور آرم پخش کننده تو شبکه‌های ایران نمایش میدن و جالبه که بعدش مینویسن تهیه در گروه فلان شبکه فلان به کارگردانی آقای……‌

  4. – من یه سوال دارم: اگه ماهواره باعث بدحجابی میشه!! انوقت چه چیزی باعث دروغ گفتن، تهمت، ریا، مسخره کردن، دو رویی و غیبت و… بعضی از آن کسانی که باحجاب تشریف دارن میشه؟ یا اون کسی که به مسجد میره؟

    – تا کی می خوایم از ورود تکنولوژی جلوگیری کنیم و یا از ورودش بترسیم؟ چرا قبل از ورود و حین ورود و حتی زمانی که روتین شد فرهنگ سازی جهت درست استفاده کردنش نکنیم؟ چرا اینجا همیشه عوامل تخریب کنندشو گوش زد می کنن و اون امتیاز مثبتش رو فراموش می کنن که بگن؟ تکنولوژی هم جنبه مثبت داره و هم منفی و ما باید هر دو جنبشو به همه گوش زد و آموزش بدیم نه اینکه فقط تخریبش کنیم، چون قسمت منفیش برخلاف دین ماست. از دید من اینجوری به طور ناخواسته افراد به سمت اون چیزایی که ما نهی می کنیم میرن. ما باید قبول کنیم که انسان خواهان پیشرفت و به روز شدن هستش و خواه و ناخواه به سمت تکنولوژی حرکت می کنه تکنولوژی که هر روز در حال تغییر هستش، حال چه موافق موازین دینی باشه و چه مخالف! و این یک حقیقته!
    و الان باید از اون بالا بالاها بپرسیم که داخل یه کشور اسلامی چرا اینقدر ماهواره تقاضا داره؟ چه چیزی باعث شده که این همه تقاضا داشته باشه؟ چرا نمیخوان بفهمن که راه اداره کردنشون اشتباهه! و اگر این سی سال به جای برخوردهای شدید، آموزش درست استفاده کردن رو می دادن حتما جواب میداد و اینقدر این کشور و جوان هاش به هم ریخته نبود!

    … همه چیز رو لطفا به گردن ماهواره نندازین، بیاین یادبگیریم که یه کوچولو عمیق تر به بعضی چیزا نگاه کنیم.

  5. باباجان شمافکرمیکنید این دیشهاراکه میسازد مال خود اغازادها است میخواند فروش کنند بزارجمع کنند شیر وماست الوده به مردم بدهند خودروگران کنند ما هم باید خفه شیم چشم

  6. برید جلو اختلاسهای چند هزار میلیاردی بگیرید که داره دین وایمان ما را میبره…شما چسپیدید به حاشیه که مشکل اصلی داخلی میخاهید لاپیشونی کنید یکم به فکر و شعور مردم احترام بگذارید لطفا

  7. ۲۰ تا دیش و ۴۸ تا ال ان بی که چیزی نیست تو بوق و کرنا کردین . اصل رسیورش بود که نگرفتین.
    راه به جایی نمیبرین آقا جان
    چند دهه باید بگذره شماها بفهمین با زور نتیجه عکس میده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top