بستن

مینی‌بوسی برای هوس کتاب

گریشنا: یک خط مینی‌بوس هر نیم ساعت یک ‌بار علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی را به کتابخانه آبشار اندیشه خواهد رساند.

به نوشته سایت شهرداری گراش، در نشست مشترک هفته‌ی گذشته بین واحد حمل و نقل درون شهری شهرداری گراش و موسسه فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه، در زمینه سهولت در دست‌رسی به کتابخانه مستقر در این واحد فرهنگی ورزشی بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه که با حضور مسئول و مشاورین واحد حمل و نقل، مسئول کتابخانه و نماینده آبشار اندیشه و جمعی از رانندگان خطوط مینی‌بوس‌رانی در سطح شهر برگزار شد، اختصاص خط ویژه کتابخانه آبشار اندیشه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دارشی مسئول واحد حمل و نقل درون شهری شهرداری گراش در این‌باره می‌گوید: طی جلسه‌ای که در مورخ ۹۳/۵/۲۷ برگزار گردید مقرر گردید یک دستگاه مینی‌بوس هر نیم ساعت یک بار با گردش در شهر و انتقال علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به آبشار اندیشه، به این علاقه‌مندان سرویس ارائه نماید.

کتابخانه آبشار اندیشه با امکانات و فضای مناسب و کافی یکی از مطلوب‌ترین کتابخانه‌های شهر است. در صورت راه اندازی این سرویس و ارائه خدمات به علاقه مندان به کتاب، این دومی سرویس فرهنگی شهرداری گراش پس از راه‌اندازی خط ویژه فرهنگ‌سرای آفتاب تابان برای فرهنگیان خواهد بود.

Abshar Shahrdari

8 نظر

  1. بجای راه اندازی کتابخانه فیزیکی، یه اینترنت درست و‌ حسابی به مردم بدید. اینترنت کلی کتاب داره. دیگه نیازی به این هزینه نیست.

    1. با تقدیر و تشکر اززحمات همه ی دوستان عزیز ، قرار بود شهرداری محترم برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گراش واقع در شهرک فرهنگیان نیز یک سرویس ایاب و ذهاب جهت دانش آموزان و سایر استفاده کنندگان ازاین خدمات این مرکز نیز اختصاص داده شود. برای معرفی هرچه بیشتر این مرکز ، شهرداری محترم درماه مبارک رمضان قول دادند که یک تابلو در ابتدای بلوار خلیج فارس نصب گردد و پیاده رو جلو این مرکز موزاییک و تک لبه های واقع در بلوار جلو این مرکز جمع آوری گردد تا به عرض خیابان اضافه گردد. انشا الله که مشکل انشعاب گاز این مرکز نیز حل شده باشد. هفته ی دولت بر تمامی دولتمردان تلاشگر و دلسوز مبارک باد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top