بستن

سهم گراشی‌ها از ارشد و دکترا

IMG10282826

شهریور فصل اعلام نتایج است و کم‌کم سازمان سنجش نتایج نهایی کنکورها را اعلام می‌کند. چند روز پیش نتایج نهایی آزمون ناپیوسته دکترا و امروز نتایج آزمون کارشناسی ارشد اعلام شده است. در این خبر، نتایج گراشی‌ها را به مرور منتشر می‌کنیم. همان‌طور که می‌دانید نتایج کارشناسی ارشد و دکترا، به دلیل پراکندگی دانشجویان در شهرهای مختلف، دیرتر به گوش مردم می‌رسد و احتمالا این خبر دیر به دیر بروز شود. شما هم اگر از قبولی‌ها خبر دارید با ما در میان بگذارید تا این خبر خوش زودتر به گوش مردم برسد.

 

نتایج گراشی‌ها در دکترای ناپیوسته

مهدی امینی با چند سال وقفه امسال در آزمون دکترای جغرافیا شرکت کرده و رتبه ۱ کنکور را به دست آورده است. او از اول مهرماه برای تحصیل این رشته به دانشگاه تهران می‌رود.

مجتبی دارا دیگر گراشی است که در مقطع دکترا پذیرفته شده. او با سهمیه استعداد درخشان در رشته دکترای مهندسی هسته‌ای دانشگاه صنعتی شریف تهران پذیرفته شده است. دارا دوره‌ی کارشناسی خود را در دانشگاه شیراز گذرانده و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه صنعتی شریف گرفته است.

(جدید) فاطمه میرزاده دیگر گراشی است که مهرماه به کلاس دکترا خواهد رفت. او کارشناسی ارشد خود را در رشته ژنتیک دانشگاه تهران تمام کرده و برای تحصیل دکترای این رشته به دانشگاه تربیت مدرس تهران می رود.

 

خبر ارشدها در راه

در کنکور کارشناسی ارشد، فاطمه صادقی برای تحصیل در رشته فیزیک به دانشگاه قم می‌رود. صادقی کارشناسی خود را در دانشگاه امیرکبیر تهران گذرانده است.

معصومه شیخی دیگر گراشی است که به قم می‌رود. او در رشته الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم پذیرفته شده است. این دانشگاه زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه قم فعالیت می‌کند.

دانش‌آموزان گراشی، غلام‌عباس یحیی‌پور را به عنوان معلم ریاضی می‌شناسند. یحیی‌پور هرچند رتبه قابل قبول ۹۵ را در کنکور به دست آورده بود اما به دلایل مسائل شغلی، رشته مدیریت آموزشی دانشگاه پیام‌نور تهران را انتخاب کرده و در این رشته تحصیل خواهد کرد.

حلیمه شیخی  دومین گراشی است که در رشته الهیات و معارف اسلامی پذیرفته شده. شیخی، کارشناسی ارشد خود را در موسسه غیر انتفاعی نور طوبی تهران به صورت مجازی خواهد گذراند.

حامد عبداللهی را گراشی‌ها به عنوان فعال میراث فرهنگی می‌شناسند. عبداللهی که به تازگی کارشناسی معماری‌اش را در واحد بین‌الملل دانشگاه شیراز به پایان رسانده با استفاده از سهمیه استعداد درخشان خود، سال تحصیلی آینده را در مقطع کارشناسی ارشد معماری همین دانشگاه تحصیل خواهد کرد.

مثل این‌که امسال سال قبولی شناخته‌‌شده‌ها است. دکتر محمود سرخی که سال‌ها در گراش به طبابت مشغول است، امسال در مقطع کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی دانشگاه پیام‌نور اصفهان تحصیل خواهد کرد. دکتر سرخی پیش از این در گراش به دبیری زیست‌شناسی نیز مشغول بود. او کارشناسی الهیات خود را در دانشگاه پیام‌نور اوز به پایان رسانده و با استفاده از سهمیه استعداد درخشان به مقطع ارشد رفته است.

(جدید) نرگس اسدی که کارشناسی ارشد ادبیات کودک زبان انگلیسی را در انگلستان می‌گذراند، امسال در کنکور کارشناسی ارشد فرهنگ و زبان باستان دانشگاه تهران پذیرفته شده است. اسدی رتبه ۴۱ کنکور را کسب کرده بود.

(جدید) راضیه حسینی در رشته مهندسی کامپیوتر موسسه غیر انتفاعی آپادانا شیراز پذیرفته شده است. حسینی کارشناسی خود از دانشگاه آزاد گراش دریافت کرده است.
(جدید) الهام رحمانیان نیز در رشته‌ی جامعه‌شناسی به دانشگاه تهران خواهد رفت.

پایان خبر/

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

8 نظر

  1. به همه دوستان بخصوص آقای دارا تبریک عرض میکنم انشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشن و آرزوی موفقیت برای دیگر دوستان در سالهای آینده

    1. ما نیز به نوبه ی خود این موفقیت شیرین و با ارزش را به تک تک عزیزان پذیرفته شده در مقطع ارشد و دکترا صمیمانه تبریک عرض می نماییم. به امید موفقیت روزافزون همه ی شما فرهیختگان عزیز. امروز شهرستان گراش نیازمبرم به نیروهای متخصص دارد که با ادامه تحصیل سختکوشانی همچون شما در مقطع تحصیلات تکمیلی میسر می گردد. پیروز و سربلند باشید ! انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top