بستن

غلتک دوباره روی جاده‌ی چک‌چک

گریشنا: بعد از دو سال وقفه در اجرای پروژه‌ی جاده‌ی چک‌چک، بار دیگر عملیات اجرایی این طرح در هفته‌ی دولت از سر گرفته شد.

سلمان مهرابی رییس اداره‌ی راه و شهرسازی شهرستان گراش در تایید این خبر به خبرنگار گریشنا می‌گوید: شرکت ردیاب یاسوج به نمایندگی مهندس احمد‌پور برنده‌ی مناقصه شد و مبلغ قرارداد  نیز ۲۵ میلیارد ریال است.

با تخصیص این مبلغ، اتمام ابنیه‌ی فنی، اجرای اساس و ادامه‌ی عملیات خاک‌ریزی پروژه شامل دو فاز از کیلومتر صفر تا کیلومتر ۹ اجرا خواهد شد. از کیلومتر ۹ تا ۱۸/۵ نیز عملیات خاک‌ریزی به اتمام می‌رسد و در نهایت این جاده تا کیلومتر ۹ و حوالی کنار زیارت آسفالت خواهد شد.

مهرابی در ادامه می‌گوید: مدت قرارداد برای اتمام عملیات یک سال تعیین شده است که البته تخصیص و جذب اعتبارات لازم، شرط اساسی در استمرار پروژه است و پیمانکار طرح در حال حاضر مشغول انجام عملیات خاک‌ریزی از کیلومتر ۹ به بعد است.

او از امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر و  مهندس نصر مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به جهت پیگیری مستمر در راه‌اندازی مجدد این پروژه قدردانی می‌کند. او همچنین از خیرین دعوت می‌کند که در حوزه راه‌سازی به ویژه اتمام این طرح  که از مصادیق عینی منفعت عامه  محسوب می‌شود مشارکت داشته باشند.

Rah Lar

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

15 نظر

  1. شروع عملیات خرسندکننده است اما تنها منفعت آنرا باغدارها ونخلدارهای تا کنار زیارت میبرند اگر دنبال بازکردن محور جدیدی به مرکزشهرستان هستید از آنسو یعنی زینل آباد کارکنید نه از گراش چون ازاین سو معنایش این است که جاده بین مزارع میسازید جناب مهندس نصر نه بزرگراه مواصلاتی که منفعت عامه داشته باشد این محدوده (۹کیلومتر)تاروزیکه طرح به بهره برداری برسد درمحدوده شهرداری قرارمیگیرد پس این کار اداره کل درحال حاضر بعهده گرفتن وظیفه فردای شهرداری گراش است آنهم با اعتبار ملی نه عوارض شهروندان گراشی مگر شهرستان گراش فقط گراش است؟؟؟ پس عادلانه تر نگاه کنید

  2. خدا کنه مهندس … پول و بالا نکشه بره .مثل قضیه گود برداری باغ ملی که آخرش هم گود و پر کردن و شد پارکینگ .نشه .

  3. من بعنوان یک شهروند از تلاش مهندس مهرابی تشکر میکنم.کارهای بزرگ را باید پله پله پیش برد.امروز ۹ کیلومتر وفردا هم ۹ کیلومتر و… بالاخره یه روز کامل میشه. حالا بذار باغدارا هم سود کنند مگه اشکالی داره ؟! چرا حسودیمون میشه؟
    مهندس خداقوت! برای خدا گام بر میداری، بازم استوارتر به پیش برید. مردم هم قدر دان شما هستند

  4. با سلام و خداقوت،دست بانیان این امر خطیر درد نکند. الحق والانصاف اتمام این پروژه از کارهای مهم و اساسی منطقه بود،
    من معلم مدرسه دشت رحمانی هستم (آخرین نقطه کنار زیارت)خدا میداند ما معلم‌های روستاهای اطراف چه دردسرهایی داشتیم تا به مقصد میرسیدیم.
    ولی تا مورخه ۹۳/۶/۱ که من به مدرسه ام مراجعه دارم تا کنون هیچ وسائط راهسازی در جاده در حال کار ندیدم.

  5. سلام لطفا گریشنا اجازه ندهید درقسمت نظرات به معلمان زحمت کش این قدر توهین شود.لطفا ازدرج نظرات توهین آمیز خودداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top