بستن

خلیلی سزاوار افتتاح‌های چندباره نیست

گریشنا: این یادداشت نوشته‌ی نماینده مردم در شورای اسلامی دهستان خلیلی است که با عنوان «خلیلی دورافتاده از نگاه مسئولین» امروز در سایت خبری و مردمی فداغ منتشر شده است؛ و برای اطلاع خوانندگان گریشنا بازنشر می‌شود.

khalyly5 دهستان خلیلی به مرکزیت روستای خلیلی با جمعیتی بالغ بر ٣۵٠٠ نفر جزء بخش مرکزی شهرستان گراش می باشد.

این نوشته که در ادامه می خوانید، صرفاً جهت اطلاع و توجه بیشتر مسئولین به دهستان خلیلی است که از سوی نماینده مردم در شورای اسلامی این دهستان؛ برای فداغ آنلاین سایت خبری و مردمی فداغ ارسال شده است.

دهستان خلیلی شامل روستاهای ؛ خلیلی، حسین آباد، بشیرآباد، حیدرآباد و لب‌اشکن است که شغل مردم آن نیز بیشتر کشاورزی دیمی و دام پروری می باشد.
کوه های تنگ خور در قسمت شمال و غرب روستای خلیلی واقع شده که آن نیز دارای چندین حلقه چاه گاز می باشد و این چاه ها بیشتر جزء شهرستان های لار و لامرد ثبت شده که از سهمیه دو درصدی آن استفاده می کنند و روستای خلیلی که از سه طرف و همچنین در نزدیکی خانه های مسکونی لوله های گاز عبور کرده است از نعمت گاز و سهمیه حق خود بی‌بهره است.

این روستای محروم با جمعییت ٢١٠٠ نفری از خود هیچ امکاناتی ندارد. کوچه های صعب العبور، نداشتن مرکز درمانی ، نداشتن مکان ورزشی مناسب برای جوانان ، نداشتن دبیرستان و . . .  از مهمترین مشکلات خلیلی می باشد.

مسئولین شهرستان گراش تا الان سعی نکرده‌اند مشکلات روستای خلیلی که حدود ١۵٠ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد را حل کنند. امیدوار است مسئولین شهرستان نیم نگاهی هم به این روستای دور افتاده و محروم داشته باشند تا حداقل در هفته دولت که به این روستا سفر می کنند، چندین پروژه برای افتتاح یا کلنگ زنی داشته باشند و مجبور نشوند یک نمازخانه را که توسط خیّرین ساخته شده  برای چندمین بار افتتاح کنند!!!

19 نظر

  1. اقای فرماندار این بازدیدها قبل از شما هم زیاد کسانی بودند که از روستای خلیلی انجام دادند وهیچ کاری برای این روستا انجام ندادند ما مردم خلیلی از شما هم مثل دیگران توقع نداریم (چون وعده ها شده وعده سر خرمن)قبلا لار و لامرد حق ما را می خوردند والان رسیده به گراش مگه ما چه گناهی کردیم که این جور باید تقاص بکشیم
    اعتیاد درروستای ما بی داد میکنه جوان های ما تنها سرگرمیشان شده مواد مخدر به نظر من حق دارند چون هیچ جای برای تخلیه روحی و جسمی ندارند مگه چه میشه از ۲درصدی که از حق خود روستا است ذره ای برای خلیلی خرج کرد مگه یه سالن ورزشی چقدر هزینه داره ، که در خود شهرستان چند سالن دارد ولی روستای ما……………

  2. سلام بر خلیلی فراموش شده
    حقتان به حق است و باید مطالبه نمایید
    گراش هم به غیر از یک سالنهای دیگر را خیرین بزرگوار ساخته اند
    و یه نصیحت برادر یا خواهر گرامی:
    این عقب ماندگی نه مال این ۴-۵ سال شهرستانی گراش هست قبلا که زیر مجموعه لار یالامرد بودید هم هیچ کاری صورت نگرفته است!
    در انتخابات مجلس معمولا توابع خیلی با مرکز شهرستان همراهی ندارند!
    پس یه سوزن به خودتان بزنید یه جوال دوز به دیگران.

  3. کاری که شما (برخی مسوولین خلیلی) سر یکی از ادارات زحمت کش شهرستان اوردین همون به که …..
    من شنیدم چیکار کردین نزدیک بود دق کنم جالبه که مسوول اون اداره میگفت بازهم به خاطر مردم خلیلی میرم اونجا کار میکنم…
    خوشا به غیرتتون

    1. این هم شد دلیل آغای ناسزا این بی عدالتی است نه دلیل فشار بالاخره جایی سربازمیکند دیروز لار امروز گراش شما به همان گراش و ارد برسید بس است ماهم خدا داریم ….. هفته دولت گذشت فقط مسکن مهر را یک کلنگ یا افتتاح داشتید اگه نه بیاورید نمونه هایش

  4. تا نگرش و رفتار مسوولین خلیلی مبتنی بر اصل تهاجم باشد خلیلی واپس زده میشود.
    مسولین ارد و فداغ تازه روشهای تعامل رو یاد گرفتن و وارد بازی برد برد شده اند.
    مسوولین خلیلی از ماجرا دورند

  5. ی سوال دارم؟
    خب این چه کاریه ی مرتبه فداغ رو هم زیر نظر روستای خوب و عزیز خلیلی ببرید والا فکر نکنم اگه با مردم عزیز فداغ مشورت بشه اظهار گله یا ناراحتی کنند!!!
    مثلا روستاهای لب اشکن و بشیرآباد به ترتیب در نزدیکترین فاصله نسبت به فداغ قرار گرفته اند اما چگونه گراشی های عزیز و خوب اون رو بردند زیر نظر خلیلی تا بعد ب نوعی زیر نظر خودشون باشه خدا عالمه…

    این کارا باعث میشه مردم نگاه منفی تری نسبت به گراش داشته باشند
    هیچ چیز بهتر از صداقت نیست چیزی که هر روز از او فاصله میگیریم

  6. خدمت محبی عزیز باید بگم ک اولا ب مردم فداغ توهین نفرمایید
    بعدش هم مردم فداغ آن قدر شیوه و روش بلد هستند و آن قدر فهیم هستند و نیازی ب چیزی نیست که آنها یاد بگیرند یا کسی بخواهد به آنها چیزی یاد بدهد
    مردم صددرصد براساس منافع خودشون عمل خواهند کرد و اولا ما باید منافع فداغ و مردم فداغ را در نظر داشته باشیم

    خوشم میاد از این واژه ها ” بازی برد برد”
    حتما قبلش فقط شما گل میزدید…!!!

    1. آقا سعید اینطور که شما فرمودید مثل اینکه خودتون و فداغی ها رو خدا فرض کردید!!!!!!!
      نه بابا هنوز کل دنیا کمبود دارن و کامل نیستن و هیچکس نمیتونه ادعا کنه انسان کاملیه.
      چه فداغ چه گراش چه فارس چه ایران چه آسیا هنوز از دنیا عقبیم و بایستی حالا حالاها کار و برنامه ریزی کرد و درس خوند و بروز بود.

  7. بعضی از مردم توابع در توهمند !بابا توی گراش،مردم در فکر منافع شهر خودشون نیستند چه برسه توی کارای توابع دخالت کنند.بابا چند بار بگیم مدیریت شهرستان دست گراشیها نیست.مردم گراش رو قاطی نکنید.مگه اینهمه استخدام نیروی غیر گراشی رو نمیبینید و یه جمله تکراری و غیر واقع که گراشیها کار دولتی دوس ندارند.در صورتی که چقدر گراشی شاگرد مشاغل آزاد کم درامدند و هیچ چاره ای ندارند.کمی انصاف.بابا مگه این هفته هفته دولت نیست چه طرحی دولتی توی گراش افتتاح شده؟؟؟اصلا بعد از شهرستانی سهم گراش چی بوده؟؟چرا حرف بی ربط میزنین.

  8. بابا هرچی توگراش داریم خیرین ساختند حتی بعضی ادارات دولتی با بودجه سه میلیارد وچهار میلیارد دولتی چی میشه برای یک شهرستان انجام داداونم تازه اگرمسولین شهرستان بتونن جذب کنند وانوقت میگن گراش به توابعش نمیرسه با کدوم بودجه تازه بیشترین بودجه شهرستان به توابع میرسه کلا دست گراشی برای توابع نمک نداره هرکاری برای اونا بکنه باز هم راضی نیستنداصلا بیایید تمام بودجه دولتی شهرستان رابه اونها بدیم وبه خیرین گراش هم بگیم هرچه میخواهید بسازید برای توابع گراش بسازید شاید انها از دست ما گراشیهاراضی بشوند البته شاید……

  9. فکر کنم یک بار دیگه فکر کنید و خودتون جملتون رو بخونید بد نباشه

    فقط خداییییش دوباره و چندباره بخونید
    ببینید چی نوشتید
    فقط همین

    من متن رو در جواب محبی نوشتم ک ب نوعی توهین ب شعور و فهم فداغی ها محسوب میشه
    تا جایی ک ما بچه های خلیلی رو میشناسیم واقعا ک مردم شریف و خوبی هستند
    توقع نداشته باشید که برخورد نامناسب با اونها داشته باشند و کسی بخواد حقشون رو پایمال کنه و اونا هم سلام و صلوات بفرستند

    1. مثل شما ولاریها غیر از اینه ؟؟؟ متاسفانه این تشنه بودن به خون هم را شما گراشیها ولاریهاشروع کردید وهنوز هم در بوق اختلاف میدمید انتظار دارید مردم نگاهتون نکنند؟؟؟

  10. آقای محبی شما از کجا خبر دارید که فداغ و خلیلی به خون هم تشنه اند.معلومه خواب زمستانی بودی یا از منطقه خبر نداری پس لطف کنید نظریه ندهید خلیلی و فداغ هیچ مشکلی نداره و در ضمن الان فداغ و خلیلی باهم وصلت کارند.ما خلیلی ها با فداغ ها هیچ مشکلی نداریم تنها مشکل ما چند نفر نفهم مثل شماها است که باعث تفرقه در منطقه میخواهند بشوند.زنده باد فداغ و خلیلی و کور شود کسی که نخواهد خوشی این دو دهستان

  11. درضمن اولا_به عرض کل بی خبرای منطقه شهرستان گراش برسانم که این ۲درصد گاز که به شهرستان گراش تعلق گرفته از کوه تنگ خور خلیلی است.دوما_دوره نامزدی اقای جهانبانی خلیلی ۹۰درصد رایش برای شما گراشی ها بود خبر نداری برید بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 نظر
scroll to top