بستن

تقدیر از کارمندان نمونه در هفته دولت

گریشنا: امروز ششم شهریورماه در جلسه‌ی شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری از کارمندان نمونه‌ی ادارات تقدیر شد.

فرودی فرماندار شهرستان در این جلسه با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه‌ی کرامت و همچنین پیروزی ملت فلسطین سخنان خود را آغاز کرد.

فرماندار شهرستان با اشاره به هفته‌ی دولت گفت: با توجه به نوپا بودن دولت یازدهم برای قضاوت آن به فرصت بیشتری نیاز است، اما در این مدت شاهد بهبود وضعیت اقتصادی و مهار تورم و رشد اقتصادی کشور بوده‌ایم.

او در ادامه بخشی از از فعالیت‌های عمرانی شهرستان را توضیح داد: «افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۱ پروژه در هفته‌ی دولت، تلاش در جهت زمین‌ستایی و اکتشافات معدنی، توجه ویژه به روستا‌ها و تفکر جهادی و جذب اعتبارات و اصلاح تعرفه‌ی برق و افزایش ماه‌های گرمسیری درجه ۱ به چهار ماه و وضعیت امنیتی مناسب از جمله عملکرد‌های قابل توجه شهرستان محسوب می‌شود.»

فرودی همچنین بعد از اشاره به نصب علمک و گازرسانی به شهرک صنعتی در هفته دولت و خرید ساختمان برای اداره‌ی گاز، از میلاد احمدی ریاست اداره‌ی گاز به دلیل عملکرد مناسب تقدیر کرد.

تقدیر از کارمندان نمونه

اهدای لوح تقدیر و معرفی کارمندان نمونه ادارات بخش پایانی برنامه را تشکیل می‌داد. اسماعیلی بلبلی از اداره‌ی صنعت و معدن و تجارت؛ مهندس نعمت‌الله خرم، رئیس شورای شهرستان؛ علی‌رضا دانشور، سرباز نمونه؛ علی‌رضا دهقانی‌فرد، پاسدار نمونه؛ طاهره جعفری از دانشکده‌ی علوم قرآنی؛ نادر افشار از کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره)، حجت‌الله شادمهر از شبکه دامپزشکی؛ علی رمضان‌پور از بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ عبدالحمید عالمی از فرمانداری؛ معصومه فروزان از اداره‌ی ثبت احوال؛ حمید‌رضا دهقانیان از اداره‌ی راه و شهرسازی؛ مهدی سالاری از اداره‌ی ورزش و جوانان؛ ابراهیم خرم‌دل از اداره‌ی پست؛ فرهنگ عزیزی از بنیاد مسکن؛ فاطمه اقتداری از اداره‌ی بهزیستی؛ اسماعیل خازنی‌پور از اداره‌ی پست؛ مسعود سالاری از اداره‌ی ورزش و جوانان؛ حبیب‌الله مجیدی از اداره‌ی جهاد کشاورزی؛ و زهرا ایزدی از پست بانک به عنوان کارمندان نمونه معرفی شدند.

farmandar-Farsudeh

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

10 نظر

  1. کارمند پست‌بانک که اینجا ذکر شده که منظور همون کارمند دفتر پیشخوان دولت هست دیگه؟ اگه منظور همینه، با وجودی که واژه دولت رو یدک میکشه ولی بخش دولتی حساب نمیشه و بخش خصوصی هست‌.
    اگر هم بخش پست‌بانک زیرمجموعه دفتر پیشخوان بخواین حساب کنید هم، جهت اطلاع، این بخش بازم خصوصیه و فقط شعبه سرپرستی دولتیه.
    واللا تا زمانی که ما اینهمه زحمت میکشیدیم که کسی نبود از ما تقدیر و تشکر کنه!!!!! ولی…

  2. اکتشاف معدن یا تخریب محیط زیست اجازه برای اکتشاف گاز یا نفت رو به شرکتها دادین ولی این شرکتها با رها کردن تمام زباله های که برای اکتشاف استفاده کردن چه از بشکه های پلاستکی چه از لوله ها که در کوه گراش به جاه گذاشتن محیط زیست بکر رو تخریب کردن و شما هیچ کاری انجام ندادین دو شرکت شن و ماسه در گراش هستن این همه گود برداری و تخریب محیط زیست انجام میدن و در اینده نه چندان دور این خاکهای مرده تبدیل به گرد غبار میشن و برای شهروندان شهرستان گراش مشکلاتی به همراه میارن ایا تا به حال فکری برای این مشکل کردین یا مثل اجازه برای حفر چاه دادنتون حال مردم باید تاوان این همه ندانم کاری های شما رو بدن این معدن کاوی هم حکم همین چاه حفر کردن رو داره وقتی به مشکل بر میخورید فشار رو سر این مردم میارید
    صنعت معدن ایران حکم نابودی ایران رو داره
    من به جای شما بودم از اداره اوقاف هم تقدیر میکردم
    مجتبی امانی دوست دار محیط زیست و حیات وحش ایران

  3. باید از کارمندان آموزش و پرورش مخصوصا آقایان محمد ناصری و محمد جواد اکبری تقدیر و تشکر میشد.

    1. ناشناس و دانش آموز چهارم انسانی
      با سلام
      نگران نباش.
      این کار هم مثل بقیه کارها، غیرکارشناسی و بصورت دیمی برگزار شده است.
      ما هنوز تا عدالت و منطق راه درازی را درپیش داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top