بستن

جشن دخترانه در همایش دختران آسمانی

گریشنا: دومین همایش دختران آسمانی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) برای گروه سنی ۱۴ سال به بالا در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) برگزار شد.

به گزارش حبیبه بخشی: هفتاد دختر از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در این همایش حضور داشتند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پذیرایی نهار و همچنین اجرای جشن و مسابقه از جمله برنامه‌های این همایش بود.

طلعت علی‌پور مسوول کانون فرهنگی، مذهبی بیت‌النور در مورد اجرای این برنامه گفت:«امسال نسبت به سال گذشته تعداد شرکت‌کنندگان در همایش بیشتر بود و کارگاه آموزشی براساس سال تولد شرکت‌کنندگان به سه دسته و به سه کلاس تقسیم شد و خانم‌ها فولادی، حامل و فیروزی به عنوان استاد در این کارگاه‌ها حضور داشتند.»

علی‌پور در ادامه افزود:«هدف ما از این برنامه علاوه بر الگو قرار دادن روش و منش حضرت معصومه(س)، نشان دادن اهمیت و جایگاه و ارزش دختران در جامعه بود.»

hamayesh4

3 نظر

  1. ارتفاعات بام ایران زیر بال های مرد فداغی

    پله های ترقی را بواسطه عشق وافر به پرواز، یکی یکی و به سرعت طی نمود . و اینک بعد از گذشت یک سال ،ارتفاعات مهم موسوم به بام ایران را زیر بالهای خود می بیند مختار خدامی اولین مرد پرنده فداغ در آستانه یک مسابقه مهم و یک پرواز، بر فراز بام ایران در شهر کرد در یک مصاحبه کوتاه با خبرنگار صحبت از هیجانات پرواز اینگونه می گوید:
    “مختار خدامی هستم متولد ۱۳۵۵ مقیم بندرعباس به دلیل علاقه وافری که به پرواز داشتم به رشته هیجان آور پاراگرایدر روی آوردم.

    بعد از شرکت در کلاسهای سنگین و طاقت فرسای تئوری و عملی موفق به اخذ گواهینامه پرواز از طرف سازمان پروازی شدم . من این موفقیت را مدیون زحمات مربیان عزیزم آقایان ریحانی و شاهی می باشم . و جا دارد از همین طریق بر دستهایشان بوسه زنم که بی دریغ مرا در این رشته ورزشی سخت و طاقت فرسا یاری نمودند.”

    خدامی در ادامه از مسابقه پیش رو هم خبر داد. وی روز شنبه هفته جاری تاریخ ۸/۶/۹۳ به ارتفاعات بام ایران ، کوههای سر به فلک کشیده شهر کرد اعزام خواهد شد تا درمسابقه هدف زنی و در ارتفاع دو هزار متری به پرواز در آید.

    دو مدال آور فداغی در قالب تیم بندرعباس مسابقه می دهند

    ورزشکاران گمنامی از فداغ در شهرهای دیگر ، فعالیت دارند که علی رغم افتخارات متعدد و کسب مدالهای رنگارنگ ، متاسفانه یادی از آنها نمی شود علی و آرین ابوالقاسمی دو نوجوان فداغی که در بندرعباس و در رشته کاراته فعالیت دارند از جمله این افراد هستند که کمتر کسی آنها را می شناسد و به نوعی در گمنامی برای فداغ و بندرعباس ، کسب افتخار می کنند.
    آرین ابوالقاسمی متولد سال ۱۳۷۷ فرزند مختار ابوالقاسمی به اتفاق برادر کوچکترش علی متولد سال ۱۳۷۸ دارنده کمربند مشکی ، از سال ۱۳۸۰ به رشته ورزشی کاراته روی آورده اند. در حال حاضرهمراه تیم سامان بندرعباس بامربیگری مسلم عسکری ، و سرپرستی پویا خامنه، عازم مسابقات قهرمان کشوری سبک iskf ایران شده که از دیروزپنجشنبه ، در نجف آباد اصفهان آغاز گشته است.

    این دو ورزشکار به گفته خودشان هیچ انتظاری از مسئولین ندارند اما می توان با یک خسته نباشید به آنها روحیه داد تا در ادامه راه ، با پشتوانه قوی تر و با روحیه ای مضاعف ، مدالهای رنگارنگ کسب نمایند و نام فداغ را پر آوازه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top