بستن

رایتل در بخشی از شهر فعال شد

گریشنا:بعد از گذشت ده ماه از نصب دکل‌های رایتل، دیروز پانزدهم شهریور ماه یکی از دو سایت رایتل با تاخیری چند ماهه در خیابان دانشگاهindex راه‌اندازی شد.

طی تماس تلفنی خبرنگار گریشنا با غلام‌رضا غلام‌حسین‌نژاد نماینده کارفرمای اجرایی رایتل در گراش؛ او بعد از اشاره به خبر نصب دکل‌های رایتل در مرداد ماه سال گذشته گفت: «قرار بر این بود که پس از نصب دکل‌ها در خیابان بسیج و خیابان دانشگاه بلافاصله این سامانه در گراش راه‌اندازی و افتتاح شود اما به دلیل همکاری نکردن افرادی که خانه‌ی مسکونی آن‌ها در کنار این دکل قرار دارد، راه‌اندازی آن به تاخیر افتاد.

در حال حاضر با افتتاح سایت خیابان دانشگاه، مسیر‌های منتهی به این سایت در جاده اصلی، مسکن مهر و بیمارستان و قسمت‌هایی از حسینیه‌ی اعظم تحت پوشش سامانه قرار می‌گیرد اما سایر قسمت‌ها به دلیل تاخیر در راه‌اندازی سایت در خیابان بسیج فعال نخواهد شد.

غلامرضا غلام‌حسین‌نژاد در ادامه می‌گوید:«رایتل نسل سوم اپراتور‌های همراه است، سرعت اینترنت بالا و مکالمه تصویری از مزایای آن محسوب می‌شود و ما امیدواریم با همکاری مردم مشکل نصب و راه‌اندازی این سایت در خیابان بسیج نیز مرتفع شود چون در صورت عدم همکاری مردم امکان پوشش‌دهی ناقص و جمع‌‌آوری دکل نیز وجود دارد.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. دیروز گراش که بودم سرچ کردم و دیدم که رایتل هم آنتنش فعال شده.
    قبلا از رایتل پرسیده بودم که کی آنتن هایی رو که توی گراش هست فعال میکنه و مثل اینکه دیگه فعال کردند

  2. مگه تاحالا از امکانات تلفن همراه مانند وات ساپ ـ وی چت و…. خیری دیدیم که حالا از رایتل اون هم با امکان دیدن تصویر طرف مقابل ببینم والا اینها همش گمراه کننده هست اونقدر که مردم استفاده سوء میکنند استفاده مناسب و بجا نمی کنند البته منظورم بعضی افراد خاص است

  3. باید دکل رایتل در جایی به دور از خانه های مسکونی باشد و امیدواریم که مسولین شهر اجازه چنین کاری را به رایتلی ها ندهند وهر چه زودتر نسبت به جمع آوری این دکل ها در مناطق مسکونی اقدام نمایند و دکل خیابان بسیج را به جایی دیگر انتقال دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top