بستن

فداغی‌ها،‌ ۳۰ درصد موفق‌تر از گراشی‌ها در کنکور تجربی/رتبه ۸ کنکور ارشد از دهستان خلیلی

Uniدر سال‌های گذشته جو کنکور گسترش بیشتری یافته و ورود به دانشگاه به یکی از دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان ایران بدل شده است. امسال نیز دانش‌آموزان بخش‌های گراش همپای دیگر دانش‌آموزان منطقه رقابت تنگاتنگی در کنکور سراسری۹۳ داشته‌اند که در ادامه اسامی پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی دانشگاه سراسری فداغ و خلیلی را می‌خوانید.

نکته قابل توجه، تعداد قبولی‌های دانش‌آموزان علوم تجربی است. اگر اسامی ارسال شده به سایت گریشنا، صحیح و کامل باشد، فداغی‌ها ۲۸ درصد بیشتر از گراشی‌ها در گروه آزمایشی تجربی موفق بوده‌اند. بر اساس نام‌های منتشر شده در دو روز گذشته، در کنکور امسال، ۱۴ درصد قبولی‌های گراش در رشته علوم تجربی بوده که این نسبت در فداغ معادل ۷۰ درصد کل قبولی‌ها است.

مرتضی حسینی / علوم سلولی و مولکولی / دانشگاه شیراز

فیروز حسینی / علوم سلولی و مولکولی / دانشگاه مراغه

علی رمضانی / علوم آزمایشگاهی / دانشگاه زاهدان

رضا رنجبر / جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی / دانشگاه شیراز

علی عسکری / مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد

فاطمه راستی / شیمی / دانشگاه تهران

طوبی محمدی / مامایی / دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس

سودابه راستی‌نژاد / حسابداری / دانشگاه شیراز

سارا نورسیده / روانشناسی / دانشگاه بندرعباس

فاطمه اکبری / اقیانوس‌شناسی / دانشگاه بندرعباس

 

از دهستان خلیلی نیز دو نفر از دانش آموزان موفق شده‌اند به دانشگاه سراسری راه پیدا کنند.

عبدالله حسین‌پور / علوم اجتماعی / دانشگاه یاسوج

سجاد آگاه / زبان و ادبیات فارسی / دانشگاه بیرجند

۸ کنکور از دهستان خلیلی/فداغی‌ها ارشد باغبانی می‌خوانند

اکبر حسن زاده که در کنکور کارشناسی ارشد نانوتکنولوژی پزشکی، رتبه ۸ را به دست آورده بود امسال به دانشگاه تهران می‌رود. حسن‌زاده متولد دهستان خلیلی است.

از بخش فداغ نیز دو نفر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز پذیرفته شده‌اند. از اول مهر افشین زمانی و محسن‌شیردل به ترتیب در رشته‌های اصلاح نباتات و باغبانی-گرایش میوه‌کاری تحصیل خواهند کرد.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

17 نظر

  1. نتایج نهایی کنکور فنی و حرفه ای فردا صبح (چهارشنبه) ساعت ۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام میشود.

  2. با سلام.
    من به عنوان یک گراشی به تمامی عزیزانی که تلاش کرده اند و ثمره تلاش خود را برداشت کرده اند تبریگ می گویم.آرزوی ما سلامتی و موفقیت روز افزون آنان

  3. جناب اقای محسن از ارد
    هر قدر ظرف دل شما سرشار از بغض و کینه باشد باز ما گراشی ها همه روستاییان عزیز را برادر و خواهر خود می دانیم و همچون برادران و خواهران خودمان به انها عشق می ورزیم. نتایج کنکور در شهر گراش هم نشان داده شهری ها فقط پز نمیدهند.این ۳۰ درصدی که تیتر شده مربوط به رشته تجربی است وگرنه ما در سایر رشته ها نتایج بسیار خوبی داشتیم.هر چند ذره ای از ارزش های روستایان عزیز نمیکاهد.

  4. شما اگر یه بار یه نظر از اردی دیدین که موافق گراش باشه؟؟عجب مردمانی هستن؟چرا باید اجازه داد اینا نظر بدن؟؟؟در عجبم یکی تو گراش نیست جواب اینا را بده و هر چی دلشون میخواد میگن.

    1. در جواب س
      من از اردم

      از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها…
      در مرحله اول اینکه اول حرفاتو بسنج ببین چی میخوای بگی بعد به زبونت جاری کن.مردمان ارد خیلی هم خوبن و شرف دارن این از این
      مرحله بعد اینکه ما هی میایم خوب باشیم ولی از همون ادارات یه کارشکنی یا بی توجهی میشه که باعث ایجاد تنش بین مردم میشه و بدبینی نسبت به گراش. نمونش درمانگاه ارد!! با اینکه مجوز شبانه روزیش اومده و باید۳ تا پزشک داشته باشه ولی بزور یک پزشک فرستادن که مردم از۶ صبح باید توی نوبت باشن اونم تازه اگه نوبتشون بشه چون دکتر ساعت ۱ میره.
      بعدشم یعنی چی یکی توی گراش نیستش که جواب ماها رو بده؟؟ شما اگه مردی بیا جواب ما رو بده و مشکلات ما رو برطرف کن.اگه مردی….
      ما مشکلاتمون رو از طریق بخشدار و شورا و فرمانداری مطرح و برطرف میکنیم.
      پس لطفا دفه بعد میخوای صحبتی کنی سنجیده صحبت کن و جمع نبند افرادو . من گراشی میشناسم دوستمه خوبه خوبه پس بیام بگم گراشی ها همه بدن؟

      در جواب مسی:
      ما منفی نگریم چون داریم میبینیم چه کمکاری هایی داره میشه نسبت به ارد. موفقیت بقیه خوشحالی ما است. اگه منظورت جواب محسن بود که باید بگم اونایی که اومدن این آمارو گرفتن چرا نیومدن از ارد آمار بگیرن؟؟؟
      کدومتون میدونید امسال یک اردی پزشکی بوشهر آورده؟
      کدومتون میدونید یک اردی امسال دانشگاه شاندیز مشهد رشته جهانگردی آورده؟؟ و….
      همین یک نفر که پزشکی آورده افتخار همه اردی هاست و بقیه.

      یا علی

    2. برادر عزیز خوبه تا سال قبل یک اردی معاون فرماندار شما بود بعد که رفتند سروستان مطلب کار کردین تو سایتاتون که یک گراشی فرماندار سروستان شد . فردا هم بزنین تو سایتاتون که فرماندار خمیر هم گراشیه یادتون رفته .

  5. واقعا اردیها چقدر منفی نگرند اینقدر حسودن که حاضر نیستند موفقیت کسی را ببینند بابا یه نگاه به فداغ کنید یاد بگیرید

  6. برادر عزیز وحید فاریابی اردی
    کسب رتبه برتر در آزمون سراسر۹۳ و قبولی در رشته پزشکی دانشگاه بوشهر را به شما،خانواده محترم، مردم عزیز ارد و شهرستان تبریک عرض می نمایم.

  7. فداغ چندین سایت خبری داره ولی شما با این همه ادعاتون یه وبلاگ هم ندارین؟نکنه این هم میخواین گراشیا براتون فراهم کنن؟؟مشکلات اداری همه جا هست.چقدر تناقض تو حرفاتون هست؟اگر اینجوریه ما ۵ساله شهرستانیم ولی هنوز خیلی از اداراتو نداریم؛پس باید تو سایت ها به دیگرون بد و بیراه بگیم!آخه معنی انصاف هم میدونی چیه؟تو همه خبرها بی ربط و باربط علیه گراش مینویسین؟آخه یه روستای چهار پنج هزار نفری که بیشتر نیستین؟چقدر ادعا دارین!

نظرات غیر فعال

17 نظر
scroll to top