بستن

بهمنی: آرزو دارم دانشجویان به مدارج بالای علمی کشور برسند

گریشنا: دکتر میرزا خلیل بهمنی در پیام تبریکی به دانشجویان پدیرفته شده برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، دکتر میرزا خلیل بهمنی در پیامی قبولی جوانان گراشی را در دانشگاههای علوم پزشکی کشور، دانشکده علوم پزشکی گراش و سایر دانشگاههای دولتی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: خبر مسرت بخش پذیرفته شدن و قبولی شما در دانشگاههای علوم پزشکی کشور و نیز قبولی در دانشکده علوم پزشکی گراش و سایر دانشگاههای دولتی موجب مباهات و خوشحالی اینجانب و همه کسانی گردید که به پیشرفت علمی جوانان عزیز این شهرستان مشتاقند.

بهمنی این موفقیت را به تک تک شما فرزندان برومند گراش و خانواده های محترمتان تبریک گفت و آرزو کرد که با بهره‌گیری از دو بال پیشرفت یعنی علم و معنویت تمامی دانشجویان به مدارج بالای علمی کشور دست یابید و بتوانید در راه رضای خداوند عزیز و خدمت خالصانه به خلق گام بردارید.

Dr. Bahmani

9 نظر

  1. در جواب به کامنت بی ادبانه اقا و احتمالا خانم گراشب
    به شما چه ربطی دارد که جناب دکتر میرزا خلیل بهمنی برای دانشگاه چه کرده است . ایشان از همه نظر کارامد وسرامد همه هستند .همچنین برادر دو شهید بزرگوار میباشند.این اظهار نظر شما جز دامن زدن به اختلافات غیرواقع چیز دیگری نیست. گراش امروز بیش از همه چیز محتاج اتحاد و همدلی می باشد بجای ایجاد شبهه برای دیگران به فکر دشمن واحدمان باشیم.

  2. باسلام آقای بهمنی کاری کنید تا بچه ها گراشی وارد این دانشگاه خوب کشور که با امنات رفتی خوبی بر خوردار است.ممنون

  3. ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای دکتر بهمنی بابت اقدامات بسیار خوبی که در راستای حمایت از بیماران و ارباب رجوع انجام دادن از ایشون میخواییم که در جهت افزایش سطح معلومات کارمندا و خصوصا پرستارای بیمارستان هم اقداماتی انجام بدن. ما بخاطر داشتن بیمار به چندین بیمارستان استان مراجعه میکنیم ولی متاسفانه سطح سواد و عملکرد پرستارای شما خیلی خیلی ضعیفه. الان دیگه بیمارا و خانواده هاشون از خیلی از پرستارا واردترن و میتونن تفاوت ها و ضعف ها رو تشخیص بدن. این شایسته گراش نیست. از دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان گراش بیشتر انتظار میره

  4. من با آقای هروند موافقم. پرستار باسواد مثل فرشته نجاته و پرستار بی سواد همکار عزرائیل. چند ماه قبل ما یک مریض داشتیم که چند روز توی سی سی یو بیمارستان بستری بود ولی حالش تغییر که نمیکرد هیچ روز به روز هم بدتر میشد مخصوصا شبها از تنگی نفس خوابش نمیبرد یه شب یه پرستار جدید شیفت بود که تازه میگفتن دانشجو هم هست این پرستار وقتی دید حال مریضم بده شب تا صبح چشم از مریض برنداشت و دم به دقیقه بالا سر مریضمون بود و چک اش میکرد و برای بهتر شدن مریضمون هر کاری از دستش بر میومد انجام میداد. حتی خودم دیدم نصف شب گزارش مریضمون به دکترش هم داد. خدا رو شکر اونشب مریضم برای اولین بار راحت خوابید و حالش خیلی بهتر شد. باورم نمیشد! هر شب همینطور حالش بد میشد ولی پرستارای دیگه اش کار خاصی بلد نبودن براش انجام بدن فقط میومدن فشارش میگرفتن و میرفتن

  5. جناب دکتر بهمنی عزیز عاجزانه خواهشمندم سطح دقت و سواد همکارانتان در کادر پزشکی بیمارستان را بررسی کنید تا داغی که بر دل ما نشست برای هیچ خانواده ای تکرار نشود.عزیز ما صرفا به خاطی بی سوادی پزشک اورژانس بیمارستان از دستمان رفت.

  6. وقتی کار وجود نداشته باشه و یا مثل بعضیا پارتی نداشته باشی و رابطه رو به ضابطه ترجیح بدن اونوقت قبولی تو دانشگاهی که کلی باید هزینه بکنی توی این شرایط بد اقتصادی به چه دردی میخوره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top