بستن

بسیجیان در هفته دفاع مقدس

گریشنا:با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، ناحیه‌ی بسیج شهرستان در نظر دارد برنامه‌های متنوعی را اجرا کند.

به گزارش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان؛ صبح اولین روز از هفته‌ی دفاع مقدس رژه موتوری در ارد و فداغ برگزار خواهد شد و در عصر همان روز نیرو­های مسلح و بسیجیان در گراش، رژه‌ی خود را روبه‌روی پارک لاله آغاز می‌کنند. Basij-2

صبح روز سوم مهر ماه،هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس پزشکان در مطب‌های خود و پرسنل بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(ع) نیز بیماران را به صورت رایگان ویزیت خواهند کرد.

از دیگر برنامه­‌های ناحیه مقاومت در این هفته، جلسات بصیرتی عصر و شب در دومین روز از مهر ماه در پایگاه مقاومت، تجدید میثاق با شهدا ساعت ۱۶:۳۰عصر پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در گلزار­های شهدای سطح شهر و برگزاری یادواره شهدای شهرستان ساعت ۲۰ همان روز در حسینیه چهارده معصوم(ع) است.

پیاده­‌روی خانوادگی در گلزار شهدای برق روز و دعای ندبه در گلزار شهدای ناساگ به ترتیب ساعات ۵:۳۰ و ۶:۳۰ صبح و حضور بسیجیان در حسینیه اعظم ظهر همان روز از ویژه‌ برنامه‌هایی است که به همین مناسب در نظر گرفته شده است.

همچنین برپایی نمایشگاه‌­های عکس و کتاب و دفاع مقدس در شهرستان و روستا­های توابع، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی در ناحیه مقاومت، دیدار با خانواده معظم شهداء، برپایی ایستگاه صلواتی در شهر و روستا و خاطره­‌گویی رزمندگان در مدارس نیز در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top