بستن

«لبخند به شعر» در هشتصدمین جلسه انجمن

گریشنا:انجمن شاعران و نویسندگان هفده ساله شد و با رسیدن به جلسه‌ی هشتصد اعضای قدیمی و جدید در فرهنگ‌سرای آفتاب تابان با حضور سه طنز‌نویس کشوری گرد هم می‌آیند تا لحظات پرلبخندی را در کنار هم تجربه کنند.

ابوالحسن محمودی سردبیر دوره‌ی بیست‌وهفتم انجمن می‌گوید؛ هشتصدمین جلسه مقارن شد با روز شعر و ادب و این مساله تلاش ما را برای متفاوت‌تر کردن این برنامه‌ی عمومی نسبت به دوره‌های قبل بیشتر کرد، دعوت از محمد اوزی، محمد جاوید و راشد انصاری سه طنز‌نویس کشوری که حضور در جمع آن‌ها بدون شک دقایق شیرینی را رقم خواهد زد به همین منظور بود.

دکوری متفاوت، پخش کلیپ، اجرای موسیقی و تقدیر از اعضای فعال انجمن نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در نظر گرفته شد تا شب پرخاطره‌ای را در کنار شاعران و نویسندگان منطقه داشته باشیم.» نعمت‌اللهی ریئس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش نیز بیان کرد:« هفده سال سراپا نگه داشتن جلسات هفتگی انجمن کار بزرگی است که شایسته‌ی تقدیر است و حالا بعد از این همه سال ما در انتظاریم تا بازتاب فعالیت این انجمن را بیشتر از قبل ببینیم.»

محمد خواجه‌پور از موسسین انجمن درباره سابقه این انجمن گفت:«انجمن شاعران و نویسندگان با یک شب شعر در اسفندماه ۱۳۷۶ آغاز شد. از سال ۱۳۷۷ جلسات انجمن به صورت دو هفتگی در کانون فرهنگی تربیتی برگزار می‌شد. بعد از سال ۱۳۷۹ جلسات با همان اعضا به کتابخانه عمومی منتقل شد. با انتشار نشریه داخلی الف از جلسه ۸۶ تا امروز جلسات بدون وقفه هر هفته برگزار شده است. با تاسیس خانه فرهنگ انجمن به خانه فرهنگ نقل مکان کرد و هنوز هم هر عصر هر پنجشنبه جلسات انجمن در خانه فرهنگ برگزار می‌شود.»

برای اجرای این جشن، انجمن شاعران و نویسندگان گراش با یاری فرمانداری، اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر، اداره‌ی اوقاف و امور خیریه‌ی گراش، موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت برکه، فرهنگسرای آفتاب تابان شهرداری، خانه فرهنگ گراش با هم همکاری داشته‌اند.

افرادی که می‌خواهند در این جمع دوستانه باشند می‌توانند پنج‌شنبه شب، بیست‌وهفتم شهریور ماه، ساعت ۲۱ خود را به فرهنگ‌سرای آفتاب تابان، کنار شهرداری برسانند و در جشن هفده سالگی انجمن شرکت کنند.

IMG-20140916-WA0000

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. جای بسی خوشحالی و افتخار داره که یه انجمنی تو شهرمون ۱۷ سال به طور مداوم جلسات برگزار شده…
    به نظر من با توجه به دعوت سه شخصیت کشوری و مدعوینی که از شهرهای همجوار اومده بودن ، مدیریت مراسم ضعیف بود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top