بستن

در «حوالی دانایی» از کنکوری‌ها تقدیر می‌شود

گریشنا: امسال همایش تقدیر از برگزیدگان کنکور سراسری با عنوان «حوالی دانایی» برگزار می‌شود.
کمیته برگزاری همایش تقدیر از برگزیدگان کنکور سراسری شهرستان گراش مراسم امسال را برگزار می‌کند و خیرین با حمایت بیش از ده میلیون تومانی خود نقشی حمایتی پررنگی در به نتیجه رسیدن همایش داشته‌اند. همایش «حوالی دانایی» پنج شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۶ و سی دقیقه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی گراش برگزار می شود.

به گزارش گراش نما، مجید محبی دبیر برگزاری این همایش گفت:با همت بلند خیرین و حمایت‌های شورا وشهرداری، اداره آموزش و پرورش،کاداگ و کانون طه،فرمانداری، موسسه توسعه و همیاری و دانشکده علوم پزشکی ، هفته گذشته کمیته برنامه ریزی این همایش تشکیل شد و امیدواریم با توجه به تلاش ها وپیگیری های انجام شده مراسمی در شان نخبگان علمی شهر برگزار شود.

محبی افزود: امسال علاوه بر تقدیر ویژه از رتبه های زیر ۱۰۰۰ برای اولین بار از تمامی پذیرفته شدگان دوره های سراسری گراش و بخش های ازد و فداغ نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیریت آموزش و پرورش گراش نیز به صورت ویژه از پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان به عنوان معلمان آینده تقدیر می‌کند.

Danaii

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

10 نظر

  1. یادتون نره از برگزیدگان ارشد و دکترا هم قدردانی بشه . امسال رتبه ۸ ارشد و رتبه ۱ دکترا از گراش بوده . چیزی که تاحالا سابقه نداشته . بی انصافیه اگه ببن لیسانسه ها اسمشون گم بشه

  2. بازم خدا رو شکر کنید که الان این مراسم ها برا بچه ها برگزار میکنن. زمان ما نمیدونستیم تست چیه، کنکور چیه، کسی نبود راهنمایی مون کنه، به لطف خدا خونده و نخونده کاردانی قبول شدیم، با رتبه ممتاز فارغ التحصیل شدیم، نفر اول کاردانی به کارشناسی در کشور شدیم و با مدل ممتاز فارغ التحصیل شدیم بعدش با رتبه ٢۶ کشوری ارشد قبول شدیم و با مدل ١٩ از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شدیم هیچ کی نبود یه تبریک خشک و خالی بگه. کاردانی و کارشناسی مون مال قبلا بود ارشد که دیگه الان خونده بودیم!!!!

      1. آقا پویا اینجوری هم که شما فکر میکنید نیست! خدا رو شکر رشته ای درس خوندم که گراش به شدت نیاز داره و اولین فردی بودم که در مقطع کارشناسی ارشد این رشته فارغ التحصیل شدم و الان هم سه مسئولیت مهم و با پرستیژ در یک ارگان دولتی به عهده دارم . شما اگه مدرکت بدرد نمیخوره یه فکری به حال خودت بکن. به لطف خداوند من نیازی به کوزه ندارم.

        1. من مدرک ندارم . مثل شما نیستم که مدرک داشته باشم اما سواد نداشته باشم . سه مسئولیت مهم دولتی داشته باشم و از مردم طلبکار باشم . یادت باشه پول خرد سرو صدا داره .

    1. باسلام
      با دهیار خلیلی تماس گرفته شده و آقایان آگاه و حسین پور دعوت شدند اما به دلیل مراجعه به دانشگاه های محل قبولی، اعلام کردند در مراسم حضور نخواهند داشت. کمیته برگزاری، جوائز آنان را محفوظ می داند و با هماهنگی های بعدی به آنان تحویل خواهد شد.
      از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد، دکتری و قبولی های فنی و حرفه ای در مراسم جداگانه ای تجلیل به عمل خواهد آمد.

  3. مهدی امینی عزیز .قبولی شما را در دانشگاه تهران رشته مرفولوژی با رتبه یک مایه مباهات است.این موفقیت را به شما تبریک میگویم.

  4. سلام
    منم به همه ی عزیزان تبریک میگم
    وتشکر میکنم از همه ی عزیزانی که در تجلیل از برگزیدگان نقش ایفا کردن
    ویک گله مندی…
    همیشه توی تقدیرها حق ضایع شده
    سال۸۶با قرعه کشی جایزه دادن.آخه کجای دنیا ملاک تقدیر بجای لیاقت قرعه کشیه؟!.امسال هم به رتبه های زیر۱۰۰۰سکه میدن.بدون توجه به اینکه تو چه رشته ای این رتبه کسب شده.تجربی وریاضی یاهنر وزبان؟! ویا اینکه اصلا رتبه ی چه منطقه ای هست.۲یا۳؟!
    بی انصافیه بخدا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top