بستن

دانشجویان آینده دست پر راهی شدند

گریشنا: با برگزاری همایش «حوالی دانایی» از برگزیدگان کنکور سراسری در گراش تقدیر شد.

13930627 Havali Danaii Amoozesh (58)

به گزارش گریشنا ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ دانشکده علوم پزشکی گراش میزبان جمعی حدودا ۱۵۰ نفری از دانش‌‌آموزان، دانشجویان و مسئولین شهرستان بود. برنامه ساعت پنج و ده دقیقه با سخنرانی مدیر تازه آموزش و پرورش گراش آغاز شد. محمدهاشم درویشی با تاکید بر دانشگاه فرهنگیان گفت: ویژگی اصلی دانشگاه فرهنگیان این است که افراد از بدو ورود استخدام می‌شوند. اکنون بسیاری از افراد با مدارک بالا هستند که جایگاه و شغلی ندارند.

درویشی گفت: امسال سهمیه گراش در دانشگاه فرهنگیان ۲۰ نفر بود که فقط شش نفر بومی پذیرفته شده‌اند. البته پذیرفته شدگان در رشته‌های خوبی هستند.

درویشی با تشکر از برگزارکنندگان مراسم گفت: حدود صد نفر قبول شده در دانشگاه داریم که ۳۵ نفر در دانشگاه های روزانه هستند. پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌های روزانه کارت هدیه صد هزار تومانی دریافت می‌کنند. پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان از سوی آموزش و پرورش مبلغ ۵۰۰ هزارتومان دریافت می کنند. به نفرات برتر با رتبه زیر هزار نیز هر کدام یک سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.»

علی اصغر حسنی رییس شورای اسلامی شهر گراش دیگر سخنران مراسم بود. او گفت: «اگر ما زمینه اشتغال این عزیزان را فراهم نکنیم کار بیهوده‌ای انجام داده‌ایم. از سرمایه‌گذاران می‌خواهیم با سرمایه‌های خود کارخانه‌های تولیدی ایجاد کنند که هم سرمایه خودشان را حفظ کنند هم خدمتی به جوانان کرده باشند.»

محمد درستکار دانشجوی دانشگاه فرهنگیان از برگزارکنندگان مراسم گزارشی از فعالیت انجمن دانشجویان گراشی دانشگاه‌های شیراز ارایه کرد.

دکتر میرزا خلیل بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی گراش به عنوان میزبان این برنامه پیشرفت‌های علمی شهرستان در سی سال اخیر را ستود و گفت: هر جامعه بخواهد پیشرفت کند مسیری به جز علم وجود ندارد.

بعد از اجرای موسیقی سنتی به رهبری استاد گلستانی، مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور برگزار شد. اسامی برگزیدگان کنکور امسال را می‌توانید در این خبر گریشنا بخوانید. (+)

این سومین مراسم سالانه تقدیر از برگزیدگان کنکور بود که امسال کمیته برنامه‌ریزی تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری با محوریت شورای شهر آن را برگزار کرد. سال‌های گذشته تقدیر از برگزیدگان کنکور در قالب برنامه‌های «روشنای علم» و «دانش و پویش» برگزار شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

22 نظر

  1. امروز هنر بزرگ پیدا کردن شغل مرتبط با رشته است که خیلی وقتها محاله و بعد از مدتی آدم به پیدا کردن شغلی کمی مرتبط با رشته راضی میشه و اگر مدتی گذشت آدم به پیدا کردن یه شغل کاملا غیر مرتبط راضی میشه لطفا برای شغل این عزیزان فکری بکنید کارآفرینی را در منطقه تا اونجا که می تونید تشویق کنید امروزه هیچ کار خیر و ثوابی مثل کارآفرینی نیست خیلی از این عزیزان سرمایه ای غیر از مدرکشون ندارند که بخواهند خودشون کاری راه بیندازند

      1. درود بر استاد ناصری و خیر محترم جناب آقای اسعدی
        کار بسیار قشنگ و به روز . مورد پسند همه دانها بود. امیدوارم برای هر سال تداوم داشته باشد. و خیرین ماهم بیدار شوند تا در جاهایی که آینده ی روشن دارد سرمایه گذاری کنند.
        به امید موفقیتهای روز افزون شما و دیگر همکاران زحمتکش

        1. ممنون از لطف حضرتعالی و تقدیر و تشکر از نیکوکاران محترم جناب آقای حاج ناصر اسعدی و همسر محترم و فرهنگی اشان سرکارخانم آخوندی دبیرمحترم زبان انگلیسی ، محمدامین رحیمی و تمامی دست اندرکاران همایش تجلیل ازبرگزیدگان کنکورسال ۹۳ شهرستان گراش به ویژه آقایان : مجید محبی ، محمد درستکار ، مجتبی اسدی ، حیدرحجازی ، محمد جوشن ، کمیل باقرپور ، مجتبی دارشی ، یعقوب دلخوش ، علی اکبر پهلوسای ، حاج مهدی خوشبخت ، غلامرضا فریود ، غلامعباس فتحی و خانم ها : نازنین قزلی جهرمی و راضیه ناصری

    1. درشهرستان گراش برای رفع این مشکل باید مراکز کاریابی و کارآفرینی ایجاد گردد. حلقه ی مفقوده ، نبود ارتباط بین تحصیل کرده های دانشگاه و سرمایه داران و سرمایه گذاران می باشد.

      1. جا دارد یک بار دیگر از همت بلند خیرین محترم ، اززحمات و همکاری صمیمانه ی تمامی اعضا محترم شورای شهر و شهرداری محترم، مدیریت محترم آموزش و پرورش ، کاداک ، کانون طه ، فرمانداری محترم ، موسسه محترم توسعه و همیاری ، دانشکده ی علوم پزشکی ، دانشکده ی علوم قرآنی ، موسسه محترم نوین ، کمیته ی برنامه ریزی همایش و آقایان دکترمنوچهرحیدری ، مهرداد بدیع زادگان مسئول محترم روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش و محمود آذرایین و تمامی دست اندرکاران تقدیر و تشکر به عمل آید. انشاالله که این همایش درسال آینده و سال های دیگر به طور مستمر برگزارگردد. انشاالله

  2. دست همه عزیزان بابت مراسم دردنکنه. تلاش آقای مجید محبی هم بابت پیگیری مجدانه برای برگزاری مراسم قابل ستودنیست.
تشکر از آقایان مجید محبی،محمد ناصری، محمد درستکار،یوسف دلخوش، خانم قزلی جهرمی و بقیه دوستان که واقعا برای برپایی این مراسم زحمات زیادی کشیدن. سپاس

  3. من یه انتقاد هم به نحوه ی اهدای جوایز داشتم.اشتباهی که سال ۸۶به گونه ای دیگه رخ داد.سال۸۶واسه اهدای جوایز قرعه کشی شد وبه نحوی حق کشی.امسال هم بدون توجه به رتبه ی منطقه ویا رشته جوایز اهدا گردید.انشالله که در سالهای آینده به این مساله بیشتر توجه شه.حق بعضی دانشجوها ضایع شد

  4. چرا از کنکوریهای ارشد و دکترا تجلیل نشد ؟؟؟؟ مگه اونا جز کنکوی نبودند ؟ یا لیانسه ها مقامشون بالاتره ؟

    1. یا سلام و تشکر از دغدغه به جای حضرتعالی انشالله از پذیرفته شدگان کنکور فنی، کارشناسی ارشد و دکترا در مراسم جداگانه ای در ایام نوروز تجلیل به عمل خواهد آمد.

  5. با سلام مجدد
    خدمت “گراش من…”عرض کنم که میدونم خانم دکتر مهروری بنر تبریک قبولیش در تخصص اطفال تو شهر زده بود.شاید کسان دیگه هم باشن ولی من گفتم که بهتربود از همه قبولیهای کنکور حتی بقولا ارشد و دکترا هم تجلیل میشد.
    انشاالله که این تجلیل در آینده ای نه چندان دور محقق بشه

  6. چه خوب میشد از قبولی های ارشد و دکترا هم تشکر میکردند.اقای عبدالمهدی شیرشمسی هم دکترای مدیریت بازرگانی واحد بین الملل قشم قبول شده اند

  7. سلام
    به همه ی قبول شدگان کنکور به خصوص رتبه های برتر گراش تبریک میگم.
    قبولی این عزیزان در رشته ی مورد علاقه شان اول راه این عزیزان هست، سرمایه داران گراشی بهتر است به جای اینکه پولشان را در بانک پس انداز کنند و سود آن را دریافت کنند و بهره ی اصلی را بانک داران ببرند این پول را صرف ایجاد شغل در شهر گراش و یا جای دیگری کنند و از جوانان گراشی جهت نیروی کار استفاده کنند.
    همت بلند دار که نزد خدا و خلق ***باشد به قدر همت تو، اعتبار تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22 نظر
scroll to top