بستن

نبرد با قشقایی، آغاز دوباره هلال‌احمر در لیگ برتر فارس

گریشنا: زنگ فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال استان فارس از این هفته به صدا در خواهد آمد و هلال احمر نماینده شهرستان گراش جمعه در نخستین بازی به مصاف آلپ گستر قشقایی شیراز خواهد رفت.
در این فصل تیم‌های آلپ گستر قشقایی، پارسه، عقاب و سایپا نوآوران از شیراز و تیم‌های لیدوما، امیرکبیر و شهرداری از نورآباد ممسنی، شهید رضایی از فیروزآباد، پادنا از میمند و هلال احمر از گراش حضور خواهند داشت. حضور سه تیم از شهر نورآباد از نکات جالب لیگ برتر امسال است.
به گزارش کمیته مسابقات هیات فوتبال فارس در هفته اول هلال‌احمر گراش در نخستین بازی خود جمعه چهارم مهرماه ساعت ۱۵ میزبان تیم آلپ گستر قشقایی شیراز است. در دیگر بازی‌ها دو تیم همشهری امیرکبیر و شهرداری نورآباد بازی افتتاحیه را برگزار می‌کنند. لیدوما نورآباد با پارسه شیراز، پادنا میمند با سایپا نوآوران و عقاب شیراز با شهید رضایی فیروزآباد سه مسابقه دیگر هفته اول است. این مسابقات به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
به جز تیم بزرگسالان امسال تیم‌های نوجوانان و جوانان هلال احمر در مسابقات لیگ برتر استان و تیم امید هلال احمر نیز در مسابقات امیدهای کشوری حضور خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی این باشگاه: «تیم هلال احمر که به دلیل پاره‌ای از مسایل از جمله مشکلات مالی قصد انصراف داشت تصمیم خود را عوض کرد تا همانند دو دهه اخیر به عنوان نماینده‌ی ورزش شهرستان گراش پا در میدان این رقابت‌ها گذارد. رسیدن به نتایج قابل قبول حمایت و همراهی مسولین را می‌طلبد. بی‌توجهی به این تیم که به عنوان نماینده‌ی فوتبال شهر محسوب می‌شود بازخورد‌های منفی و نامناسبی را در پی خواهد داشت. این مساله لزوم توجه مسولین و بزرگان شهرستان به این جوانان ورزشکار که بدون چشم‌داشت و تعصب برای شهر افتخارآفرینی می‌کنند را می‌رساند؛ تا این تیم بتواند بار دیگر با روحیه‌ی بیشتر توانایی‌های خود را در این مسابقات بروز دهد.»
helal ahmar

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. امیدوارم موفق باشه و از خبر گزاری های گریشنا میخواهم بازی ها را انعکاس دهند در طول فصل با فیلم برداری و فرستادن به استان در اخبار استانی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top