بستن

اولین روز مدرسه با غنچه‌ها

گریشنا: زنگ‌های مدارس ابتدایی دیروز سی‌ویکم شهریور ماه برای کلاس اولی‌ها به صدا درآمد و بار دیگر همراه با صدای پای پاییر، صدای خنده‌، گریه، شیطنت‌ و بازی‌های دانش‌آموزان در حیاط مدرسه پیچید.madrese17

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش؛به یمن قدم‌های دانش‌آموزان کلاس اول دبستان، دیروز، جشن شکوفه‌ها در مدارس گراش با حضور معاون فرماندار،مسئولین ادارات،اولیای دانش‌آموزان،خیرین مدرسه ساز و مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود ملی، درویشی؛مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش ضمن خوش‌آمد‌گویی به مسئولین از حضور همراه با شور و شوق دانش‌آموزان در مدارس اظهار خرسندی کردند و گفت:«امسال نزدیک به ۷۳۵ دانش آموز برای تحصیل در سال اول وارد مدارس شهرستان گراش شده‌اند و آمار دانش‌آموزان شهرستان به ۷۲۶۸ رسید.»

او در ادامه سخنان خود از خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان خواست که با حضور مداوم و موثر در مدرسه از وضعیت فرزندان خود بیشتر اطلاع یابند و اولیای مدرسه و اداره آموزش و پرورش را از راهنمایی‌ها خود بهره‌مند سازند.

بعد از آن مدیر آموزش و پرورش به میان دانش‌آموزان رفت و به صحبت‌های و سوالان صمیمی سال اولی‌ها گوش داد و پاسخ گفت.

این مراسم با اهدای جوایز و پذیرایی از دانش آموزان و اجرای عطر و گل افشانی پایان یافت و دانش آموزان با رد شدن از زیر قرآن به سمت کلاس‌های خود بدرقه شدند.

madrese15

1 نظر

  1. باسلام وعرض خسته نباشید.آمار۷۳۵دانش آموز فقط مربوط به دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ می باشدوتعداد کل دانش آموزان درسال تحصیلی جدید۷۲۶۸نفرمی باشد، لطفا اصلاح بفرمایید.باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top