بستن

فرماندار: همه نهادها و ارگان‌ها به فراهم کردن شرایط ازدواج آسان توجه کنند

گریشنا:اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و کمیته سامان ازدواج شهرستان با حضور علی اصغر فرودی فرماندارگراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان گراش؛ در این نشست، فرودی؛ فرماندار گراش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بیان ضرورت توجه همه akbariنهاد‌ها و ارگان‌ها در جهت فراهم نمودن شرایط ازدواج آسان برای جوانان، گفت:«هماهنگی و برنامه‌ریزی می‌تواند، راه رسیدن به هدف را کوتاه‌تر کند.» فرودی همچنین تشکیل کارگروه‌ها و تقسیم وظایف را موجب تسریع در روند کار دانست.

اکبری؛ دبیر ستاد امور جوانان نیز ضمن تبریک پیوند فرخنده حضرت علی (ع) و طاهره صدیقه حضرت فاطمه‌زهرا(س) در روز اول ذی‌الحجه و آغاز هفته ازدواج به بیان وظایف ستاد و معرفی اعضا پرداخت و افزود:« ریاست ستاد ساماندهی امور جوانان در مرکز شهرستان به عهده فرماندار است که جلسات ستاد به صورت ماهانه و یا دو ماه یکبار برگزار و مصوبات آن به دبیرخانه ستاد استان ارسال می‌شود.»

 در ادامه این نشست، سایر شرکت‌کنندگان در جلسه نیز به ارائه راهکارها و فراهم نمودن شرایط تسهیل  ازدواج آسان پرداختند و در خاتمه کارگروه‌های هشت‌گانه ستاد تعیین شدند.

11 نظر

  1. سلام جناب فرماندار بیخیال شین امار ازدواج چقدره وامار طلاق، طلاق از ازدواج پیشی گرفته ی فکری برای خانوادها باید کرد

  2. ازدواج آسان چجوری وقتی این همه گرونی داره بیداد میکنه جوونی که ۲۵به بالا سن داره ولی هنوز نمیتونه یه خونه جمع و جور داشته چجوری میتونه خانواده تشکیل بده اگه میتونین یکاری کنین که این پولدارها تو این همه ملک و املاک نپرن که تو شهر به این کوچیکی این همه زمین و خونه گرون نباشه مسکن مهری که که سرو تهش خیییییلی باشه ۳۰میلیون خرج شده الان با ۱۳۰یا۱۴۰خرید فروش میشه
    ایهاالناس پولدار این همه ملک و مالی که دور خودتون جمع کردین حق اون جوونهاییه که الان ۳۰سالشونه و توان خرید خونه ندارنه میخوایین این همه رو کجا ببرین واسه اون دنیا چندمتر پارچه کافیه اینجا هم یه وجب خاک….

  3. ریس تربیت بدنی یه دستوالعمل براش اومده و برای اینکه پاسخ گو موفق خودش باشه اومده تشکیل جلسه داده که متاسفانه هیچ گونه خروجی ام ندارد. یکی نیست بگه این اقای مدیر توی بحث جوانان مدیریتش پیشکش توی بحث ورزش چرا این همه سنگ انداری میکند . اخه گراش باید تا کی چوب عدم مدیریت ایشان را بخورد

  4. بدلیل عقاید شخصی تمایلی به استفاده از گیرنده ماهواره در منزل ندارم بهمین دلیل دیشب تلویزیون اصلی منزل را در اختیار فرزندم گذاشتم تا از شبکه ۳ فوتبال موردعلاقه‌اش را ببیند و خودم به تلویزیون کوچک ۱۴ اینچ خانه‌مان قناعت کردم تا بلکه متن سخنرانی و مصاحبه رئیس جمهور کشورم در مرکز آمریکای نوین در نیویورک را تماشا کنم اما دریغ که نه از پخش فوتبال خبری شد و نه از پخش سخنرانی دکتر روحانی در آن مرکز ، امروز صبح در اداره از همکارانم شنیدم که کانال BBC متن سخنرانی و مصاحبه رئیس جمهور را بطور زنده پخش کرده و باز هم بدلیل همان عقاید شخصی مورد تمسخر و شماتت آنها قرار گرفتم !! این میان فقط می‌توانم بگویم برای رسانه ملی!! کشورمان واقعاً متأسفم که با یکسونگری از پوشش سخنرانی و مصاحبه مهم رئیس جمهور کشورمان با خبرنگاران خارجی اینگونه بسادگی می‌گذرد تا مردم را از شنیدن سخنرانی راهبردی ایشان در مجامع بین‌المللی محروم و رضایت طیف فکری طیف خاصی از جامعه را فراهم کند ، دیشب هر دویمان دلخور بودیم هم من هم فرزندم که به طعنه می‌گفت ” بابا بازم ماهواره اخـــــــــــــه ؟”

  5. خدا رو شکر این همه مسجد داریم و این همه هم خرج میشه ولی هیچ مسجدی تا حالا دست به کار نشده جهت پرداخت وام قرض الحسنه کمک هزینه ازدواج به جوانان پیش قدم بشه.
    امیدوارم هیأت های مساجد گراش دور هم جمع بشن و جهت ازدواج جوانان بصورت پرداخت وام به جوانان شهر کمک کنند.

  6. سلام.ازدواج ساده فقط یک کلمه هستش و تو این شهر هیچ جایگاهی نداره.
    اول.حسادت بین خانواده ها که کمر جوونا رو شکونده
    دوم.با حرف دوستم donyکاملا موافقم یک مسکن مهری که ۱۱میلیون طرف پول داده الان دارن با قیمتی بالای ۸۰میلیون میفروشن. منشا این همه گرانی مسکن مهر چیه اقای فرماندار؟ چرا مسکن مهر گراش از مسکن مهر تهران.شیراز.اصفهان.مشهد گرون تره؟چرا زمین های شهر بفروش میرسه؟ باشه قبول چرا زمینها رو تک تک نمیفروشن؟ چرا میگن چند قطعه باهم به فروش میرسد؟ چند قطعه باهم به فروش برسه کدوم جوون میتونه؟ مشخصا فقط برای پولدار شهر داره ساخته میشه! چرا زمین های مسکن مهر فقط به یک نفر فروختن؟ قیمت متری ۲۰۰هزارتومن رسیده به ۶۰۰هزار تومن؟
    سوم.چرا مشکل کار رو واسه جوونا فراهم نمیکنید؟ چرا تمام ادارات ما پر شده از غریبه های که… دارن شهر رو…….. میکشن؟ چرا واکنشی نشون نمیدین اقای فرماندار؟ فقط دوشنبه تا دوشنبه جلسه ادارات میگیرن بخدا ب هیچ دردی نمیخوره.فقط چندتا کیک و ابمیوه صرف میشه.
    چرا شهرداری.اداره مالیات.ثبت اسناد و و و تو این چند مدت نیروی کار گرفتن کجاست کلر برای یک جوون گراشی؟ اقای فرماندار کجاست؟
    چهارم.دیگه حزفهای این مردم شده صدای زنگوله شتر تو بیابون که فقط شتر خودش میشنوه. ای کاش بجای کلمه باید اینجور کاری کنیم بشه اینجور کاری را انجام دادیم.یک عمل بهتر از حرفه بی عمله…جوون بستری واسه اینده . خونه. کار و غیره میخواد.
    کجاست یه اموزشگاه فنی و حرفه ای؟ که یک جوون بتونه بره کلاس؟ ایا باید واسه یادگیری یک کار باید بره تا لار؟ چرا جوونای ما همگی مجبورن‌برن دبی و شهر خالی بشه از نیرو انسانی؟

    چون حرف این بنده حقیر گفتنش بی پایان هستش…ای کاش میتونستم فقط ۱۰دیقه رودررو حرف بزنم.
    اقای فرماندار.اقای فرماندار با توکل بر خدا عمل کن، حرف زیاد شنیدیم…خدمت از شما،حمایت از ما

    و من الله التوفیق

  7. سلام امشب جشن ازدواج حضرت علی .ع. و حضرت فاطمه زهرا.س. درمسکن مهر ساعت نه توسط این هیات برگزار میشه از همه ی علاقمندان دعوت بعمل می آید

  8. با سلام اول اینکه خدا کند مردم و مسئولین این درد دلها راشنیده باشند.
    اگر کسی این ها را شنید و دلش به درد نیامد نمی دانم چه نامی باید به او اطلاق شود.
    دوم هیات امنای مساجد اگر برای افرادی که نیازمند هستند وام فراهم نمی کنید پس به چه دردی میخورید.
    سوم آقای فرماندار اگر در هر جلسه یک پروژه کارافرین شروع می کنید حرف شما درست وگر نه هیچ.
    چهارم پولدارها از آه این جوانها بترسید که روزگارتان سیاه میشود.
    پنجم دست اندرکاران بی هنری در گراش بیداد می کند چرا به فکر وارد کردن هنر به شهر نیستید . در این شهر اگر مردم هر کسی برای خودش هنری وارد کند . مسئو لین که به فکر نیستند.

  9. ای پولدارها که مسکن مهری که حق نیازمندان بود را اسم نویسی کردید و فروختید مال حرام به جیبتان رفت پس شما با دزدها یکی هستید پس قیافه مذهبی بودن را به خود نگیرید که از دزدها هم پست ترید .حداقل دزد ها نیازمند هستند و می دزدند ولی شما نیاز ندارید و می دزدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top