بستن

یادواره‌ی شهدا در ویژه برنامه‌ی«بی‌نشان»

گریشنا: مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع)، پنج‌شنبه، سوم مهر ماه میزبان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش مجید افشار؛ در ویژه برنامه «بی‌نشان» به مناسبت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره‌ی شهدای شهرستان گرامی داشته شد. این مراسم با آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و بعد از آن سرهنگ مفتاح با اشاره به هفته دفاع مقدس و تشکر از پایگاه مقاومت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) که میزبان این ویژه‌برنامه بود به ایراد سخنرانی پرداخت.

میلاد عرفان‌پور یکی از شاعران مطرح کشور در این مراسم اشعار حماسی خود را در مورد دفاع مقدس خواند و سپس جوشقانیان معاون سیره‌ی شهدا، خاطرات خود  را در رابطه با شهدا دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان بیان کرد.

این یادواره در فضای معنوی و مزین به عکس شهدای شهرستان برگزار شد و در پایان این ویژه‌برنامه مداح اهل‌بیت(ع)؛ حاج سید علی حسینی‌نژاد، در مدح امام زمان(عج) و شام شهادت امام جواد(ع) مداحی کرد.

فرماندهان پایگاه مقاومت، هم‌رزمان‌ شهدا، فرماندار، روسای ادارات آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی، امور دارایی، برق، ریاست دانشکده علوم پزشکی، شورای هیات مذهبی، هیات رزمندگان اسلام؛ بنیاد مهدی موعود، هیات عاشقان مهدی(عح) از جمله مسئولینی بودند که در این یادواره حضور داشتند.

shohada

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top