بستن

هفت روز هفته در دست نیروی انتظامی

گریشنا: از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان برنامه‌های گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اعلام شد.

به گزارش سرهنگ عبدالعظیم انصاری، فرماندهی انتظامی شهرستان گراش؛ در اولین روز از هفته ناجا برگزاری صبحگاه مشترک را در ستاد فرماندهی و بلوار معلم خواهیم داشت.

Iran_Police_Force

در روز سه‌­شنبه، ۱۵ مهرماه اهداء خون توسط پرسنل در پایگاه انتقال خون انجام می‌شودبرنامه‌های اصلی روز سوم  مسابقه‌­ی تیراندازی پرسنل ادارات، برگزاری هم­اندیشی با اصناف و رالی کودکان است.

در چهارمین روز از این هفته یعنی، پنج شنبه ۱۷ مهرماه نیز غبارروبی قبور شهدا، دیدار با خانواده‌­ی شهدا و ارائه‌­ی مشاوره حقوقی در گلزار شهداء و ستاد فرماندهی انجام می‌شود.

روز جمعه نیزهمایش پیاده‌­روی کارکنان و خانواده‌­ها، شرکت در نماز جمعه، تجلیل از شهروندان قانون­مند و اعزام تیم امدادی به محل نمازجمعه از برنامه­‌های نیروی انتظامی شهرستان است.

روز شنبه، ۱۹ مهرماه مربوط است به حضور کارشناسان انتظامی در یکی از مدارس، مساجد و محلات ، قرائت پیام مهر در مدارس، اجرای مانور موتور سواران قانون­مند و همچنین برگزاری مسابقه­ی دوچرخه­سواری در سطح شهر.

و در آخرین روز از این هفته، یعنی یکشنبه ۲۰/۷/۱۳۹۳ نیز نظاره‌­گر مسابقه‌­ی انضباطی و برگزاری همایش شب خاطره‌­ها در ستاد فرماندهی خواهیم بود.

13920718 Moslem Police (33)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top