بستن

فرماندار: سیمای شهر در جشن‌های قربان و غدیر سرزنده باشد

گریشنا: فرماندار گراش در جلسه ستاد بزرگداشت غدیر بر سیمای شاد و سرزنده شهر و برگزاری جشن‌های این اعیاد در روستاها تاکید کرد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری شهرستان گراش، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت دهه امامت و ولایت به ریاست اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش و با حضور اعضای ستاد بزرگداشت غدیر در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. 

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه غدیر نقطه وحدت بین مسلمانان است، تصریح کرد: وضعیت جهان اسلام و خاورمیان ناآرام است و دشمنان اسلام در راس آن استکبار جهانی در تلاش است تا اختلافات بین شیعه و سنی را افزایش دهد و با ترفندها مختلف در صدد سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است.

اصغر فرودی با بیان اینکه مردم شهرستان گراش مانند سال های گذشته برای نکوداشت دهه امامت و ولایت در صحنه حضور دارند، خاطر نشان ساخت: باید تلاش کرد سیمای شهر در جشن اعیاد قربان و غدیر شاد و سرزنده باشد.

وی گفت: حضور مردم در آیین های مذهبی نقش آفرین است و همه دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند تا در ارائه برنامه های معنوی در سطح شهر همکاری کنند.

فرماندار گراش تمسک به ولایت و امامت را رمز پیروزی امت اسلامی عنوان کرد و افزود: تتبین فرهنگ غدیر در بین نسل جوان جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار می دهد و امروز گسترش فرهنگ غدیر وظیفه همگانی است.

فرودی با تاکید بر لزوم تبیین واقعه غدیر برای مردم، اضافه کرد:جشن عید غدیر به عنوان بزرگترین عید باید با شکوه خاصی برگزار شود و در این راستا برگزاری مراسم جشن و شادی در روستاها نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

در این جلسه نظرات و پیشنهادات  اعضای ستاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. حضور سخنرانان برجسته ، برگزاری مراسم جشن، برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی، نصب پارچه و چراغانی سطح شهر، تکریم سادات و سخنرانی در مساجد و تکایا از جمله مصوبات این نشست بود.

Ghadir

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

4 نظر

  1. با سلام و عرض تبریک عید قربان . بنظرم اگر اعیاد و عزاداریها را حکومتی نکنیم بازدهی آن بیشتر خواهد بود مثلا اگر فرمانداری چنین جلسه ای نمیگرفت فکر میکنبد مردم ولایت مدار گراش این عید نمبگرفت یا در طول این ۱۴۰۰ سال مگر حکومتها جشن غدیر گرفتند که امسال فرمانداری میشنهاد چنین جشنی مبدهد .

  2. خدا رو شکر فرماندار محترم پتانسیل های گراش که یک سال است روی ان مانور میدهند را به فعلیت رسانده و چون کار مهم دیگه ای در شهرستان نمانده بحث چراغانی شهر این روزها یکی از مسائل مهم است بنده پیشنهاد میدهم که حضرت اقا مردم خودشان به صورت خود جوش کار أهل بیت رو انجام میدهند شما یه فکری ب حال اشتغال جوانان و مشکلاتی از این قبیل بفرمایید کوچیک شما هم هستیم

  3. حق با آقا یوسف است چرا باید مراسمهای دینی حکومتی شود بجای اینکه فرماندار محترم وقتش برای اینکارها تلف کند دنبال اشتغال زایی جذب بودجه عمران شهرستان سرکشی به ادارات و ….. .جناب فرماندار مردم ابرام ولابتمدار هستند عاشق اهل بیت هستند نیاز نیست شما وقتتان را صرف اینگونه مسایل کنید مردم خود میدانند چگونه جشن غدیر بگیرند

  4. شماها فقط می خواین این مردم گریه و زاری کنن.
    شما مردم شاد نمی خواین
    شما فقط عزاداری براتون مهمه
    شترسواری دولا دولا نمی شه برادرا.
    انقد سیاه نمایی هم نکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top