بستن

بازگشت پارسینا به صحنه

گریشنا: گروه موسیقی پاپ پارسینا بعد از سه سال، با برگزاری کنسرت در ایام عید غدیر به صحنه باز می‌گردد.
شب اول کنسرت پارسنا
به گزارش گریشنا این گروه موسیقی با مجوز  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه به مدت چهارشب به مناسبت اعیاد قربان و غدیر به روی صحنه می‌رود. سالن اجتماعات سراجی محل برگزاری این کنسرت است و بلیط‌های کنسرت در فروشگاه محصولات فرهنگی ولی‌عصر به فروش می‌رسد.
به گفته کیوان محسنی سرپرست برگزاری این برنامه: خانه فرهنگ گراش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برگزارکنندگان اصلی این کنسرت هستند و موسسه فرهنگی و هنری هفت برکه و شهرداری گراش نیز همکاری دارند. گروه تخصصی اتومبیل‌رانی بوکسواد حامی برگزاری است.
ابوالحسن حسینی سرپرست گروه پارسینا درباره این کنسرت گفت: «این برنامه نه به صورت جنگ که به صورت کنسرت برگزار می‌شود و چندین کار محلی نیز در آماده کرده‌ایم که به نظرم با استقبال مخاطبان همراه خواهد شد.» ابوالحسن حسینی، تنظیم کننده ونوازنده کیبورد؛ عباس امانی، تنظیم کننده، نوازنده گیتار و خواننده؛ محمود علیپور، هم خوان و نوازنده پرکاشن؛ ابراهیم تمیز، نوازنده گیتار؛ غلامرضا پورقائد، نوازنده دف؛ مهدی واحدی، نوازنده کیبورد اعضای پارسینا در اجرای این چهار شب هستند.
جواد رادمرد به عنوان تهیه کننده و مدیر صحنه؛ عبدالرضا افشار، مدیر اجرایی؛ محمد رستم پور،مدیر فنی و مجید جهاندیده مدیر تدارکات مهمترین عوامل اجرای کنسرت امسال را تشکیل می‌دهند.
آخرین کنسرت پارسینا، بهمن‌ماه ۱۳۹۰ برگزار شد. (خبر در گریشنا)e003)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. اگر بازگشت این گروه هست پس چرا با چنتا کار قوی نیومدن من که دیدم چنتا کار شیش و هشتی بود و دوما چرا قیمت بلیط ها ١٠٠٠٠ تومان بود تا الان سابقه نداشته تو گراش امشب میرم لار اونجا هم کنسرت سنتی هست طبق معمول فکر میکنم از کار بچه های خودمون قوی تر باشه. هنرمندای عزیز تا کی میخواهید سرتون زیر برف باشه بابا گراش پیشرفت کرد و ما هنوز به همون سبک و سیاق قدیم و خیلی سطحی داریم کار میکنیم…. به فکر گراش باشین…

    1. اجرا پارسینا در سطح استاندارد اجراهای شهرستان‌ها بود. به نظرم ارزش دارد که علاقه‌مندان موسیقی حداقل یک بار به این کنسرت بروند. اگر بخواهم انتقاد کنم این که سازبندی معدود باعث شده بود که ریتم‌ها به هم نزدیک شود و کارها بیش از حد به سمت پاپ میل کند.

  2. جناب هنرمند گراشی
    ما هر شب ۱۲ تا کار اجرا می کنیم و از این ۱۲ کار فقط ۳ کار شیش و هشت تنظیم شده . من نمی دونم چرا میگید همش؟ با این حال جهت اطلاعتون عرض می کنم، میزان ایرانی و اشعار ایرانی و تنظیم های ایرانی بیشتر بر روی میزان ۶/۸ قرار می گیره و قبولیت عام میزان ۶/۸ در ایران بیشتر از سایر جاها در حالی که میزان ۴/۴ بین المللی تر هست . با این حال در سبک بلوز ۶/۸ یکی از پایه های ثابت هستش.

    قیمت بلیط در کنسرت گذشته ۵۰۰۰ تومن و حدود هفت کار اجرا می شد. این مربوط به سال ۱۳۹۰ هستش.
    الان قیمت یک طبق تخم مرغ حداقل سه برابر شده نسبت به سه سال پیش . این اصلا اشکال نداره برای شما ولی بلیط ما اگه دو برابر بشه خیلی ظلم کردیم در حق مردم؟؟؟ خودتون انصافتون. اگه تشریف آورده باشید کنسرت خودتون می بینید خیلی بیشتر از فروش ۵ شب که تمام سالن پر باشه حتی خرج شده. اینا رو هم در نظر بگیرید لطفا

    همین لار که شما عرض کردید بهتر از اینجا هستند . اصلا کاری ندارم که مردم چقدر و چگونه اهمیت می دن به کار . تفاوت اینجا مشخص می شه که ما اجازه نداریم بنر چاپ کنیم در حالی که اونا روی بلیبورد بزرگ نصب کردن. ما اجازه نداریم ساز بیاریم توی عکس ولی اونا با ساز و همه چیز بنر چاپ کردند.
    اگه ممنوعه باید برای همه ممنوع باشه و اگه اجازه هست پس چرا ما کاسه داغ تر آشیم همیشه؟؟؟

    و شما آقا یا خانم هنرمند گراشی
    شما که سرتون رو از توی برف در آوردین. شما که پیشرفته هستید و خیلی هنرمند هستید. یک بار.. فقط یکبار کارتون رو ارائه کنید… چرا نکردید تا حالا؟؟
    من منتظر اجراهای بی نظیر شما هنرمندای عزیز گراشی هستم.

  3. دست مریزاد دوستان هنرمند .حقا وانصافا پیشرفتهایی خوبی در اجرا داشتید .همیشه سربلند و پیروز باشید .
    در پاسخ برخی نظرات ،متوسل میشویم به شاهنشاه سخن
    چنین گفت آن بِخرَدِ رهنمون که فرهنگ باشد زِ گوهر فزون

    چو فرهنگ آسایش جان بُوَد زِ گوهر، سخن گفتن آسان بُوَد

    هر آن کس که با دانش و با هنر چه آید گر او را نباشد گهر

    گهر بی هنر، زار و خوارست و سست به فرهنگ باشد روان ، تندرست

    چو پرسند پُرسَندگان از هنر نشاید که پاسخ دهی از گهر

    گهر بی هنر ناپسند است و خوار بدین داستان زد یکی هوشیار

    که گر گُل نبوید ، زِ رنگش مگوی کز آتش نجوید کسی آب جوی

    هر آن کس که جوید همی برتری هنرها بباید بدین داوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top