بستن

در آغاز هفته نیروی انتظامی اعلام شد:‌ کاهش ۳۲ درصدی جرایم

گریشنا: هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولین شهرستان در فرماندهی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک و تقدیر از نیروهای نمونه آغاز شد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری گراش، فرماندار گراش در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان گراش ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در کاهش ۳۲ درصدی جرائم در شهرستان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروی انتظامی مظهر اقتدار، سخاوت و با روحیه شهادت طلبی و ایثار موجب  نظم و ارامش در جامعه است.

13920714 Police  (1)

اصغر فرودی تامین امنیت پایدار در جامعه را ضروری دانست و افزود: ارتقاء سطح معیشت مردم و تامین ارامش و رفاه، تنها با ایجاد امنیت پایدار در جامعه میسر است.

رئیس شورای تامین شهرستان مکتبی بودن و مردمی بودن را دو ویژگی مهم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌های نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده شود و امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرستان به زودی شاهد راه اندازی اداره گذرنامه و واحد ازمون گوهینامه در مرکز شهرستان باشیم.

وی هفته نیروی انتظامی را یاد آور رشادتها و از خودگذشتگی های نیروهای جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: سربازان گمنام نیروی انتظامی و بسیج  با از خود گذشتگی عزت و سربلندی را برای میهن اسلامی به ارمغان اورده اند.

امام جمعه گراش پلیس را پناه گاه مردم دانست و اظهار داشت: احساس نا امنی مردم باید در کنار پلیس بر طرف شود و مردم در کنار پلیس احساس ارامش و امنیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: حفاظت از امنیت و آرامش مردم شرافت بزرگی برای نیروی انتظامی و پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش از اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی اجتماعی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: بیش از ۳۰ برنامه مختلف فرهنگی،ورزشی ، اجتماعی ، نظامی ، آموزشی و عقیدتی در هفته نیروی انتظامی در شهرستان گراش اجرا می‌شود.

سرهنگ انصاری با بیان اینکه نیروی انتظامی در کاهش جرائم نیازمند همراهی مردم است، اظهار داشت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه با مشارکت و تعامل احاد مردم و سازمانها امکان پذیر است.

وی رویکرد ناجا توجه به فرهنگ و جامعه محوری دانست و افزود: پلیس مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی خود می داند و رضایت مندی اقشار مختلف جامعه زمینه اقتدار نیروی انتظامی را فراهم می کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش با بیان اینکه تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار شعار امسال نیروی انتظامی است، گفت: مصداق تلاش و توسعه امنیت شهرستان در کاهش ۳۲درصدی جرایم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

در این مراسم از نیروهای نمونه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، جانبازان عرصه نیروی انتظامی و بازنشستگان تقدیر شد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top