بستن

۱۵ سالگی هرمزکامپیوتر در جشن هرمزیاران

گریشنا: در نخستین جشن هرمزیاران مدارک کارآموزان آموزشگاه هرمزکامپیوتر و زبان‌آموزان زبانکده هرمز اهدا شد.

13930716 Hormozyaran (81)

به گزارش سایت هرمز کامپیوتر ۱۶ مهرماه با دعوت از ۴۰۰ نفر  سالن سراجی میزبان جشن ۱۵ سالگی مجموعه هرمز بود. مجموعه هرمز شامل شرکت هرمز کامپیوتر، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای هرمز کامپیوتر و زبانکده هرمز است. شرکت هرمز کامپیوتر از سال ۱۳۷۹ با ارائه خدمات اینترنت فعالیت خود را آغاز کرد.

مهندس عبدالرضا هرمزی با مروری بر عملکرد ۱۵ ساله مجموعه، گزارشی از کارآموزان ۵ سال اخیر داد. او گفت: «در طی این پنج سال حدود ۲۰۰ نفر در دوره‌های زبانکده و بیش از سه هزار نقر در کلاس‌های کامپیوتر و حسابداری شرکت کرده‌اند این آمار، با آمار چند مدرسه برابری می‌کند.» مهندس هرمزی که یکی از اعضای پرسابقه شورای شهر است گفت: «رای مردم به اینجانب یکی از نشانه‌های موفقیت‌های مجموعه است که حاصل تلاش همه همکاران است.»

قدرت‌الله یادگاری‌فرد رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای لارستان مهمان ویژه این برنامه بود. یادگاری‌فرد در مورد انواع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ضرورت آن سخن گفت. یادگاری‌فرد در مورد هرمزکامپیوتر گفت: «آموزشگاه هرمز کامپیوتر دومین آموزشگاه فنی و حرفه‌ای گراش و نخستین مجتمع آموزشی در گراش است. امسال هرمزکامپیوتر برای نخستین‌بار در شهرستان‌های لارستان و گراش اقدام به تاسیس دو شعبه روستایی در ارد و فداغ کرد»

به جز رییس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای لارستان، مهندس اسدی رییس جهادکشاورزی گراش، اسکندری رییس ثبت اسناد و املاک گراش، مهندس قایدی شهردار گراش، مهوش شیبانی عضو شورای شهر گراش، دکتر فتحی، دکتر کریمیان و عبدالعلی صلاحی اعضای دوره پیشین شورای شهر از مسولین حاضر در جلسه بودند که در مراحل مختلف اهدا جوایز به روی صحنه آمدند.

دو میان پرده طنز گروه فجر که با اشاره به کارکنان هرمز اجرا شد از بخش‌های جذاب این برنامه بود. عبدالرضا افشار سرپرست گروه فجر با حضور بازیگران شناخته شده طنز گراش غلامرضا پورقائد، محمد نظامی و محمد جهاندیده این بخش را آماده کرده بود. کارآموزان آموزشگاه هرمز کامپیوتر و زبان‌آموزان زبانکده نیز در بخش‌هایی از برنامه هنرنمایی کردند. نیکخوها با اجرای زیبای فلوت و دختران زبانکده با اجرای سرود انگلیسی در برنامه حضور داشتند.

در چهار مرحله گواهی‌نامه‌ها و هدایا اهدا شد. بعد از اجرای فلوت گواهی‌نامه‌های کارآموزان دوره‌های تابستانی هرمزکامپیوتر اهدا شد. در مرحله دوم زبان‌آموزان زبانکده هرمز گواهی‌های خود را دریافت کردند. در بخش سوم از ۲۱ نفر از یاوران هرمز تقدیر شد.

در بخش پایانی از میان حاضرین قرعه‌کشی شد. به دو نفر هر کدام یک دوره رایگان آموزش کامپیوتر، به دو نفر هر کدام یک دوره رایگان آموزش زبان و به یک نفر مودم ADSL اهدا شد. جالب این که دکتر محمد کریمیان یکی از برندگان این قرعه‌کشی بود او جایزه خود را به مددجویان کمیته امداد اهدا کرد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. خیلی خوبه

    ولی الان ما این اینترنت رو که در اختیار داریم و میتونیم به این گونه اخبار و اطلاعات دسترسی داشته باشیم به همت گراشی ها متاسفانه نیست.

    امیدوارم گراشی ها با راه اندازی یک کتابخامه مجزا و کامل بتونند جبران کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top