بستن

جشنواره‌ای از مسابقات در هفته ورزش

گریشنا:به مناسبت هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش از بیست و ششم مهر تا دوم آبان ماه، اداره‌ی تربیت بدنی گراش برنامه‌های متنوعی را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گریشنا: از آغاز هفته تربیت بدنی مسابقات والیبال منطقه‌ای آقایان در سالن ورزشی شهید Akbari Mirzaمشتاقی و مسابقات والیبال بانوان در سالن ورزشی شهدا برگزار می‌شود که این سری از مسابقات تا پایان هفته، ادامه خواهد داشت.

بیست‌وششم مهر ماه در اولین روز از شروع هفته تربیت بدنی ساعت ۱۵ جشنواره‌ی پرواز بادبادک‌ها در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدا اجرا می‌شود. دیدار جامعه ورزش شهرستان با امام جمعه شهرستان ساعت ۹ در دفتر نماینده ولی فقیه و پیاده‌روی خانم‌ها ساعت ۷ در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهدا از جمله برنامه‌ای که برای دومین روز این هفته در نظر گرفته شده است.

بیست‌و هشتم مهر ماه، ساعت ۸ در باشگاه تخصصی امید مسابقات آمادگی جسمانی اجرا می‌شود و ساعت ۱۴ این روز در استخر آبشار اندیشه، جشنواره‌ی شنا بانوان منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در لیست برنامه‌های هفته‌ی تربیت بدنی قرار دارد، همایش تجلیل از خیرین،پیشگامان و برترین‌های ورزش ساعت ۹ روز سی‌ام مهر ماه در سالن دانشکده‌ی علوم پزشکی است در همین روز مسابقات اسکیت نیز ساعت ۱۹ در زمین اختصاصی اسکیت انجام می‌شود.

در اولین روز آبان مراسم غبار‍روبی از قبورمطهر شهدا، ساعت ۱۶ در گلزار شهدا گراش اجرا خواهد شد.

بیشتر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در آخرین روز از این هفته، دوم آبان ماه برگزار می‌شود که می‌توان به برگزاری پیاده‌روی خانواده از جلو ورزشگاه شهدا در ساعت ۶، برگزاری کونگ‌فو بانوان در سالن ریاست جمهوری، ساعت ۸، حضور فعال ورزشکاران در نماز جمعه در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه، برگزاری مسابقات کوروس جنوب فارس در میدان سوارکاری شهید حسن‌زاده در ساعت ۱۴، برگزاری مسابقات تنیس در زمین اختصاصی تنیس خیابان فیضیه در ساعت ۱۶ و برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ بانوان و آقایان صبح و بعد از ظهر در سالن پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی اشاره کرد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. فکری به حال سالن محبی کنید تا سقف اون ریخته نشده چرا پاسخ گو نیستید اگه کمک های مردمی کلا قطع میشد شماها قدر افیت میدانستید و……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top