بستن

سه امتیاز برای هلال احمر با عطر گلاب میمند

گریشنا: تیم فوتبال هلال احمر گراش دیروز توانست با یک گل تیم پادنا میمند را شکست دهد و موقعیت خود را در صدر جدول بهبود بخشد. با این برد هلال احمر ۸ امتیازی شد و با تفاضل کمتر در رده سوم قرار گرفت.

به گزارش حجت عابدی مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش، از هفته چهارم لیگ برتر استان فارس طرح آسیاویژن، تیم فوتبال هلال احمر گراش در مجموعه ورزشی شهدای این شهرستان میزبان پادنا میمند بود. این دیدار به قضاوت مهدی آریانژاد از جهرم و صادق پاکیزه‌کار، سیدمحمد هاشمی‌نسب و حجت حیدری از فسا برگزار شد. حاج حیدر پورلطف و عبدالرضا حسین‌پور به عنوان نماینده و ناظر داوری این دیدار را برگزار کردند.

نخستین تجربه حسین‌پور در سمت ناظر داوری

این دیدار همچنین نخستین تجربه عبدالرضا حسین‌پور داور ملی شهرمان در سمت ناظر داوری بود. حسین پور که امسال کار نظارت را شروع کرده استhelal ahmar1 روز پنج‌شنبه این هفته نیز در مسابقات لیگ دسته یک استان که در شهر لار برگزار می‌شود، به عنوان ناظر داوری بازی نبرد لارستان و صنعت شیراز انجام وظیفه می‌نماید.

گزارش بازی

هلال احمری‌ها که با ۵ امتیاز از سه بازی در نیمه بالای جدول قرار داشتند برای رسیدن به صدر نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتند. در سوی دیگر پادنا میمند با سرمربی‌گری جمال عباسی تیمی یک‌دست و جوان را روانه مسابقات کرده بود.

با شروع بازی، گراشی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملاتی را بر روی دروازه حریف خلق نمودند، ولی با توجه به ارایه بازی تدافعی از سوی میمندی‌ها نیمه اول بازی گلی در بر نداشت.

در نیمه دوم، هلال احمر دست به تعویض زد و گنجی جوان را به جای گوشه‌نشین وارد زمین کرد تا تیم تهاجمی‌تر شود. در حالی که هلال احمری‌ها به دنبال گشودن دروازه حریف بودند، در دقیقه ۵۵ سید قاسم استخر مدافع کهنه‌کار هلال احمر به خاطر اعتراض به رای داور کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد تاگراشی‌ها ۳۵ دقیقه باقیمانده را ده‌نفره دنبال کنند.

در دقیقه ۶۸ بازیکنان هلال احمر با یک حرکت حساب‌شده توپ را به جناح چپ حریف بردند و سانتر زیبای غلامی، آذرآیین خوش‌تکنیک را وادار نمود تا با ضربه‌ای استادانه و آکروباتیک، توپ را وارد دروازه میمندی‌ها کند. با این گل روند بازی بهتر شد و تماشاگران شاهد تماشای یک بازی مهیج و نفس‌گیر بودند. اما در ادامه توپی از دروازه‌ها نگذشت تا هلال احمر در روزی که همه چیز برای امتیاز گرفتن مهیا بود، صاحب سه امتیاز شیرین و حیاتی شود.

برای هلال احمر این بازیکنان به میدان رفتند: عبداله درویشی، مهدی شمسی، سیدقاسم استخر، مصطفی رادمرد، خلیل کهندلی، علی غلامی (۸۰، آرش فتحی)، مهدی نجاتی، سعید بلاغی، مصطفی گوشه‌نشین(۴۶، بهروز گنجی)، محمد جواد آذرآیین و مرتضی کمالی. چترآذر، آذربادگان و موسوی کادر فنی این تیم، و فرسوده مدیرعامل تیم بودند.

helal ahmar4اظهار نظرها درباره بازی

آذربادگان مربی هلال احمر در پایان این دیدار ضمن تقدیر از حضور همیشگی هواداران و تماشاگران گفت: «هلال احمر برای حفظ موقعیت خود در بالای جدول به این ۳ امتیاز نیاز داشت.» وی حضور هواداران را موجب دل‌گرمی بازیکنان دانست و گفت: «نقش هواداران در موفقیت تیم تاثیرگذار است و ما قدردان زحمات همشهریان و خیرین هستیم.» وی از ریس هلال احمر گراش و همکاران‌اش در استان نیز تقدیر کرد.

حیدر پورلطف نماینده هیات فوتبال استان فارس در جریان برگزاری این مسابقه با بیان این که فوتبال گراش در سطح استان و لیگ دسته سه کشور خوش درخشیده است، اظهار داشت: «تیم فوتبال هلال احمر در حضور چند ساله خود در مسابقات استانی و کشوری نقش کلیدی در توسعه فوتبال فارس ایفا کرده است.» وی با بیان این که توسعه ورزش نیازمند حمایت همه‌جانبه مسولین است، افزود: «تیم هلال احمر به عنوان یک تیم، فضای رشد و توسعه فوتبال استان را فراهم کرده است که می‌طلبد مسئولین شهرستان برای ارتقاء هر چه بیشتر فوتبال شهرستان دغدغه داشته باشند و مشکلات جامعه فوتبالی را حل کنند.» پورلطف از میزبانی گراش تقدیر کرد و گفت: «شهرستان گراش همیشه میزبان خوبی برای برگزاری مسابقات بوده است و فوتبال این شهرستان همیشه رقیب سختی برای مدعیان فوتبال بوده است.»

بازی آینده

هلال احمر گراش هفته آینده باید به مصاف رقیب دیرینه خود عقاب شیراز برود. عقاب شیراز در دیدار هفته چهارم در مقابل الپ‌گستر شیراز به تساوی ۳ بر۳ رضایت داده است. این در حالی است که  هلال احمر گراش در هفته اول مسابقات توانست الپ‌گستر را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب خود کند.

helal ahmar2

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

6 نظر

  1. همش بازیکن کمکی.
    هلال احمر درین چند سال به جز ضرر هیچی واسه فوتبال گراش نداشته.
    در ضمن آقای استخر باید یک سال سابقه بازی ،کهنه کار محسوب نمیشه.
    هلال احمر داره دور خودش می چرخه و داره به راه بن بست خودش ادامه میده.

  2. حالا شماها به کهنه کار بودن گیر ندهید و به تیم پیروزى دلگرمى دهید.
    ببازه انتقاد،ببره بازم انتقاد،جالبه.!

  3. باید در جواب گراشی عرض نمایم
    اولا:فکر نمیکنم خودتون فوتبالی باشین
    چون گفتین سیدقاسم استخر یک سال هست که در هلال احمرهست!!!
    در صورتیکه استخر دوسال برای هلال احمر در لیگ ۳و یک سال هم در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته!که جمعا میشه ۳سال
    ثانیا:سید قاسم استخر در تیمهای پایه فجر و برق شیراز سابقه بازی داره و افتخار کاپیتانی جوانان و امیدهای فجر رو داره یدک میکشه و عمرش رو گذاشته واسه فوتبال!
    حال شما به چنین بازیکنی گیر داده اید که چرا نوشته شده کهنه کار!!
    پس باید بنویسیم پدیده یا نوظهور!!

  4. عمرش گذاشته روق فوتبال و کاپیتانی تیم فجر هم داشته اما حالا داره تو لیگ یک استان بازی میکنه خیلی جالبه واقعا جالبه آقا وحید

  5. باسلام من کاری به بحث های شما ندارم فقط به عرض قاسم برسونم
    که توی فوتبال بازی کردن در لیگهای پایین تر یک امر طبیعی هست و بازیکنان طراز اول دنیا هم بعداز یه عمربازی کردن در سطح اول اروپا، آخرش سر از لیگ امارات و قطر در میارن مثل دل پیرو-باتیستوتا-ریوالدوو….که در لیگهای عربی از فوتبال خداحافظی کردند
    و بعدش هم شما بازی کردن در لیگ برتر استان(یا به قول خودتون لیگ ۱استان!!!!!) رو دست کم میگیری؟؟
    پس توقع داری سر از تیمهای سپاهان و تراکتور در بیاره!!!
    کمی واقع بین باشید همون تیم کارگر بنه گز بوشهر که با پرسپولیس تهران بازی کرد۶بار مقابل هلال احمر بازی کرده که ۴بار هلال برد و دو بار مساوی شد
    یا تیم شهدای ارتش اصفهان که پارسال با هلال احمر هم بازی بودند و امسال در حذفی با شهرداری تبریز بازی کرد
    و یا بهمن شیراز که چند سال در لیگ برتر استان حریف هلال احمر بود و پارسال در یک بازی دوستانه مغلوب هلال احمر گراش شد
    و امسال توی حذفی با پیکان تهران صف آرایی کرد و صدتای حرفهای دیگه که گفتنش بی خوده!!!!!!!!
    در پایان حرف من اینه اگه مسولیین و اهالی ورزش حمایت کنند همین هلال احمر هم میتونه به لیگهای بالاتر برسه
    فقط لطف خدا میخواد + همت و تلاش بازیکنان ونیز یاری و مدد دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top