بستن

جام عرفان به یاد زنده یاد عرفان بیگلری

گریشنا: اولین دوره مسابقات فوتبال بزرگسالان جام عرفان یادواره زنده یاد عرفان بیگلری به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان و با همکاری varzesh2هیات فوتبال آغاز شد.
به گزارش مجید افشار؛ این بازی‌ها در دو گروه پنج تیمی باحضور تیم‌های استقلال، جوشن، ستاره آبی، پرسپولیس نوین، گراش جوان، مقاومت، شاهین، اتحاد،شهیدان حسن زاده و یاران عرفان در حال برگزاری است.
نتایج در هفته اول این بازی‌ها؛اتحاد سه بر دو با گل دقیقه پایانی بازی از سد شهیدان حسن‌زاده گذشت، پرسپولیس نوین و شاهین یک- یک به تساوی رسیدند.
گراش جوان سه بر یک مقاومت را شکست داد و بازی پایانی هفته را ستاره آبی و استقلال برگزار کردند که استقلال در دقایق پایانی کار را با تساوی یک بر یک به پایان رساند. یاران عرفان و جوشن هفته اول را به استراحت پرداختند.
در هفته‌ی دوم این بازی‌ها؛ پرسپولیس نوین با یاران عرفان و تیم شاهین با تیم اتحاد با هم دیدار می‌کنند و از گروه دوم نیز جوشن با استقلال و  گراش جوان با ستاره آبی، بازی خواهند کرد.

 

gam erfan

 

1 نظر

  1. سلام،پدرمرحوم عرفان پول داده که جام به طور منظم ودقیق وبدون پارتی برگزار بشه ولی مثل اینکه برنامه تغییر دادن وبخاطر یک بازیکن که تو هلال احمر بازی میکنه برنامها بازی رو به اول هفته انداختن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top