بستن

۲۳ گذرنامه تقلبی روی میز نیروهای انتظامی

گریشنا: با کشف بیست و سه گذرنامه‌ی تقلبی، مجرمان دستگیر و به پایگاه انتظامی شهرستان منتقل شدند. 81076596-5551692

به گزارش نیروی انتظامی شهرستان گراش؛ فرمانده‌ی انتظامی شهرستان،گفت: «مأمورین پلیس اطلاعات در حین جمع‌آوری اتباع بیگانه، پس از بررسی دقیق گذرنامه‌های چند افغانی پی برد که گذرنامه‌های ارائه شده جعلی و تقلبی است و بلافاصله متهمین به همراه مدارک جرم به پایگاه انتظامی فرستاده شدند و در ادامه تحقیقات، بیست و سه قطعه گذرنامه جعلی، کشف و ضبط شد.»

سرهنگ عبدالعظیم انصاری گفت: «در این رابطه بیست و سه نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.»

8 نظر

  1. سلام..
    در جواب دوستی که گفته.اگر گذرنامه امارات بین هستش. ۱ میلیادر خریدارم ..میخام بگم .. عزیز من شما اگه ۱ میلیادر پول داری دیگه نیازی به امارات و جای دیگه نداری. گرچه گراشی ها کلا پولدارن.من گذرنامه امارات دارم و رایگان به شما میدم چون معتقدم هیچ جای دنیا زادگاه ادم نمیشه.

  2. حالا که مقیم هستید طمع چی رو داری معلومه که تو زندگی از لطفی که خدا بهت داده راضی و شکر گزار نیستی

  3. یه خواهش

    اگه میشه جلوی زورگیرها و مشروب فروش ها هم بگیرید

    اثرات اینها هم میتونید(پنجشنبه شب ها) تو پارک ها و صحراها(مخصوصا تنگ آب) و بلوار های که به سمت لار میرن بعضی وقت ها مشاهده کنید

  4. سلام
    اول به نیروی انتظامی شهرستان گراش تبریک و خسته نباشید میگم که واقعا زحمت میکشند
    بعد بهشون پیشنهاد میکنم با تمام نیروتون جلو این قشر بد و مخرب افرین و بیمار گونه جامعه متادین و شراب خورها رو و کلیه توزیع و پخش کننده ها رو بگیرین که خیلی به بنیاد گراشی و خانواده های گراشی ضربه زده است و خواهد زد

    در جواب آقا یا خانم مقیم
    اگه میلیادری و می خواهی گذرنامه بخری بجا اون کار که بری اونر اب تفربع و عشق حال دنیوی که تا چندی بعد همش کشک میشه و تو میمانی و یک متر زمین و چند متر پارچه سفید بیا کار خیر بکن واسه اون دنیات که هم تو ثواب ببری و هم خدا ازت راضی باشه ، اون پولو بده بهزیستی و که بین معلول های کم توان جسمی و حرکتی خود شهرستان گراش پخش کنه برای امیدوار شدن به زندگیشون و ادامه دادن زندگی و درمانشون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top