بستن

شکست هلال‌احمر از عقاب صدرنشین

گریشنا: تیم فوتبال هلال احمر، در دقایق پایانی رقابت با تیم عقاب، در ورزشگاه نیروی هوایی شهید دوران شیراز، ۳بر۲ مغلوب شد.
به گزارش روابط عمومی هلال‌احمر؛ درهفته پنجم لیگ برتر بزرگسالان فارس، تیم فوتبال هلال احمر در شیراز به مصاف عقاب رفت. با توجه به هم امتیاز بودن هر دو تیم و قرار داشتن در رده بالای جدول پیش‌بینی یک بازی جذاب و دیدنی می‌شد.

درویشی،شمسی، رادمرد،جوکار،مبارکی(۷۵بیداد)،کمالی،مرادی(۴۹گنجی)،محمدجواد آذرایین، بلاغی(۸۵پورشمسی)،محسنی و غلامی به سرمربیگری آذربادگان در این دیدار بازی کردند و قضاوت این دیدار برعهده ایمان کهیش، حسین باباخانی، ناصر رحیمی بود. فولادی و زکی‌پور هم به عنوان نماینده و ناظر داوری استان در این رقابت حضور داشتند.

این بازی در ورزشگاه نیروی هوایی شهید دوران با ۴۵دقیقه تاخیر شروع شد،هلال احمردر غیاب نجاتی، استخر وکهندلی که از بازیکنان کلیدی این تیم به شمار می‌روند بازی را خیلی خوب شروع کرد و از همان اول توپ و میدان را در اختیار گرفت تا این که در دقیقه ۱۵، هلال احمر توسط مرتضی کمالی هافبک ریزنقش و تکنیکی خود به گل اول دست یافت، پاس آذرایین، نقش به سزایی در گل اول داشت.
در ادامه هرچند هلال احمر چندین و چند موقعیت گل‌زنی را خلق نمود ولی نیمه اول با یک گل به پایان رسید، نیمه دوم با گل‌زنی عقاب از روی ارسال کرنر آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی دنبال کنند.
در حالی که بازی بیشتر در نیمه‌های میدان در جریان بود آذرایین در دقیقه ۶۰ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا هلال احمر از حریف خود پیش بیافتد این گل باعث اعتراض شدید سرمربی تیم عقاب شد و در نهایت با تصمیم داور او از زمین اخراج شد.
شیرازی‌ها که نمی‌خواستند بازنده میدان باشند دست به دو تعویض زدند تا این که در دقیقه ۸۰ داور مسابقه به نفع تیم عقاب پنالتی اعلام کرد و نتیجه بار دیگر به تساوی کشیده شد.

helal ahmar
در ادامه تلاش‌های هلال‌احمر برای گل‌زنی بی‌نتیجه ماند و در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند در دقیقه ۹۴ در حین غفلت مدافعان هلال‌احمر، تیم عقاب در یک ضدحمله به گل سوم دست یافت تا پیروز این دیدار حساس باشند.
این اولین شکست هلال احمر در مسابقات امسال بود،در هفته بعد هلال احمر در گراش میزبان پارسه شیراز خواهد شد.

سرمربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت:«ما در این بازی مستحق باخت نبودیم اما فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد استفاده نکردن از موقعیت‌ها باعث شکست شد. این باخت برایمان سنگین تمام شد، به خصوص که در دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم.»

آذربادگان غیبت بازیکنان کلیدی‌اش را در شکست تیمش بی‌تاثیر ندانست و امیدوار بود تا در بازی‌های آینده جبران کنند.او در حالی که می‌گفت با وجود باخت از بازی تیمش راضی است، اظهار داشت:«در طول این پنج هفته، شاهد یکی از بهترین بازی‌ها از شاگردانم بودم ولی متاسفانه شکست در لحظات پایانی شیرینی این بازی را تلخ کرد.»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top