بستن

هلال احمر در سه جبهه در لیگ استانی

گریشنا: باشگاه هلال‌احمر از این هفته همزمان در سه رده سنی در رقابت‌های فوتبال استان حضور خواهد داشت.

Helal Nojavan (2)
تیم فوتبال نوجوانان هلال‌احمر در رقابت‌های سال گذشته

به گزارش باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش، سرپرست تیم فوتبال نوجوانان این باشگاه از شروع مسابقات فوتبال رده نوجوانان و جوانان در لیگ برتر استان در روز جمعه ۹ ماه جاری خبر داد.

حجت عابدی سرپرست تیم فوتبال نوجوانان باشگاه هلال احمر گراش با بیان این خبر افزود: تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر شهرستان گراش در نخستین بازی خود در لیگ برتر استان جمعه نهم آبان ۹۳ ساعت ۱۱ در ورزشگاه سیمان شیراز  به مصاف تیم فوتبال وصال خواهد رفت.

در این دوره از مسابقات نوجوانان ۸ تیم از شهرهای گراش، شیراز( ۳ تیم)، فیروزآباد، داراب، نیریز و صفا شهر حضور دارند.

عابدی همچینین از شروع بازی تیم فوتبال جوانان این باشگاه خبر داد و افزود: تیم فوتبال جوانان هیات فوتبال اوز پنجشنبه این هفته ۸ آبان در ورزشگاه اوز میزبان تیم فوتبال جوانان هلال احمر شهرستان گراش خواهد بود.

شهرهای گراش،اوز، کوار، نور آباد ممسنی، کازرون و سه تیم از شیراز در این دوره از مسابقات  لیگ برتر جوانان استان با هم به رقابت خواهند کرد.

حجت عابدی با بیان اینکه باشگاه هلال احمر تلاش می‌کند تا موقیعت فوتبال شهرستان در مسابقات استانی و کشوری تثبیت کند، تصریح کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر ظرفیت خوبی برای کشف استعدادهای فوتبالی شهرستان و تثبیت تیم فوتبال خود در مسابقات استانی و کشوری را فراهم کرده است و امیدواریم نوجوانان و جوانان فوتبالی این شهرستان از فرصت به دست آمده استفاده کنند تا بتوانند به خوبی توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه آماده حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال استان هستیم، افزود: باشگاه هلال احمر در چهار رده تیمی فوتبال نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان  در مسابقات استانی و کشوری وارد میدان رقابت کرده است و از مسئولین شهرستان و مردم انتظار دارد نسبت به گذشته بیشتر همکاری و مساعدت داشته باشند تا بتوانیم از حق ورزشی شهرستان به خوبی در استان و کشور دفاع کنیم.

تیم نوجوانان و جوانان با انجام تمرینات منظم دراین رقابت های لیگ برتر استان فارس شرکت خواهد کرد و این امیدواری وجود دارد تا بتوانیم صحنه‌ای از توانمندی فوتبال گراش را به نمایش بگذاریم.

عابدی همچنین از قاسم فرسوده مدیرعامل باشگاه تقدیر کرد و افزود: اگر دغدغه ایشان نسبت به جوانان و ورزش شهرستان نبود امروز شاهد حضور چهار تیم در مسابقات نبودیم.

وی از خیرین، هواداران، مربیان و حامیان توسعه ورزش شهرستان تقدیر کرد و گفت: توجه به ورزش، توجه به سلامت روح و جسم  و ایجاد شور و نشاط جوانان و نوجوانان این شهرستان است و همه باید برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب در راستای سالم سازی جامعه تلاش کنیم.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فارس، تیم فوتبال بزرگسالان هلال احمر گراش در هفته ششم جمعه نهم آبان ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر در ورزشگاه شهدا میزبان تیم فوتبال پارسه شیراز خواهد بود.

پارسه و هلال احمر هر دو با ۸ امتیاز در رده چهارم و پنجم جدول قرار دارند. تیم پارسه هفته پنجم در برابر تیم آلپ گستر شیراز به نتیجه ۱-۱ مساوی رضایت داد.

1 نظر

  1. با ارزوی موفقیت برای ورزش گراش ولی باید هیت فوتبال از دانش و تجربه بقیه هیت ها که در راس آن هیت پینگ پنگ است استفاده کنن تا در روند موفقیت بهتری قرار بگیرند.ولی تا زمانی که مدیران فوتبالی گراش در زمینه مدیریت و برنامه های مدیریت استراتژیکی فوتبالی دانشی نداشته باشند به موفقیت دست نخواهندیافت.کاش در فوتبال از افراد باسواد و با دانش استفاده شود نه کسی که عشقش فوتبال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top