بستن

پرونده‌ای برای اعتیاد زنان در افسانه ۲۹

گریشنا: بیست و نهمین شماره نشریه افسانه گراش همراه با پرونده اعتیاد زنان منتشر شد.

به دلیل تاخیر به وجود آماده در انتشار نشریه افسانه گراش شماره‌های ۲۹ و ۳۰ نشریه به صورت همزمان منتشر شد. خبر سفر «آیت‌الله نوری همدانی» خبر اصلی این شماره است. جواد حسن‌نژاد نیز چگونگی تخریب برکه کده‌بان را پیگیری کرده است.

در پرونده اعتیاد محمد خواجه‌پور به مرکز ترک اعتیاد ترک اعتیاد نور زندگی رفته است و راحله بهادر در مورد موضوع حساس «اعتیاد زنان» گزارش نوشته است. در ویترین مرگ برخی از مواد مخدر نوظهور را خواهید شناخت.

از میان سه مراسم آیین‌چراغ برگزار شده در ماه‌های اخیر گزارشی از زندگی دکتر قاسمعلی مقتدری رییس دانشگاه پیام‌نور اوز در افسانه منتشر شده است.

در صفحه گفتگو ابوالحسن محمودی به سراغ جباری رییس اداره آبفا گراش رفته است. جباری می‌گوید اجرای طرح فاضلاب گراش در حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

محمدحسن جعفری در صفحه «نگاه» برگ‌هایی از زندگی سردار شهید ناصر عظیمی را ورق زده است. روایت‌های اشخاص مختلف گوشه‌هایی از زندگی این سردار سرافزار را بازنمایی می‌کند.

از این نشانی (+) می‌توانید شماره‌های پیشین نشریه افسانه را دانلود کنید.

Afsaneh29

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. سلام خدمت شما وکل پرسنل افسانه گراش
    خسته نباشید. چند تا نکته میگم شما هر جوری میخواید حسابش کنید.
    اول اینکه چرا اینقدر فاصله بین نشر ها زیاده
    دوم یک هفته هفته هلال احمر بوده .با این همه کار های که این بنده های خدا دارن داوطلبانه انجام میدن هرچند که برای خدا باشه ولی میشه کمی بهش پرداختتا کمی دلگرم شن.
    سوم داخل صفحه دوم هم یک عکسی از بچه های هلال انداختید که اصلا مربوط به مانور هفته کاهش حواث طبیعی نبوده اینجوری بگم منبع خوبی نداشتی.ولی حاا نمیشد از بچه های خود شهرستان تو این عکس استفاده میشد.
    چهارم اگه مقدوره این پیام های تاسلیت رو بندازید صفحه اخر اخه یه باره چشمت اونم تو صفحه دوم سوم میفته کلی حال گیری میشه.
    ممنون از شما که با این همه خرجو مخارج بازم ادامه دارید میدید. ما ها هم استفاده میکنیم. من که خودم همیشه منتظر نشر بعدی هستم.
    با ارزوی موفقیت شما خدا نگهدار همه شما

    1. سلام
      ممنون از انتقادات شما
      سعی می‌کنیم تاخیرهای به وجود آمده در دو شماره اخیر را جبران کنیم هر چند در این مورد شرمنده مخاطبان عزیز شدیم.
      مناسبت‌های زیادی همانند. هفته دولت، هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی، هفته تربیت بدنی و .. نیز در این مدت وجود داشت که نمی‌شد به تمامی آن در یک صفحه خبری نشریه پرداخت. البته در گریشنا تمام این مناسبت‌ها در حد توان پوشش داده شد
      تلاش داریم پیام تسلیت را در یک صفحه مجتمع کنیم اما گاهی تعداد این پیام‌های تسلیت زیاد است و به صفحه‌های دیگر سرایت می‌کند.
      سپاس که همچنان ما را می‌خوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top