بستن

همایش خادمین القرآن به یاد مرحوم حمید رایگان

گریشنا:همایش بزرگ قرآنی،خادمین القرآن به یاد مرحوم،جانباز حمید رایگان در چهار بخش شب خاطره، مسابقات قرآنی، اجرای نمایش عاشورایی چشم در چشم فرات و محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی همایش خادمین القرآن؛در افتتاحیه‌ی این همایش با نام شب خاطره، یازدهم آذر ماه، ساعت ۲۰، حبیب‌الله مهرابی به عنوان روایت‌گر در حسینیه حصرت ولی عصر(عج) سخنرانی خواهد کرد.

مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرآئت و ترتیل، در رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال از دیگر برنامه‌های این همایش است. زمان ثبت‌نام در این مسابقات ۲۲ آبان تا پنجم آذر ماه تعیین شده است و دوازدهم تا سیزدهم آبان ماه نیز قاریان شرکت‌کننده در مجمع‌القرآن فاطمیون رقابت می‌کنند. برای ثبت‌نام در این مسابقه‌ی قرآنی می‌توانید با این شماره ۵۲۴۴۵۴۴۵- ۰۷۱ تماس بگیرید.

در بخش دیگر این همایش، نمایش عاشورایی چشم در چشم فرات، کاری از کانون فرهنگی و مذهبی روایت آفتاب با همکاری موسسه قرآنی مجمع‌القرآن،پنجم تا دوازدهم آذر ماه، به روی صحنه خواهد رفت.

و در پایان، مراسم اختتامیه‌ی این همایش با برگزاری محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از خادمان و حافظان کل قرآن، سیزدهم آذر ماه در حسینیه‌ی حضرت ولی عصر(عج) اجرا خواهد شد. استاد سید ذبیح الله سعادت در این برنامه به عنوان قاری حضور خواهد داشت

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این همایش می‌توانید همه روزه به جز روز جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ با شماره‌ی ۵۲۴۴۵۴۴۵- ۰۷۱ بخش فرهنگی همایش تماس بگیرید.

hamayesh khademen ghorani

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. شادی روح سربازجهاد اکبر وجهاداضغر جانباز سرافراز استاد و خادم القرآن مرحدم مغفور جنت مکان شادروان پاک سرشت حمید رایگان فاتحه مع الصلواه

    1. آقای جعفری فتیله مداحی را خصوصا در امور ارزشی باید کشید پایین نتها نگفتی شهید راه قرآن وکعبه این بنده خدا هم انسانی بود مثل دیگر فعالان فراوان قرآن وفرهنگ بت سازی عاقبتی ندارد شوی شوی آرام آرام

  2. از همه ی کسانی که باعث برگزاری این چنین همایش هایی میشوند صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم همه ی ما ها بتونیم پیرو راه جانباز سرافراز مرحوم مغفور حمید رایگان باشیم..

  3. بازتاب: mitchell

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top