بستن

عضویت رایگان کتابخانه‌ها در هفته کتاب

گریشنا:به مناسبت هفته کتاب، کتابخانه‌های عمومی شهر به صورت رایگان عضویت می‌پذیرد.

رهبر، رئیس اداره‌ی کتابخانه‌های گراش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار گریشنا، گفت؛ از روز شنبه، بیست‌وچهارم آبان ماه تا پایان این هفته در کتابخانه‌های عمومی شهر،نمایشگاه کتابی از تازه‌ترین کتاب‌های خریداری شده و عرضه رایگان نشریات و مجلات،برپا است.

2222 از دیگر ویژه برنامه‌های این هفته عضویت رایگان همه‌ی همشهریان در کتابخانه‌های عمومی شهر در طول هفته جاری است و همچنین کتابخانه‌ی عمومی آبشار اندیشه نیز در هفته‌ی کتاب، خدمات اینترنتی خود را با پنجاه درصد تخفیف به متقاضیان ارائه می‌کند.

رهبر در ادامه می‌گوید:« در،کتابخانه‌ی آبشار اندیشه از شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ به روی دوستداران کتاب باز است و در پایان هر ماه به بیست نفر از اعضای فعال بلیط استخر به صورت رایگان اهدا می‌شود. کتابخانه‌ی مرکزی، جنب شیخ عبدالله اما بعد از ظهر‌های شنبه تا دوشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۸ و صبح‌های سه‌شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی استقبال می‌کند.»

او ادامه می‌دهد که؛«برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد کتابخانه‌ی آبشار اندیشه با شماره‌ی تماس ۵۲۴۴۸۹۷۹ تماس بگیرید و کتابخانه‌ی مرکزی شهر نیز با شماره‌ی ۵۲۴۴۲۲۳۰ پاسخگوی سوالات همشهریان در مورد این کتابخانه است.»

در پایان رهبر، از کلیه کارمندان،مدیران مدارس و همشهریان جهت بازدید از کتابخانه عمومی و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهر، در هفته کتاب، دعوت می‌کند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. با رایگان شدن ثبت نام زیاد تغییری در مراجعه به کتابخانه روی نمیدهد باید در کتابها تغییر ایجاد شود و همه سلیقه ها بتوانند کتب مورد علاقه اشان بیابند. من وجود کتبی از نویسندگانی مانند هدایت .بزرگ علوی .شریعتی ..چوبک.بهرنگی …را کمتر میبینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top